aanmelden via http://www.5gt.nl
Het is wel te doen hoor..je kan er met 1 wiel langs dan heb je de zwartgele korte drempel al gehad......en de brede stenendrempel is aan 1 kant behoorlijk ingezat ...en geld eigenlijk hetzelfde verhaal als hier boven ......oldskool schreef:Neemt er nog iemand van de organisatie nog wat planken mee voor de lage 5jes of moeten die buiten de parkeerplaats gaan staan ?.
Graag ff reactie hierover.
Ja de planning was deze week, daarom ben ik ook vanaf woensdag ook een week vrij, schiet niet zo op, op deze manier.Jochem de Haas schreef:Tijd begint te dringen om voor de meeting klaar te zijn bedoel je ?
Ah mocht het allemaal niet lukken dan weet ik binnenkort nog wel een adresje![]()
Zelfs ik kom met me onderlip over die drempelsJochem de Haas schreef:Het is wel te doen hoor..je kan er met 1 wiel langs dan heb je de zwartgele korte drempel al gehad......en de brede stenendrempel is aan 1 kant behoorlijk ingezat ...en geld eigenlijk hetzelfde verhaal als hier boven ......oldskool schreef:Neemt er nog iemand van de organisatie nog wat planken mee voor de lage 5jes of moeten die buiten de parkeerplaats gaan staan ?.
Graag ff reactie hierover.
PS oldskool heeft wel een extreem lage 5dus een normaal verlaagde 5 gaat er makkelijk overheen ...dus laat dit je niet afschrikken
Voor de gewone gtt niet nee maar ik moet weer eens eigenwys zijnRonnie schreef:Zo heel extreem is dat drempeltje toch niet?
Haas schreef:ik kom ook nog wel ff langs met mijn *kuch*