Oliekoeler op clio 16v
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: zo 5 jun 2005 13:05
- Locatie: Lunteren
Mijn vraag is of het uit maakt voor het systeem druk of je zo'n oliekoeler van MB er op zet. Auto is clio 16v 91'.
-
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 12 apr 2006 20:55
- Car: Laguna II 2.0 T 205
- Locatie: Nijverdal
Voor de druk dacht ik niet, de temp wel dunkt me...
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: zo 5 jun 2005 13:05
- Locatie: Lunteren
Ja dat weet ik wel dat de temp veranderd maar de druk weet jij het?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
gebeurd niks met je oliedruk. echter het is overkill voor een standaard 16v. je zult hem niet meer warm krijgen, tenzij je op het circuit gaat rijden, dan krijg je hem misschien een beetje op temp


-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: zo 5 jun 2005 13:05
- Locatie: Lunteren
Oké, bedankt voor de reacties. Hij is niet standaard meer dus vandaar. Ik zie wel of de temp. nog een beetje op komt


-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Tenzij je een oliekoeler met thermostaat hebt.. dan moet dat toch wel goed gaanJ-P-S schreef:gebeurd niks met je oliedruk. echter het is overkill voor een standaard 16v. je zult hem niet meer warm krijgen, tenzij je op het circuit gaat rijden, dan krijg je hem misschien een beetje op temp![]()

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Dan blijft het verhaal van JPS kloppen. bij een standaard blokkie zal ie dus niet open gaan en hangt de oliekoeler voor de sier onder je auto. Oftewel, monteer er alleen een als het nodig is 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Ja, dat is ook de reden dat je hem bij standaard gebruik niet echt warm krijgt, tenzij je gaat trappen dan.