Zwembad in Williams

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Metalrick

Ik voelde vanavond onder mijn bestuurderstoel in mijn Clio Williams en het was drijfnat :sad: Ik heb werkelijk geen idee waar het vandaan komt, het was in ieder geval nooit nat als ik niet door de regen ree, nu heb ik vandaag een flink stuk door de regen gereden en is het echt drijfnat :( Zouden m'n dorpels gaar zijn?

Ik heb aan m'n dorpels gevoeld, de meeste stukken zijn droog maar een klein stuk (net onder het zwembad) is drijfnat, zou daar een gat zitten ofzo?

Iemand ervaringen hiermee en hoe is het op te lossen?
Hardcore RS

laat even iemand van buitenaf met een tuinslang overal goed inspuiten, en dan kijk jij van binnen waar het uit komt.

zijn je ventialtiekanalen niet verstopt? zodat het water ergens anders langs loopt en naar binnen gaat
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Weet je zeker dat het alleen onder de bestuurdersstoel nat was, achterbank en kofferruim niet?

De Clio I heeft nog wel eens last van een kapot kofferbakrubber.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Steven
Car: M536

Meestal komt het onder de stoel via de deur, voorruit of een lekke kachelradiateur.

Je kan ff proeven of het de zoete koelvloeistofsmaak heeft (daarna wel ff je mond spoelen :p ) . Zoniet dan is het wel het beste om het tapijt eruit te vissen en eens lekker met de tuinslang te gaan spelen, zoals reeds gezegd is.
Riël
Über-Spammer

Mond spoelen?
Aaach in Oostenrijk vroeger maakten ze er Zoete witte wijn van ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
renecliorsi

ik heb het ook een keer gehad. bij mij was er een gat in het schutbord?? gerot. net onder de voorruit.
Cleaned_Clio_16v

Ik heb het ook onder de stoel en onder me vloerkleed achter kan het zijn dat dat ook door me 1.4 clio licht is? want die loopt ook constand vol met water
Metalrick

Ik heb de clio net op de krik gehad en je hoort gewoon het water van de ene kant naar de andere kant lopen :P klinkt niet echt logisch in een auto:P

Maar ik kon aan de onderkant en bij de dorpels niets van roest of rot vinden, dat is dus helemaal dicht, opzich weer een opluchting :)

Het water zit echt pal onder mijn stoel en bij de voeten van degene die erachter zit. Er is geen druppel te vinden bij de voeten van de bestuurder :~ De achterbak is ook 100% droog.

Het smaakt zuur, en het stinkt, regen dus :P

Maar nu dus de grote vraag waar het vandaan komt, heel misschien vanuit het midden van de auto ofzo? Dat kon ik niet goed zien maar het lijkt mij sterk dat daar ineens een gat zit als de rest van de onderkant er perfect uitziet.

De rubbers rondom mijn ramen en deuren zijn ook nog goed en sluiten goed af. Dat is het dus ook niet. Als ik de kachel aanzet en volop laat blazen komt er ook geen water uit ofzo dus die kanalen zijn ook niet verstopt.

Volgende week gaat hij zowieso weer op de brug en gaan we verder zoeken. Het is mij een raadsel wat er aan de hand is :P
Steven
Car: M536

Kerel je zoekt niet goed, je moet het niet aan de onderkant zoeken, als er een groot gat in je bodem onder je stoel zou zitten heb je juist een pracht van een afvoerput :p
Dus op de brug zetten heb je vrij weinig aan.

Raamrubbers zie je nix aan tot je een x de hogedrukspuit erop zet. Als de ruit ooit een x vervangen is geweest en slecht ingelijmd zie je er van buiten nix aan omdat er zo'n mooi rubber opzit.

Dus haal nu gewoon je tapijt er even uit, dan zie je vaak al heel snel waar het vandaan komt.
Jeroen Wigger
Car: Laguna II 2.0 T 205

Misschien zit het onder je parafan wel helemaal verstopt (bladeren e.d), dit heb ik veel vaker mee gemaakt (Nooit bij de Clio trouwens)
Bij Scenic's loopt het water dan ook naar binnen....
Wedelman

Als het alleen in de badkuip onder de stoel zit kan het ook door het pook-gat komen... Haal de kap er eens af en voel of het daar vochtig is. Het kan zo zijn dat de afdichting niet goed meer is.
Metalrick

Ok probleem is opgelost :)

Het was dus het dakraam :P Eruit gehaald en rubbers vervangen was de oplossing :)
Dennis 16V

Vreemd dat je dan niet telkens met een nat gat van die stoel af kwam. Je had het er telkens over dat het onder je stoel zat maar aangezien het door je dakraam naar binnen kwam is het toch logisch dat de zitting ook nat geweest moet zijn :wink:

Maar gelukkig is je probleem opgelost :)
pierre

....Gods hemelwater loopt langs vreemde wegen
Strijder

(Y)
alexs
Contacteer:

Mijn wagen was 'm keer lek bij de antenne, kwam met bakke uit de hemel omdat het water zich ophoopte in de hemelverlichting.. (N) (N)
Glenn

alexs schreef:Mijn wagen was 'm keer lek bij de antenne, kwam met bakke uit de hemel omdat het water zich ophoopte in de hemelverlichting.. (N) (N)
Heb ik ook last van (N)

Keer dicht smeren met kit oid
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Heb ik ook een keer gehad, nieuwe antenne voor iets van 30 euro gekocht (Y)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
alexs
Contacteer:

Ik heb er een kitje tussen gestopt, werkte opzich ook prima, ik ga igg nooit meer een wasstraat in..
Plaats reactie