Neem het me nu echt niet kwalijk, maar als je degelijke performance wil betaal je dat ook. Als je van mening bent dat je voor dat geld een paar autos koopt moet je dat lekker doen en blijven rondbarrelen met een hoopje zooi, want dat is het uiteindelijk. Op gelijkaardige reakties zitten de ontwerpers van het project nu echt wel te wachten. En alvorens met bedragen te gaan goochelen, beters eerst informeren.franx schreef:Nope, geen nokkenstokkenRobke schreef:Sodeju, koopje van het jaar.![]()
![]()
Ik zou er gewoon een MB turbosetje aanhangen, betrouwbaarder en veel rijdbaarder voor dagelijks gebruik.
Met tb's heb je ook weer een ander setje nokkenstokken nodig om echt profijt te hebben van de tb's, ik weet niet of die ook bij de tb setjes zitten...voor de 4000 pond .
Iemand enig idee van de prijs die ze denken te gaan rekenen voor het turbosetje bij MB ? Ik lees hier al dat het in de buurt komt van de TB prijs, kan niet de bedoeling zijn. Zij (MB) spreken zelf van een "betaalbare" modificatie. Alles wat naar de 5000 euro gaat is NIET betaalbaar, je koopt er een paar autos voor!
Als ik me niet vergis rijd de RS met een GT-serie.