De Onbekende Renault.. II

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Nenad1916v

BlackEagle schreef:
Nenad1916v schreef:Vanndaag kerel in beilen gespot met die witte 5gt... miste volgens mij ook zijn voorbumper...

zonde van die auto...
die is idd ook al eens eerder langsgekomen met de ontbrekende bumper..
Die is ook van ons geweest, echter slechte verhalen over gehoord idd sinds dat ie bij ons is opgehaald..

Doodzonde....
ja ik ken die kerel ook wel.. kevin nog iets... maar kerel trapt ding gewoon af... zou die kerel gewoon moeten neerslaan vanwege zn domme gedrag...
BlackEagle

Nenad1916v schreef:
BlackEagle schreef:
Nenad1916v schreef:Vanndaag kerel in beilen gespot met die witte 5gt... miste volgens mij ook zijn voorbumper...

zonde van die auto...
die is idd ook al eens eerder langsgekomen met de ontbrekende bumper..
Die is ook van ons geweest, echter slechte verhalen over gehoord idd sinds dat ie bij ons is opgehaald..

Doodzonde....
ja ik ken die kerel ook wel.. kevin nog iets... maar kerel trapt ding gewoon af... zou die kerel gewoon moeten neerslaan vanwege zn domme gedrag...
achja..., maargoed...neerslaan doen we niet, want dat slaat natuurlijk ook nergens op, bij wijze van spreke (0)
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
Chris@R5

Chris@R5 schreef:
BlackEagle schreef:
Chris@R5 schreef:
Maarten-Jan schreef:zojuist in beilen een witte 5 GTT Turbo, op het eerste gezicht netjes,
op het tweede gezicht miste de voorbumper, zat er een sidepipe op, en een enorme traanplaat op de achterbumper (N)

Kenteken PJ 06 XG
Ja hou maar op. Hij staat al bekend voor gevaarlijk rijgedrag. Die gozer rijd als een mongool door het dorp. Heel sneu van de auto... :@

Gaat om deze auto:

[img]http://www.5gt.nl/images/ca2afbc96f23fb ... e1-532.jpg[/img]
Dat was onze turbo...

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=

Jammer dat ie hem nu afragt....

Maargoed...
Die traanplaat was niks mis mee :D

op de foto die hier wa sgeplaatst was de vorige eigenaar voor ons, die 17inch velgies erop had..Wij kochten hem al met 15 inch cupvelgies....

De auto heeft veel ondergaan zoals je in het topic kunt vinden nog

Heeft 1 week op marktplaats gestaan, maar was na dag 2 al verkocht..
Dat is vreemd, jij geeft aan dat een rijschoolhouder 'm heeft gekocht (wie dan?). De gene die er nu in rijd is een jongen van 20/22. Zeker weten dat het dat kenteken is. En de RDW geeft ook aan dat rond de 14de die auto op naam is gezet door hem.

Anyway, die jongen verdient die bak gewoon niet en ik hoop echt dat ie Žm heel snel achter het bureau mag parkeren. Kan ik Žm mooi oppikken bij Domeinen voor een prikkie :wink:

[edit] Datum aanvang tenaamstelling Info 19-09-2007 [edit]
Wel gewisseld dus tussentijds...
Vanochtend komt mij het heugelijke nieuws ter ore dat de auto in beslag is genomen :) . Nu hopen dat ie naar Domeinen vertekt. Dan ben ik de eerste aan de poort :p

Oja en zijn rijbewijs is ie kwijt voorlopig. Dus GTTjes vernielen zit er voorlopig niet meer in gelukkig :wink:
KoenGTT

Dan moet je het wel erg bont maken toch, wil je auto in beslag genomen worden?
R5GTT phase2
Chris@R5

KoenGTT schreef:Dan moet je het wel erg bont maken toch, wil je auto in beslag genomen worden?
Idd... Maar hij wordt technisch gekeurd. Of ie definitief verdwijnt is nog niet zeker. Anders heb ik er wel een paar centen voor over. Blackeagle had 'm heel moooi opgeknapt onderhuids meende ik. (Y)
Tim
Car: E36 M3

Dan moet je echt best gek doen willen ze je auto in beslag nemen! Maar die kunnen ze toch niet afpakken? Tijdelijk is dat toch alleen maar?
Chris@R5

Tim_Coupe schreef:Dan moet je echt best gek doen willen ze je auto in beslag nemen! Maar die kunnen ze toch niet afpakken? Tijdelijk is dat toch alleen maar?
Niet zomaar nee. Heeft er mee te maken of de boete in verhouding/ gelijk staat aan de dagwaarde van de auto (ofzo, iets in die richting...).
Maar deze jongen rijd echt als een debiel, dus ik heb echt totaal geen medelijden met deze rakker (N)
Maarten-Jan
Car: R19.R

Chris@R5 schreef:
Chris@R5 schreef:
BlackEagle schreef:
Chris@R5 schreef:
Maarten-Jan schreef:zojuist in beilen een witte 5 GTT Turbo, op het eerste gezicht netjes,
op het tweede gezicht miste de voorbumper, zat er een sidepipe op, en een enorme traanplaat op de achterbumper (N)

Kenteken PJ 06 XG
Ja hou maar op. Hij staat al bekend voor gevaarlijk rijgedrag. Die gozer rijd als een mongool door het dorp. Heel sneu van de auto... :@

Gaat om deze auto:

[img]http://www.5gt.nl/images/ca2afbc96f23fb ... e1-532.jpg[/img]
Dat was onze turbo...

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=

Jammer dat ie hem nu afragt....

Maargoed...
Die traanplaat was niks mis mee :D

op de foto die hier wa sgeplaatst was de vorige eigenaar voor ons, die 17inch velgies erop had..Wij kochten hem al met 15 inch cupvelgies....

De auto heeft veel ondergaan zoals je in het topic kunt vinden nog

Heeft 1 week op marktplaats gestaan, maar was na dag 2 al verkocht..
Dat is vreemd, jij geeft aan dat een rijschoolhouder 'm heeft gekocht (wie dan?). De gene die er nu in rijd is een jongen van 20/22. Zeker weten dat het dat kenteken is. En de RDW geeft ook aan dat rond de 14de die auto op naam is gezet door hem.

Anyway, die jongen verdient die bak gewoon niet en ik hoop echt dat ie Žm heel snel achter het bureau mag parkeren. Kan ik Žm mooi oppikken bij Domeinen voor een prikkie :wink:

[edit] Datum aanvang tenaamstelling Info 19-09-2007 [edit]
Wel gewisseld dus tussentijds...
Vanochtend komt mij het heugelijke nieuws ter ore dat de auto in beslag is genomen :) . Nu hopen dat ie naar Domeinen vertekt. Dan ben ik de eerste aan de poort :p

Oja en zijn rijbewijs is ie kwijt voorlopig. Dus GTTjes vernielen zit er voorlopig niet meer in gelukkig :wink:
Nice :D Laat hem een kut golf halen ofzo, echte auto's zijn niet voor deze jongen weggelegd.
Tim

Chris@R5 schreef:
Tim_Coupe schreef:Dan moet je echt best gek doen willen ze je auto in beslag nemen! Maar die kunnen ze toch niet afpakken? Tijdelijk is dat toch alleen maar?
Niet zomaar nee. Heeft er mee te maken of de boete in verhouding/ gelijk staat aan de dagwaarde van de auto (ofzo, iets in die richting...).
Maar deze jongen rijd echt als een debiel, dus ik heb echt totaal geen medelijden met deze rakker (N)
Wist ik helemaal niet joh. Maar is toch een beetje een kromme regeling, dan ben je dus sneller de lul in een goedkope auto dan in een dure?
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Waar haal je die info vandaan vraag ik me dan af, iemand bij de politie ofzo?

En inbeslag inname kan altijd, zowel tijdelijk als permanent.
Als hij bij herhaling een gevaar is, of als hij een vette overtreding heeft uitgehaald o.a doorrijden na stopteken, vluchten, 3 dubbel de max snelheid ter plekke overschrijden...etc, etc...

Maar weet je dat is altijd zo raar in dit land, zware motorfiets besturen mag niet gelijk bij jonge beginnende rijder, wel kan iedere gek met een roze papiertje een veel pk's ophoestende auto rijden.
Tim

Dat is ook krom, erg slecht eigenlijk... Maar er zit wel een beetje een limiet aan, bij Unive waar ik dus verzekerd ben is op dit moment de max van 95 KW wat je nog kunt verzekeren op mijn leeftijd. (Nou is er voor mij wel een uitzondering gemaakt met de Coupe maargoed, dat heeft andere redenen ;) ) Maargoed, een GTT is dus nog wel te verzekeren, ze kijken niet naar de gewicht/PK verhouding en dat zou misschien wel beter zijn...

Maargoed, ik ben begonnen met een Peugeot 106 met 75 PK en daar kun je ook idioot mee rijden en anderen in gevaar brengen dus tja...
Arno17

Een GTT staat niet bekend als een racemonster bij de meeste mensen, ook is hij wat gedateerd zal ik maar zeggen...bedoel er niks mee verder.

Wel kan elk beginnend bestuurder in de auto van Pa/Ma stappen en de weg onveilig maken, denk daarbij aan dikke MB en BMW...Audi.
Chris@R5

Arno17 schreef:Waar haal je die info vandaan vraag ik me dan af, iemand bij de politie ofzo?

Als hij bij herhaling een gevaar is, of als hij een vette overtreding heeft uitgehaald o.a doorrijden na stopteken, vluchten, 3 dubbel de max snelheid ter plekke overschrijden...etc, etc...

Maar weet je dat is altijd zo raar in dit land, zware motorfiets besturen mag niet gelijk bij jonge beginnende rijder, wel kan iedere gek met een roze papiertje een veel pk's ophoestende auto rijden.
Het is inderdaad heel krom allemaal. Het is niet helemaal zo abstract zoals ik het schets. Laten we hopen dat ie technisch helemaal afgekeurd wordt en hij deze GTT gedag mag zeggen :bye:
Maarten-Jan
Car: R19.R

Zojuist gespot bij de McDonals in Assen, een williams blauwe Clio16V met goudkleurige velgen, dan wel een williams... net iets te ver weg om het goed te kunnen zien, ging de snelweg op richting hoogeveen.
DennisT
Moderator

3 auto's gespot vandaag:

Gele Megane met angel eyes tussen Driebergen en Zeist rond 08.30

Bordeaux rode Megane met brulpijp (en miss verlaagd) in Driebergen rond 16.00

Bordeaux rode Clio II met xenon en verlaagd op de Biltseweg rond 16.30.
Nenad1916v

Chris@R5 schreef:
Arno17 schreef:Waar haal je die info vandaan vraag ik me dan af, iemand bij de politie ofzo?

Het is inderdaad heel krom allemaal. Het is niet helemaal zo abstract zoals ik het schets. Laten we hopen dat ie technisch helemaal afgekeurd wordt en hij deze GTT gedag mag zeggen :bye:
nee niet de gtt gedag zeggen... die kerel gedag zeggen naar de gtt... wil ik de gtt wel hebbe :)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... border.jpg[/img]

Vandaag op het keizer karelplein weer deze megane coupe gespot, 2 tone kleur. Kon niet echt naar de rest van de auto kijken aangezien het best druk was op de rotonde.
Sanderrr

Vanmiddag bij de Pieter Ghijsenlaan in Zaandam een zwarte Clio I met zilvergrijze skirts en RTC stickers op de zijruiten. Op dezelfde plek ook een nette Williams met 16" Speedlines en een grotere achterspoiler.

Verder afgelopen week nog een grasgroene Kangoo, aan de buitenzijde volledig bekleed met (kunst?)gras op de reclamekreet na en een Estafette in retro Ambulancetrim. En nu niet aankomen dat ik teveel naar buiten kijk op het werk :lol:

Verder nog op de Provincialeweg in Zaandam de slechtste imitatie Williams die ik ooit gezien heb, non 16v met afschuwelijk gespoten gouden velgen.
Timo Z. (Clio RS)

vanochtend de nieuwe Laguna gespot. een zwarte
hij reedt op de A4 om een uurtje of 7:30

zag er best wel goed uit!!!
Riël
Über-Spammer

Williams gespot.

Ik ging voor 'een bepaald iemand' een auto checken bij JPCars in Mierlo.

Komt de verkoper aanrijden: best aardig blauw Williamsje, JT-VJ-74

Heb nog aardige plaatjes, straks kijken of ik ze online krijg.

Overiges, te verkoop. Geloof rond de €6000 moest ie kosten.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Vanavond bij de Mac D. Zwolle Noord een zilver grijze Megane Coupe gespot.
Miekje16V

Vanochtend in centrum Utrecht gespot: Zwarte Clio 16V met schoepenvelgen en dikke uitlaat. Geen kenteken gezien, zag em te laat vanuit de bus :wink: Zat een jongen in met blond haar. Volgens mij ook geen RTC kenmerken gezien aan de auto.
Sander2

Arno17 schreef:En inbeslag inname kan altijd, zowel tijdelijk als permanent.
Toch niet als het voertuig niet van jezelf is?
Arno17

Sander2 schreef:
Arno17 schreef:En inbeslag inname kan altijd, zowel tijdelijk als permanent.
Toch niet als het voertuig niet van jezelf is?
Ik denk van wel, met je auto even uitproberen :lol:

Zal altijd liggen aan de omstandigheden, zwart wit kan je dit niet stellen.
Tim

Ik begreep dat dit juist was afgeschaft vanwege de vele leaserijders, auto is niet van hun dus... Niet eerlijk tegenover mensen die dit wel met hun eigen auto doen.

Je wordt trouwens wel door de leasemaatschappij eruit gegooid en op een zwarte lijst geplaatst geloof ik.

Naja, laten we het erop houden dat je gewoon goed de sigaar :smoke: bent als je zo rijdt ;)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

gisteren: een groene megane coupe in roermond. geen kenteken. wel mooie wielen eronder (Y)
Mark van Nierop
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanavond bij de Mac D. Zwolle Noord een zilver grijze Megane Coupe gespot.
Volgens mij iemand van de MeganeCoupeClub
Renault 19 1.8 16V Cabrio
nickyr16v

BlackEagle schreef:weer gespot in Almelo vandaag, dit keer rond 17.30 de oranje renault 5 gt turbo...

Kennelijk geen rtc'r ...Was al bij mijn vriendin bij het werk langs gegaan om te vragen van wie die auto was..

Idd onze blauwe ziet er beter uit...
Vind jammer dat er maar een halve combat kit op zit, mis de voorbumper op de oranje, en er zit geen combat vleugel op, maar dezelfde waar ik ook mee bezig ben...de grijze dus...

Eens kijken of we hem naar RTC kunnen lokken
nau doe je best!

gisteravond was ie bij poth carsystems (almelo)bezig met die 5
kben er toen heel langzaam langsgereden en mijn duimpje even opgestoken.
er kon nog geen hoi of zo iets vanaf hij keek me aan of ik erica terpstra op een driewieler was.
(heeel dom kijken dus :p )
kben toen een parkeerlpaats verderop gaan staan ik dacht mischien is ie wel heeel druk nu :wink: .
khad verwacht dat ie de straat nog wel even over zou steken als ie klaar was.
niet dus, meneer was klaar en snel weg. :(
ik wou het 5je nog wel graag even bekijken en hem het adres van de club geven.
maarja het is graag of helemaal niet
toch??? (0)
BlackEagle

nickyr16v schreef:
BlackEagle schreef:weer gespot in Almelo vandaag, dit keer rond 17.30 de oranje renault 5 gt turbo...

Kennelijk geen rtc'r ...Was al bij mijn vriendin bij het werk langs gegaan om te vragen van wie die auto was..

Idd onze blauwe ziet er beter uit...
Vind jammer dat er maar een halve combat kit op zit, mis de voorbumper op de oranje, en er zit geen combat vleugel op, maar dezelfde waar ik ook mee bezig ben...de grijze dus...

Eens kijken of we hem naar RTC kunnen lokken
nau doe je best!

gisteravond was ie bij poth carsystems (almelo)bezig met die 5
kben er toen heel langzaam langsgereden en mijn duimpje even opgestoken.
er kon nog geen hoi of zo iets vanaf hij keek me aan of ik erica terpstra op een driewieler was.
(heeel dom kijken dus :p )
kben toen een parkeerlpaats verderop gaan staan ik dacht mischien is ie wel heeel druk nu :wink: .
khad verwacht dat ie de straat nog wel even over zou steken als ie klaar was.
niet dus, meneer was klaar en snel weg. :(
ik wou het 5je nog wel graag even bekijken en hem het adres van de club geven.
maarja het is graag of helemaal niet
toch??? (0)
zit er aan te denken om visitekaartjes te maken, heb ze ook van me werk, dus paar erbij is wel aardig...Logo erop met de website.....

goed idee voor merchendise ????????
Gratis visitekaartjes voor de members lijkt me wel een goed idee..
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
Steven
Car: M536

Daar hebben we de RTC weggeefstickers voor, was vroeger echt een hype :D
BlackEagle

Steven schreef:Daar hebben we de RTC weggeefstickers voor, was vroeger echt een hype :D
tjah, meeste renaultrijders zitten hier al kennelijk :lol:
DennisT
Moderator

Doe mij maar zo'n setje stickers, kom genoeg tegen waarbij er een onder de ruitenwisser kan :)
Fleetwood

Mark Coupe schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanavond bij de Mac D. Zwolle Noord een zilver grijze Megane Coupe gespot.
dan ist al een oudje, meganecoupeclub bestaat niet meer... :D
ik word er zoo moei van.
Steven
Car: M536

DennisT schreef:Doe mij maar zo'n setje stickers, kom genoeg tegen waarbij er een onder de ruitenwisser kan :)
Moet je es op een meeting ophalen, als het goed is zijn ze er nog steeds.
Mark van Nierop
Contacteer:

Fleetwood schreef:
Mark Coupe schreef:
dan ist al een oudje, meganecoupeclub bestaat niet meer... :D
Nou meganeclub.nl dan..... :~
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Gesloten