Sowieso vind ik dat gezeur van kilometers maken de grootste onzin die er is.. je hebt een auto als hobby omdat je t leuk vindt om te rijden toch???

Vind het altijd wel leuk om zulke afstanden te rijden , dan wel zo nu en dan een tussenstop voor een bakje koffieChris@R5 schreef:Dat blijf ik nog altijd hetzelfde gemekker vinden als dat mensen uit het noorden nu zeggen dat het te ver is.Riël Notermans schreef:Omdat de ervaring leert dat dat de meeste opkomst genereert. Opkomst in zwolle viel gewoon tegen.
Uit het noorden heb je meestal 'pech' qua locatie en als mensen uit midden/ zuid moeten komen naar het noorden dan protesteert ineens 3/4 van de club. Toch erg apart hoor...
Chris@R5 schreef:Dat blijf ik nog altijd hetzelfde gemekker vinden als dat mensen uit het noorden nu zeggen dat het te ver is.Riël Notermans schreef:Omdat de ervaring leert dat dat de meeste opkomst genereert. Opkomst in zwolle viel gewoon tegen.
Uit het noorden heb je meestal 'pech' qua locatie en als mensen uit midden/ zuid moeten komen naar het noorden dan protesteert ineens 3/4 van de club. Toch erg apart hoor...
De beste oplossing : VerhuizenRiël Notermans schreef:Chris@R5 schreef:Dat blijf ik nog altijd hetzelfde gemekker vinden als dat mensen uit het noorden nu zeggen dat het te ver is.Riël Notermans schreef:Omdat de ervaring leert dat dat de meeste opkomst genereert. Opkomst in zwolle viel gewoon tegen.
Ik vind gemekker over die locatie nu wel welletjes.
Ik kom ook uit het zuiden, we wonen in Nederland, en Utrecht en omstreken is het MIDDEN.
Als je in het noorden woont is alles ver. En dan is het idd even pech.
en vergeet de lieslaarzen dan ook nietGJ schreef:Kom je daar met trappen of is er een liftHenk-ale schreef:Een 12 km onder LeeuwardenRiël Notermans schreef:Ja, where on the world is Wartena?![]()
Och heden , Feanwalden is ek wekkerGabri van der Veen schreef:en vergeet de lieslaarzen dan ook nietGJ schreef:Kom je daar met trappen of is er een liftHenk-ale schreef:Een 12 km onder LeeuwardenRiël Notermans schreef:Ja, where on the world is Wartena?![]()
Klopt, alles onder de 2 uur rijden vind ik prima te doen en niet erg. Maar ik vond Zwolle wel een keer leuk. Was toch even iets anders dan anders.Paul1916v schreef:als ik het me goed herinner was er bij de meeting in zwolle nou niet echt wat je zegt een superopkomst van onze leden uit die regio of noordelijker. Ja zag dezelfde gezichten, die ook naar de meern of breda of nieuwegein komen.
Sowieso vind ik dat gezeur van kilometers maken de grootste onzin die er is.. je hebt een auto als hobby omdat je t leuk vindt om te rijden toch???
GrapjasM3X schreef:Niet zo zeuren over de afstand jongens, doe ik toch ook niet?
GoudAWouterW schreef:Kijk dan is ff een pagina terug, ff mijn post opzoeken.KimRS schreef:truste? het is nog geen 10 uur man!![]()
waar ligt dat reeuwijkse gedeuns eigenlijk?
Bij Goude iig.
Nou ja ik denk dat het hier wel makkelijker is omdat de bedrijven op zondag toch dicht zijn en voor zover ik weet is de parkeergarage alleen voor werknemers, dus in het weekend leeg (nu leek die ook al aardig leeg).-PAZ- schreef:krijg je dat geregelt dan om een hele parkeer garage af te huren?? neem aan dat daar toch ook een bepaald prijskaartje aanvast zit
Ik heb er best een paar euro voor over als het contributiegeld wat tekort schietWouterW schreef:Eerste uur 1 euro
Tweede uur 1,5 euro
Derde en volgende uren 1,75.
Dagkaart 12,50
Dus hoelang was je van plan te blijven
Goed teken toch?Riël Notermans schreef:Wat een speculaties
Misschien moeten we toch maar entree vragen?