Maar hij wil niet starten

Iemand enig idee waar het probleem zou kunnen liggen ?
Waar woon jij dan?J-P-S schreef:lanaken?
lekker in de buurt van waar ik woon.
heb je de auto al thuis? draait hij wel rond als je hem probeert te starten of doet hij totaal niets?
kan bijvoorbeeld een relais of je startmotor zelf zijn. als hij niet aanslaat kan het bijvoorbeeld je bdp sensor of bobine zijn.
succes
Helaas heb ik ook niet echt meer info.Riël Notermans schreef:benzinepomprelais kapot, benzinepomp kapot, geen massa, startonderbreker erop, defecte bobine, bpdsensor stuk, koeltempsensor stuk, stappenmotor staat open, motor defect ...
Maar iet smeer info mag wel.
Gaat hij wel rond?
Dat zou aardig zijn van jeJ-P-S schreef:ik wil best wel ff komen kijken als je hem thuis hebt
als hij wel ronddraait maar geen benzinelucht heeft zal het je pomprelais zijn. als hij wel ronddraait en je ruikt benzine kan het je bdp zijn. die zit boven het vliegwiel inderdaad. deze 2 dingen komen het vaakste voor.
heb je hem in nl gekocht? zag er namelijk eentje staan die niet startte
Van een of andere meidRiël Notermans schreef:Van wie?
NopeJ-P-S schreef:marco?
dan pm me maar voor een datum te prikken, fixen we dat wel. tenminste, als het enkel dat probleem isFlying-Dutchman schreef:Dat zou aardig zijn van jeJ-P-S schreef:ik wil best wel ff komen kijken als je hem thuis hebt
als hij wel ronddraait maar geen benzinelucht heeft zal het je pomprelais zijn. als hij wel ronddraait en je ruikt benzine kan het je bdp zijn. die zit boven het vliegwiel inderdaad. deze 2 dingen komen het vaakste voor.
Dan zal het waarschijnlijk de bdp zijn.Want de benzine ruik je goed,
Heb hem idd ook in Nl gekocht, in heerlen![]()
Gr D
Nee, Omdat ik nog een auto had die reed, heb ik deze als "klein project" gekocht,Riël Notermans schreef:Heb je m lopend gekocht?
Geen water in de bougies?
Als dat het enige is idd hahaha.J-P-S schreef:dan pm me maar voor een datum te prikken, fixen we dat wel. tenminste, als het enkel dat probleem isFlying-Dutchman schreef:Dat zou aardig zijn van jeJ-P-S schreef:ik wil best wel ff komen kijken als je hem thuis hebt
Dan zal het waarschijnlijk de bdp zijn.Want de benzine ruik je goed,
Heb hem idd ook in Nl gekocht, in heerlen![]()
Gr D
Nee, Ellena of zoietsJ-P-S schreef:nicole?
Nee idd hahah.J-P-S schreef:ken ik niet![]()
normaal komt er niet zo snel water in een motor, maar zeg nooit nooit
Huh?J-P-S schreef:ken ik niet![]()
Water niet, maar er staat wel snel olie in de schachten door verkeerd bijvullen of een lekke/zwetende kleppendekselpakking.Riël Notermans schreef:Huh?J-P-S schreef:ken ik niet![]()
Nog nooit water in bougieschachten zien staan dan bij een 16v?
Ik roep ook maar wat, maar t zou kunnen
Heb net even gekeken bij de bougies, maar er zit een heel klein laagje olie in.Riël Notermans schreef:Heb je m lopend gekocht?
Dat kan,Flying-Dutchman schreef:Heb net even gekeken bij de bougies, maar er zit een heel klein laagje olie in.Riël Notermans schreef:Heb je m lopend gekocht?
Is dit een probleem?
Gr D
Kan geen kwaad, stinkt alleenwillow schreef:dat zou niet de reden kunnen zijn denk ik persoonlijk daar er bij mij ook altijd een laagje olie in de schachten stond...zelfs na het vervangen van de kleppendeksel pakking had ik er nog last van..het hoort natuurlijk niet echt maar volgens mij kan het geen kwaad ????