hallo,
wie kan mij vertellen welke dempers er onder een twingo zit van het bouwjaar 93?
gas of olie , mijn achter vering is erg slap dus ik kan bijna geen een drempel meer op of af.
is er een goede oplossing zonder de dempers te vervangen.
bedankt
vering twingo 93
-
oke,
alleen wil ik weten wat voor een dempers erop zit!
gas dempers
of
olie dempers
maakt dit uit welke eronder zitten?
hoe kan je zien welke eronder zit.
gr,
alleen wil ik weten wat voor een dempers erop zit!
gas dempers
of
olie dempers
maakt dit uit welke eronder zitten?
hoe kan je zien welke eronder zit.
gr,
-
dat boeit idd niets kapot is kapot en dat betekend vervangen,
maar voor ik ze vervang moet ik natuurlijk wel weten wat voor een eronder zit !!!
dus nogmaals mijn vraag:
wat zit eronder GAS of OLIE
maar voor ik ze vervang moet ik natuurlijk wel weten wat voor een eronder zit !!!
dus nogmaals mijn vraag:
wat zit eronder GAS of OLIE
-
Robke schreef:Wat boeit dat nou weer, als ze verrot zijn moet je toch nieuwe kopen.
Standaard is overigens meestal gas volgens mij.
oke dan ga ik ff naar gas vering kijken
of een setje monroe reflex-en 

ik heb weitec
stuiter als een gek 

die heb ik ook, in combinatie met de reflexen.... rijdt best wel lekker.. als ie rijdt.............SpiNd0o schreef:ik heb weitecstuiter als een gek
Ik ben benieuwd naar wat jullie hebben betaald voor de Monroe/Sachs/etc... schokdempers. Ik ben zelf een gas liefhebber: Koni
. Maar dan met de orginele veren onder mijn stads Twingo.
Met olie heb ik minder goeie ervaringen onder de auto. Ze gaan bij mij heel snel lekken en is weer apk-afkeur.

Met olie heb ik minder goeie ervaringen onder de auto. Ze gaan bij mij heel snel lekken en is weer apk-afkeur.
Moet je eens aan een Duitser vragen...
Is 135 E "normaal" voor Bilstein B4 gasdempers? Ik ga zo ff kijken wat Monroe gaat kosten bij de Brezan. Ik vond Sensatrac de laatste x dat ik ze kocht écht bout.
Is 135 E "normaal" voor Bilstein B4 gasdempers? Ik ga zo ff kijken wat Monroe gaat kosten bij de Brezan. Ik vond Sensatrac de laatste x dat ik ze kocht écht bout.
ik heb reflex (opvolger van sensatrac), nieuw gekocht voor een prijsje, en ben er enorm tevreden van.. voor zover k er al mee gereden heb..chendy schreef:Moet je eens aan een Duitser vragen...