Ronnie's Twingo [Verkocht en weg]
die heeft juist de minste achtergrond
Immer wieder die verdammte Holländer
volgens mij weet je het allang al maar zoek je gewoon bevestiging 

tis net als schoenen, als je twijfelt moet je het niet doen
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
je mag em wel es schoonmaken van binnen man!! 

-
- Über-Spammer
levensgevaarlijk, 146 in een twingo 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Iemand enig idee over een fabrikant is die sportstuurtjes levert in de kleur van het interieur, bij mij dus grijs. Vind een zwart stuur te aanwezig, maar wil wel graag een kleiner stuurtje.
Even een vraag aan degene die al een sportstuur in een Twingo hebben, geen last van het feit dat door de naaf het stuur verder naar voren komt en de hoek van het stuur toch al vrij vlak is???
Even een vraag aan degene die al een sportstuur in een Twingo hebben, geen last van het feit dat door de naaf het stuur verder naar voren komt en de hoek van het stuur toch al vrij vlak is???
Als je alleen een naaf besteld met een stuur dan veranderd er niks. Ik heb naast een sportstuur ook een snap-off-naaf. Dus nog veel langer. En ik zit nog eens lager met die kuipstoeltjes, maar het zit juist wel erg lekker.
Ik kan alleen het controle paneel iets minder goed zien
Ik kan alleen het controle paneel iets minder goed zien

Heb je nooit in mijn Twingo gereden?Ronnie schreef:Even een vraag aan degene die al een sportstuur in een Twingo hebben, geen last van het feit dat door de naaf het stuur verder naar voren komt en de hoek van het stuur toch al vrij vlak is???
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
vind die velgen van je heel gaaf staan 

jaaa sehr gaaf, zou ik ook wel willen!
Met 300/400 extra, tuurlijk!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag naar Antwerpen geweest. Wat een kut wegen daar zeg, wordt ik helemaal omgeleid over klinkertjes, waar ik kruipend overheen moest, omdat de wegen daar zooowww slecht zijn. Klap ik 2 keer met zeer lage snelheid toch in zo'n kuil in de weg. Voor mijn gevoel trekt mijn auto nu wat naar links.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
:S
Kan het ook nog zo zijn dat je als je naar links stuurt de auto sneller reageert dan dat je naar rechts stuurt? Of is dat gevoelsmatig omdat je links zit? (misschien een domme vraag?)
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?

Kan het ook nog zo zijn dat je als je naar links stuurt de auto sneller reageert dan dat je naar rechts stuurt? Of is dat gevoelsmatig omdat je links zit? (misschien een domme vraag?)
Laatst gewijzigd door Ronnie op zo 30 sep 2007 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
kan zijn dat je uitlijning niet helemaal lekker meer is (door de klap??)
dan kan ie wat 1 kant op trekken, en het is dan logisch dat ie die kant op lichter stuurt dan de andere kant op (ten minste, in mijn hoofd is dat logisch
)
dan kan ie wat 1 kant op trekken, en het is dan logisch dat ie die kant op lichter stuurt dan de andere kant op (ten minste, in mijn hoofd is dat logisch

ik was vandaag ook in antwerpen, heb je niet gezien