Ik laat hem ook zo als hij nu is!Patrick L. schreef:ik vind het mooi staan zo laag, fijn zo laten

Ik laat hem ook zo als hij nu is!Patrick L. schreef:ik vind het mooi staan zo laag, fijn zo laten
Ik heb nog niet gekeken! Dat heeft geen haast.J-P-S schreef:al iets 2e hands gevonden danny?
Er zitten nu Apex verlagings veren onder -60mm!-PAZ- schreef:Staat wel lekker laag zo![]()
vanvoor staat ie ook wel al redelijk laag, wat zit er daar onder -40mm??
Ik zal straks eens achter het wiel kijken hoe het dempertje staat. Volgens mij valt het wel mee. Toch maar eens ff checken! Bedankt voor de tip!Abel schreef:als je je gt zo laag gooit achter heb je kas op dat de schokemper tegen de carroserie slaat. moet je ff goed achter je wiel kijken, je krijgt van die halvemaantjes in je rand onder je kofferbak geslagen
staat toch goed zo, ik had ook -60 en optisch hing ie ook achterover. dat hoort bij een lage GTTcyberdanny schreef:Er zitten nu Apex verlagings veren onder -60mm!-PAZ- schreef:Staat wel lekker laag zo![]()
vanvoor staat ie ook wel al redelijk laag, wat zit er daar onder -40mm??
Ja klopt, maar dit was wat goedkoper als verchromen. Verchromen wordt de volgende stap achter een tijdje.J-P-S schreef:mooie kleur, maarreehhh, ik dacht dat je ging verchromen?
Kleur is gewoon een algemene motip metallic kleur niets speciaals dus, het past mooi bij de slangen en is beter als zwart!oldskool schreef:Das een leuke kleur .
Waar heb ik die meer gezien .....................
Nu nog een paar lagen blanke lak er op en klaar .
de ic vlug monteren en volgend weekend lekker naar de 5 gt meeting.
Ow dus jy hebt zo'n ding whahacyberdanny schreef: Gt meeting kan ik helaas niet bij zijn want volgende week zondag heb ik een manege cross met de 1:6 marders hier in de buurt daar heb ik me een tijd terug al voor ingeschreven. :
Paste precies, heb de bougiekabeltje alleen opzij gedrukt langs de pijp af.WouterW schreef:bij de 5 meeting in Bodegraven had een gast een bocht vanaf de carb gemaakt om de verdeelkap heen, zag er ook heel netjes uit.
Past het bij jou er dan wel netjes langs?
Ik rij momenteel op 0,9 bar dus dat valt dan wel mee, en het is dikwandige pvc en kan zeker 100 graden aan.Bart GTT schreef:Ik zou niet weten of PVC het houdt op 1,5 bar, maar ik heb alu buizen en silicone bochten/slangen gebruikt om mijn FMIC aan te sluiten.
Nu maar hopen dat mijn IC die druk kan hebben...
Vond ik ook Hessel!!Hessel schreef:Ik zeg: Kleppendeksel staat m goed Dan!
Hij staat veilig in de garagebox, te wachten dat het wat beter weer wordt voor te klussen....Ik heb in die box geen stroom en licht...BlackEagle schreef:hier ook al zo stil....
loopt ie al ? enzo enzo
agregraatje ?cyberdanny schreef:Hij staat veilig in de garagebox, te wachten dat het wat beter weer wordt voor te klussen....Ik heb in die box geen stroom en licht...BlackEagle schreef:hier ook al zo stil....
loopt ie al ? enzo enzo
trek je toch gewoon een kabeltje bij je opa en oma vandaan...is maar een meter of 30 tochcyberdanny schreef:Hij staat veilig in de garagebox, te wachten dat het wat beter weer wordt voor te klussen....Ik heb in die box geen stroom en licht...BlackEagle schreef:hier ook al zo stil....
loopt ie al ? enzo enzo
Als het wat beter weer wordt en wat langer licht is heb ik wat meer zin om verder te gaan....ben een beetje lui op het moment,haha!Hessel schreef:trek je toch gewoon een kabeltje bij je opa en oma vandaan...is maar een meter of 30 tochcyberdanny schreef:Hij staat veilig in de garagebox, te wachten dat het wat beter weer wordt voor te klussen....Ik heb in die box geen stroom en licht...BlackEagle schreef:hier ook al zo stil....
loopt ie al ? enzo enzo...haspeltje klaar!
Kijk wel uit dat pvc bij hogere temperaturen erg snel uithard en dus kan gaan scheuren.cyberdanny schreef:Ik rij momenteel op 0,9 bar dus dat valt dan wel mee, en het is dikwandige pvc en kan zeker 100 graden aan.Bart GTT schreef:Ik zou niet weten of PVC het houdt op 1,5 bar, maar ik heb alu buizen en silicone bochten/slangen gebruikt om mijn FMIC aan te sluiten.
Nu maar hopen dat mijn IC die druk kan hebben...