Dennis' Williams --- :( :( :( ---
14 november ga ik een dagje op het circuit van Zandvoort rijden. Er zijn ook allerlei rijvaardigheids oefeningen en sprintwedstrijden georganiseerd. Nu heb ik nog nooit op een circuit gereden, dus alle tips en truuks zijn zeer welkom! Zou het ook verstandig zijn om de Koni's stugger te zetten? Zo ja hoe doe ik dat?
-
Tip: Koop wat nieuwe bandjes
ook een uurtje op zandvoort gereden nou me bandjes waren net nie apk afgekeurd, skirts staan netjes trouwens 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Mwoah, heb nu met mijn Bridgestone Potenza RE720 banden met de R19 16V 2x40 minuten op Zandvoort gereden maar dat viel me reuze mee.. voor waren ze vrij nieuw en achter waren ze bijna op.. na 2x40 minuten waren ze nog steeds bijna op dus het kan nog wel een keer denk ik 
En verder aan tips: Vooral niet achter iemand aan blijven gassen en denken "als die zo hard kan kan ik het vast ook wel" je zult niet de eerste zijn die zijn auto in de muur parkeert daar. gewoon niet te overmoedig en gewoon lekker karren met de Clio.. iets ruimte om te glijden heb je wel maar vol de grindbak in glijden wil je echt niet hoor.. dat kost je gewoon bumpers en de nodige steenslag

En verder aan tips: Vooral niet achter iemand aan blijven gassen en denken "als die zo hard kan kan ik het vast ook wel" je zult niet de eerste zijn die zijn auto in de muur parkeert daar. gewoon niet te overmoedig en gewoon lekker karren met de Clio.. iets ruimte om te glijden heb je wel maar vol de grindbak in glijden wil je echt niet hoor.. dat kost je gewoon bumpers en de nodige steenslag

Laatst gewijzigd door Ronald1916V op zo 23 sep 2007 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Jep, de RE720 
Koop zelf alleen nog die, heb ik gewoon de beste ervaring mee. Maar zijn die nog nieuw te krijgen?

Koop zelf alleen nog die, heb ik gewoon de beste ervaring mee. Maar zijn die nog nieuw te krijgen?
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Even gekeken maar nee hoor, niet meer leverbaar.. geen idee wat ik nu weer ga proberen danRiël Notermans schreef:Jep, de RE720

ook hier ga ik het neerzetten: dunlop sp9000 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
RE720 is niet meer leverbaar nee.
Pzero Nero heb ik ook goede ervaringen mee, alhoewel ze als ze echt heet worden ze wel wat meer gaan glijden, maar dat zal wel met alle 'straat'banden zijn.
Pzero Nero heb ik ook goede ervaringen mee, alhoewel ze als ze echt heet worden ze wel wat meer gaan glijden, maar dat zal wel met alle 'straat'banden zijn.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
toyo semislicks 588Ronald1916V schreef:Even gekeken maar nee hoor, niet meer leverbaar.. geen idee wat ik nu weer ga proberen danRiël Notermans schreef:Jep, de RE720

of echte slicks

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
volgens mij kan je die aan de onderkant van de demper verstellen 

ga dan voor de potenza's, neem voor de lol de RE 050ADennisT schreef:Dat worden ze waarschijnlijk ook ja-Ray- schreef:ook hier ga ik het neerzetten: dunlop sp9000Alleen dan de 45 serie.
Heeft het zin om de koni's strakker te zetten, en zo ja hoe doe ik dat?
Lekker harde wang, geen v-groef (meer rubber

http://www.testberichte.de/test/produkt ... 47158.html
die riel heeft altijd wel weer wat anders, gek wordt je ervan 

Vandaag nieuw pookhoesje binnen gekregen, in mijn oude zit een scheur namelijk.
[img]http://img411.imageshack.us/img411/4250/dsc01569yy0.jpg[/img]
[img]http://img411.imageshack.us/img411/4250/dsc01569yy0.jpg[/img]
hee jij ook al 

Koni geel is te verstellen aan de bovenkant met bijgeleverde sleutel,J-P-S schreef:volgens mij kan je die aan de onderkant van de demper verstellen
rood is niet te verstellen dacht ik.
Laat ik daar nou natuurlijk geen sleutel van hebbenNiels-16v schreef:Koni geel is te verstellen aan de bovenkant met bijgeleverde sleutel,J-P-S schreef:volgens mij kan je die aan de onderkant van de demper verstellen
rood is niet te verstellen dacht ik.

Maar geel is altijd in hardheid instelbaar dus?
Ja, je kunt proberen het palletje aan de bovenkant voorzichtig te verdraaien met een tang, tegen de klok in is stugger.DennisT schreef:Laat ik daar nou natuurlijk geen sleutel van hebbenNiels-16v schreef:Koni geel is te verstellen aan de bovenkant met bijgeleverde sleutel,J-P-S schreef:volgens mij kan je die aan de onderkant van de demper verstellen
rood is niet te verstellen dacht ik.![]()
Maar geel is altijd in hardheid instelbaar dus?
Werkt super he, in de stugste stand duikt de auto veel minder in de bocht.DennisT schreef:Net ff geprobeert, werkt echt super die koni's2 tellen werk om van comfortabel naar stug te gaan
En de grip is daarom 10x beter

-
- Über-Spammer
grip valt over het algemeen wel mee. doordat normaal asfalt nergens vlak is gaat je auto stuiteren, en daarom geen gripNiels-16v schreef:Werkt super he, in de stugste stand duikt de auto veel minder in de bocht.DennisT schreef:Net ff geprobeert, werkt echt super die koni's2 tellen werk om van comfortabel naar stug te gaan
En de grip is daarom 10x beter

Even een vraag: Zo nu en dan als het heel erg lang of hard regent komt er een beetje water in mijn dorpel te staan
Ik heb de onderkant al bekeken, maar daar was niks aan te zien. Kan het zijn dat het op een of andere manier via mijn parafan daar in komt? Wat kan ik daar dan aan doen? Volgens mij komt het wel eens vaker voor bij een Clio.

-
- Moderator
- Car: MB
Over die pookzak: De mijne had ook scheuren en ik meen dat Lotuz een jaar of 1-2 terug iemand in engeland gevonden had die echt lederen maakt. Ik heb er toen ook een genomen en die zijn echt 100x mooier dan die reno nep lederen prut.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
he dennis, nog geen nieuws helaas. ik hoor het woensdag pas