
[R5GTT] Cyberdanny - Te Koop
Idd, mij wast ook gelukt om ze er weer in te krijgen 
Verder moet je oppassen met die slang over de dynamo, ik zie dattie nu al iets klemt. Die gaat schuren over die bovenrand van je voorfront en zal uiteindelijk je slang mollen.
Kep daar destijds flink zitten hameren, vouwen en tapen maar was nog lang niet ideaal. Mooiste is een iets ovaal gebogen hardpipe zoals bij MBcarperformance en Florus.
Verder moet je die lobster er ook gewoon afsmijten en een 90 graden bocht opplakken. Issie ook iets flexibeler daar.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Moto ... el%20x.jpg[/img]

Verder moet je oppassen met die slang over de dynamo, ik zie dattie nu al iets klemt. Die gaat schuren over die bovenrand van je voorfront en zal uiteindelijk je slang mollen.
Kep daar destijds flink zitten hameren, vouwen en tapen maar was nog lang niet ideaal. Mooiste is een iets ovaal gebogen hardpipe zoals bij MBcarperformance en Florus.
Verder moet je die lobster er ook gewoon afsmijten en een 90 graden bocht opplakken. Issie ook iets flexibeler daar.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Moto ... el%20x.jpg[/img]
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
wat voor FMIC had jij er nou opzitten stevie? Sprinter ofzo?
Mercedes E-klasse, maar als ik het overnieuw zou doen, zou ik net zoeen als Danny nemen.
Sprinter is te groot en heet kutaansluitingen om mooi pas te maken. Megane DTi IC's zijn ook nog wel in te wurmen, BartGTT had er ook zoeen dacht ik?
Sprinter is te groot en heet kutaansluitingen om mooi pas te maken. Megane DTi IC's zijn ook nog wel in te wurmen, BartGTT had er ook zoeen dacht ik?
E220 cdi past perfect.
Zitten ook al bochtjes aan, scheelt je weer 100 euro aan siliconenbochten
Zitten ook al bochtjes aan, scheelt je weer 100 euro aan siliconenbochten

die is 2 druppels water een intercooler van een gtt....Steven schreef:Mercedes E-klasse, maar als ik het overnieuw zou doen, zou ik net zoeen als Danny nemen.
Sprinter is te groot en heet kutaansluitingen om mooi pas te maken. Megane DTi IC's zijn ook nog wel in te wurmen, BartGTT had er ook zoeen dacht ik?
alleen zitten de aansluitingen schuin naar boven toe, ipv naar achter.
Heb er hier ook nog zo een liggen uit een E klasse, moet ik ook altijd nog es wat mee doenSteven schreef:Mercedes E-klasse, maar als ik het overnieuw zou doen, zou ik net zoeen als Danny nemen.
Sprinter is te groot en heet kutaansluitingen om mooi pas te maken. Megane DTi IC's zijn ook nog wel in te wurmen, BartGTT had er ook zoeen dacht ik?

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Weet waar je aan begint paz.-PAZ- schreef:Heb er hier ook nog zo een liggen uit een E klasse, moet ik ook altijd nog es wat mee doenSteven schreef:Mercedes E-klasse, maar als ik het overnieuw zou doen, zou ik net zoeen als Danny nemen.
Sprinter is te groot en heet kutaansluitingen om mooi pas te maken. Megane DTi IC's zijn ook nog wel in te wurmen, BartGTT had er ook zoeen dacht ik?
Huh?
Dat valt toch wel mee?
Gewoon slangen erop
Ding past prima om het subframe en achter de bumpert 
Dat valt toch wel mee?
Gewoon slangen erop


-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Valt best tegen hoor.Riël Notermans schreef:Huh?
Dat valt toch wel mee?
Gewoon slangen eropDing past prima om het subframe en achter de bumpert
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Zal binnenkort eens een foto maken van een DTI intercoolerHaas schreef:die is 2 druppels water een intercooler van een gtt....Steven schreef:Mercedes E-klasse, maar als ik het overnieuw zou doen, zou ik net zoeen als Danny nemen.
Sprinter is te groot en heet kutaansluitingen om mooi pas te maken. Megane DTi IC's zijn ook nog wel in te wurmen, BartGTT had er ook zoeen dacht ik?
alleen zitten de aansluitingen schuin naar boven toe, ipv naar achter.

Project: GTT Blue Sport
Huh, ik had die van mij er toch zó opzittencyberdanny schreef:Valt best tegen hoor.Riël Notermans schreef:Huh?
Dat valt toch wel mee?
Gewoon slangen eropDing past prima om het subframe en achter de bumpert

Zo heb ik mijn Megane Turbo Diesel IC op mijn auto zitten.
Bij de rechter koplamp (voor de kijkers links dus) heb ik boven een halve cirkel uit mijn bumper moeten halen anders paste de aansluiting naar boven niet goed.
Onder heb ik natuurlijk een hele strook weg moeten halen.
De IC is een klein beetje hoger dan wat je kan zien, dus op zich zal die wel genoeg moeten koelen lijkt me.
Ik moet er nog wel een keer de tijd voor nemen om het netjes af te werken.
![Afbeelding]()
Zoals je ziet gaat het maar nét met de mistlamp...
![Afbeelding]()
Bij de rechter koplamp (voor de kijkers links dus) heb ik boven een halve cirkel uit mijn bumper moeten halen anders paste de aansluiting naar boven niet goed.
Onder heb ik natuurlijk een hele strook weg moeten halen.
De IC is een klein beetje hoger dan wat je kan zien, dus op zich zal die wel genoeg moeten koelen lijkt me.

Ik moet er nog wel een keer de tijd voor nemen om het netjes af te werken.
Zoals je ziet gaat het maar nét met de mistlamp...
-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Dat gaat idd mer net! 
Ik ga van het weekend eens kijken wat ik eraan kan fabriceren. Zodat de mistlampen bespaard blijven!

Ik ga van het weekend eens kijken wat ik eraan kan fabriceren. Zodat de mistlampen bespaard blijven!

-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Vandaag weer eens flink gewerkt aan het project! Het ic project heb ik
vandaag even laten rusten. Vandaag was het de beurt aan de torsi-assen!!
Haha, dankzij een paar goede tools had ik ze er zo eruit!
We hebben hem zo verlaagd dat hij net als voor mooi gelijk ligt!
Het resultaat mag er wezen!
volgen morgen!
ps met dank aan Bas voor het helpen, de tools en natuurlijk de gezelligheid!

vandaag even laten rusten. Vandaag was het de beurt aan de torsi-assen!!
Haha, dankzij een paar goede tools had ik ze er zo eruit!
We hebben hem zo verlaagd dat hij net als voor mooi gelijk ligt!
Het resultaat mag er wezen!



ps met dank aan Bas voor het helpen, de tools en natuurlijk de gezelligheid!

baszos schreef:altijd gezellig
peas of a keek, 1 een keer goed
jezus, nu moet ik echy gaan mutsen, anders kom het nie gfoed mety me geloof ik
Hahahaha
en jawel hij krijgt het klaar om om 4:45 nog een bericht te tiepen zelfs na je toestand zoals ik die om 00:30 al contateerde

RESTECP



-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
De beloofde foto's van de verlaging!!
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... 007041.jpg[/img]
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... 007042.jpg[/img]

[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... 007041.jpg[/img]
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... 007042.jpg[/img]

Naaaaaa vet!
Maar ik vind m één tikkie te laag, nu lijkt ie te hangen achter
Tandje terug ?:p
Maar ik vind m één tikkie te laag, nu lijkt ie te hangen achter

-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Als ik erin zit ligt hij goed! 

Maaan
ophouwe met bakkeren dan
ophouwe met bakkeren dan

-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Hij lijkt idd op de foto dat hij achter lager ligt maar we hebben gemeten vanaf de spatbord rand en volgens de meting ligt hij pcies recht met voor, ik denk persoonlijk dat het een vertekent beeld is. 

Laatst gewijzigd door cyberdanny op zo 23 sep 2007 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
hij vertekent zo ietsje achterover inderdaad.. maar wel dik hoor, zo laag achter!! 

Ja t komt doordat de wielkastverbreder sowieso veel lager gemonteerd zit, dus moet je optisch eigenlijk wat tricken door m wat naar voren te hangen.
Maar, zo is t ook dik

Maar, zo is t ook dik


-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Misschien een doosje spare parts! 

Eigenlijk moet ie voor iets lager liggen dan voor zal em binnekort wel eens naast zetten kan je het verschil zien.cyberdanny schreef:Hij lijkt idd op de foto dat hij achter lager ligt maar we hebben gemeten vanaf de spatbord rand en volgens de meting ligt hij pcies recht met voor, ik denk persoonlijk dat het een vertekent beeld is.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12383
- Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
- Car: renault 5gt turbo
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
mooi contra gewicht die Dannycyberdanny schreef:Als ik erin zit ligt hij goed!


Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Berichten: 1753
- Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Sittard
Bumper, motorkap en nog een hoop slangen en een kleppendeksel komen daar ook nog bij! Dat komt wel goed, die gewichtsverdeling! 

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
ik vind het mooi staan zo laag, fijn zo laten 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
al iets 2e hands gevonden danny
?
