vind hem wel leuk uitzien overigens

Deze uitspraken schreeuwen om een toelichtingGeniustheGzA schreef:canonballman schreef:Jij moet zo bezig blijven.....
Wel eens ooit in een tent geslapen die in de fik stond?wel eens boven gekomen na het duiken om te ontdekken dat jij in ZuidFrankrijk bent en je auto, spullen, geld en id-kaart weg zijn..........
back ontopic maar weer.....?![]()
Zonde van die wrecked Williams'!
canonballman schreef:hij mag mij niet
wil je snel gaan, moet je snellere auto's kopen die uiteraard meer gebruikenRichard schreef:Gaat mij meer om de benzine kostenaangezien ik altijd korte afstanden rij is mijn 1.4 nog voordeliger denk ik.
fiets kopâh? heb er nog wel een paar, met schijfdiameters van 225mm, dubbel geventileerd, en 240mm veerweg voor en achterAch krijg je dat gemiereneuk weer, koop dan een fiets![]()
Jammer alleen dat je in Nederland zo weinig hebt aan een DH'er.J-P-S schreef:fiets kopâh? heb er nog wel een paar, met schijfdiameters van 225mm, dubbel geventileerd, en 240mm veerweg voor en achterAch krijg je dat gemiereneuk weer, koop dan een fiets![]()
klopt, maar hier in het zuiden zijn we snel op die parcoursen om even lekker te vliegenRobke schreef:Jammer alleen dat je in Nederland zo weinig hebt aan een DH'er.J-P-S schreef:fiets kopâh? heb er nog wel een paar, met schijfdiameters van 225mm, dubbel geventileerd, en 240mm veerweg voor en achterAch krijg je dat gemiereneuk weer, koop dan een fiets![]()
![]()
ik heb 'm toch maar terug gezet met een beetje slijp- en buigwerk. er lopen idd benzineleidingenJ-P-S schreef:daar lopen je leidingen wel ja. maar die zitten vastgeklikt aan een kap daar, en lopen door een andere afdekkap langs de distributie.
je sensor zit wat lager, maar het schildje zal je sensor niet echt beschermen.
kun je niet gewoon een stuk uit het schildje halen?
dat vraag ik mij bij wel meer (niet Williams) auto's af.....................Tim_Coupe schreef:Wat een voorbumper, hoe kom je op het onzinnige idee om zo'n voorbumper erop te zetten...