R5 downpijp

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Hell-Raiser

Goeden dag...
ik ben opzoek naar een andere downpijp ik ga binnen kort me motor uitbouwen maar nu mis ik nog de downpijp. zelf maken is geen optie helaas.... dus ik hoop dat iemand een downpijp heeft mij hij is voor de grootste turbo van MB car bedoeld....

wat ik aan me motor ga doen zal ik ook gelijk wel even vertellen....
ik ga volgende week alle spullen bestellen voor een complete revsie... andere turbo... grotere intercooler... allemaal samco slangen (groen)... en als ik nog meer moet hebben willen jullie mij dan helpen als ik wat vergeten ben.....

groetjes Dennis
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Ik ben bang dat je die downpijp ook bij MB moet bestellen ....ie is namelijk speciaal voor die turbo gemaakt ....
En ik geloof niet dat iemand die al heeft liggen als stuk ijzer in de schuur
Hell-Raiser

weet ik maar hij leverd hem niet meer omdat er een hoop narigheid mee was en de levertijd veel te lang dus daarom vraag ik hulp van jullie of kunnen jullie hem maken???
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

MMMM weet je dat zeker ?
Het is niet dat ik je niet geloof maar het is eigenljk wel vreemd....
Een turbo verkopen die niet pas is op je normale orginele elbow en downpijp ....

Ik weet niet of je veel haast hebt ....maar ik weet wel iemand die het misschien voor je kan maken ...alleen die persoon heeft zijn werkplaats nog niet op orde.
Hell-Raiser

ik heb hem gister gemailt en vandaag mail trug gehad...
dat was de e-mail dus... kijk maar ff of je er wat mee kan...

Hoi Dennis,

Het volgende is op voorraad en de rest moet ik bestellen.

Turbo+olie
intercooler

Op de slangen en luchtfilter is een levertijd van een aantal weken. De downpipe verkoop ik niet meer omdat ik fikse problemen had met levering ervan. Ik kan je hier dan wel uitleggen hoe je hem het beste zelf kan maken.

Spruitstuk moet je niet nemen die zijn erg slecht.

Als je nog vragen hebt laat je me maar even iets weten.

Groetjes,

Maurice
MB Car Performance
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

mmm oke ......als je weet hoe je hem moet maken hoor ik het graag.
Ik verwacht dat er nog wel iemand reageerd .......
-PAZ-
Über-Spammer

Wat ik begreep van maurice is dat je die downpipe ook vrij eenvoudig zelf kan maken mbv een lasbocht, er zit een elbow op de turbo en als je daar een bocht op last kan je die weer laten aansluiten op de rest van je uitlaat.

@Hell-Raiser wat voor spruitstuk was je naar opzoek??
R5GTT. Drive it like you stole it
Hell-Raiser

ik moet alles gewoon hebben want ik wil niet te veel aan dit blok gaan doen het moet eruit halen en een andere er inzetten zijn deze auto is voor dagelijks gebruik snap je.... dus ik wi het liefst die complete downpijp hebben dan hoef ik hem te monteren en klaar....

jah een snelle race spagett'hahah 1 die goed is ik weet niet wat ik dan nodig heb heb ik geen verstand van ik hoop jullie?

ik hoor het graag
Abel
Über-Spammer

contact opnemen met Mark5t (http://www.barmartechniek.nl) die heeft zijn eigen downpipe+elbow gemaakt van 6cm rvs erg mooi dingetje

http://www.barmartechniek.nl/html/eigenbouw.htm
Plaats reactie