Hallo luitjes,
Mijn Twingo uit juli 1994 is afgelopen week volledig afgekeurd. Ik baal als een stekker want ik heb deze in januari voor 2250 euro gekocht en sindsdien is er een nieuwe dynamo ingekomen en liggen er nieuwe banden onder. Volgens het keuringsrapport zijn de volgende dingen stuk:
uitlaat achterdemper en middenpijp
aandrijfashoes linksvoor
wiellager rechtsachter
spiraalveer rechtsachter
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen, laten maken en doorverkopen, aan een opkoper verkopen of naar de sloop brengen voor oud ijzer. Wie heeft suggesties voor mij?
Angèl
Twingo afgekeurd
Met deze apk afkeur punten zou ik hem zeker nog niet opruimen. Indien je zelf wat kan is het nog redelijk goedkoop te maken. Of evt door een beun laten doen. Dan kan je daarna nog altijd zien of je hem evt weg doet, auto met jaar apk zal altijd stuk meer opbrengen dan 1 zonder apk.
R5GTT. Drive it like you stole it
Garantie bij aankoop zal ie bedoelenDnns schreef:garantie bij een auto van 13 jaar oud ??

Bij zo'n auto krijg je hooguit een half jaar vermoed ik (en soms moet je er dan nog voor bijbetalen ook...)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Die veren zijn ook een standaard punt van de twingo toch?
Is allemaal normale slijtage, alles in 1x is jammer, maargoed.
Lekker laten fixen, je hoeft niet eens naar een beun, ik denk dat een onafhankelijk garagebedrijf dit ook nog voor een normale prijs kan repareren.
Is allemaal normale slijtage, alles in 1x is jammer, maargoed.
Lekker laten fixen, je hoeft niet eens naar een beun, ik denk dat een onafhankelijk garagebedrijf dit ook nog voor een normale prijs kan repareren.
Vorige week hetzelfde meegemaakt ja...
Net vier nieuwe vier seizoenbandjes eronder en ff erna op grote beurt en apk, wat bleek, achterschokbrekers compleet kapot en de lagers van de voorwielen kapot
De lagers waren al bekend omdat er een heel irritant ratelen was bij het naar links sturen.
Toch alles maar laten maken na de vraag van de garage of we dat wel wilden en ik moet zeggen hij rijdt weer toppie!
Hopenlijk kunnen we weer voor een aantal jaartjes probleemloos vooruit...

Net vier nieuwe vier seizoenbandjes eronder en ff erna op grote beurt en apk, wat bleek, achterschokbrekers compleet kapot en de lagers van de voorwielen kapot

De lagers waren al bekend omdat er een heel irritant ratelen was bij het naar links sturen.
Toch alles maar laten maken na de vraag van de garage of we dat wel wilden en ik moet zeggen hij rijdt weer toppie!
Hopenlijk kunnen we weer voor een aantal jaartjes probleemloos vooruit...

Waar woon je in de buurt? Dat heb ik zo voor je gefixed in 020. Nieuwe parts zijn cheap, ongeveer:
uitlaat 125 E
ashoes 20 E
wielagers achter 65 E
veren achter 85 E
uitlaat 125 E
ashoes 20 E
wielagers achter 65 E
veren achter 85 E