Ben alweer terug hoor
Het is een nette 5, is strak gespoten en nagenoeg roestvrij, alleen op het achterscherm zitten blaasjes dus daar komt de roest alweer iets door...
Er zitten ernstig veel rekeningen bij van onder andere de motorrevisie onderdelen, brandstofpomp,, verdelerkap, dynamo, koppeling, allerlei kogels (stuurkogels, fuseekogels)... De punten waarop een 5 wel eens kapot gaat die zijn in ieder geval grotendeels vervangen.
Hij wist niet op hoeveel turbodruk hij draaide, er zat wel een groep A carburateur op.
Er zijn alleen een paar dingen mee; de tellerset is niet goed meer en moet een nieuwe in, hij stottert zo af en toe (geen idee wat het is), deurpanelen zijn niet mooi meer.
Na de vraag of ik er een stukje mee mocht sturen kreeg ik als antwoord dat hij geschorst staat en niet verzekerd is en dat hij dacht dat ik ongetwijfeld goed kon rijden maar dat hij alleen reed... En dat is nou een beetje wat mij tegen de borst stuit... Het is een beetje tegen mijn principes om zonder in een auto gereden te hebben hem te kopen.
Al met al sta ik nog een beetje in dubio en heb dus nog geen beslissing genomen... Er kwam vanavond nog iemand kijken dus even afwachten of hij er morgen uberhaupt nog wel is... Morgen zou ik hem bellen met het definitieve antwoord.