Hallo,
was een keer op een Japanse Autodag of Duitse geen idee meer. Maar heb toen een auto gezien die had van die dingen in de motorkap waarmee je NOS zeg maar naar buiten spoot, als jullie snappen wat ik bedoel.
Kun je zoiets kopen of moet je dan zon hele NOS kit gaan kopen? Gaat mij niet om de NOS in de auto maar om dat spuit gebeuren...
Hopelijk dat iemand wat info voor me heeft. Alvast bedankt.
Mvg.
NOS spuit uit de motorkap.
misschien moet je dan ook ff een speakertje onder je motorkap leggen met vette turbo geluidjes
http://www.rtecshop.com/index.php?p=pro ... ct_id=8306 hier iig te koop
http://www.rtecshop.com/index.php?p=pro ... ct_id=8306 hier iig te koop

-
lolTom schreef:stond zijn ruitensproeier niet gewoon verkeerd gedraaid
Denk eerder dat het CO2 is die ze spuiten, NOS is daar te duur (en ook tikkie riskant) voor om ff loos in de ruimte te gooien.
Tja waar je zoiets koopt weet ik niet, hoewel tis wel leuk om je intercooler mee te bevriezen
Tja waar je zoiets koopt weet ik niet, hoewel tis wel leuk om je intercooler mee te bevriezen

Impreza styleSteven schreef:Denk eerder dat het CO2 is die ze spuiten, NOS is daar te duur (en ook tikkie riskant) voor om ff loos in de ruimte te gooien.

-
Weet wel wat je bedoelt. Ben in USA naar paar dragraces geweest, en daar gebeurt dat ook, net voordat ze starten, motoren en autos. Is iets in de trant van zorgen dat de leidingen vol zitten met lachgas, ipv lucht.
Zal niet voor de lol gebeuren.
Al heb je wel mensen.....
Zal niet voor de lol gebeuren.
Al heb je wel mensen.....
Steven schreef:Denk eerder dat het CO2 is die ze spuiten, NOS is daar te duur (en ook tikkie riskant) voor om ff loos in de ruimte te gooien.
dat is idd C02 om de ic te koelen. Op de leidingen zitten een soort (instelbaar) overdrukventiel waardoor je die afblaas krijgt. Het heeft idd een hoog 2f2f gehalte maar is wel zeer effectief.
1 groot nadeel: Co2 vreet wel de ic op (corrossie)
*edit*: er zijn er ook geweest die puur stikstof hebben gebruikt...
-
Gewoon vragen aan een nos dealer. Zijn er genoeg. Zijn weinig renault met nos volgens mij. Maar is zeker vet.
ik ken zowieso 2 renaults die binnenkort Nitrous hebben zitten. Een 1.6 en een 2.0, beiden 8v, eentje geblazen, eentje atmo.
is wel lachen
Steven schreef:Ja jongens, vooral blijven denken dat je (redelijk) duur NOS voor jan lul in de open lucht gaat spuiten![]()
D'r hebben hier zeker een aantal teveel naar F&F gekeken
haha

vind het echt een beetje voor lul mocht je dat erop zetten...
jups, in de twingo. Heb arrows en carillo gecontacteerd voor de drijfstangen. JE zorgt voor de zuigers, stalen bussen gaan via borremans. Het wordt een "try out", werkt het niet dan gaat het eraf. Ik was eerst aan een compressor aan het denken om effe te helpen de grote turbo aan te zwengelen maar vanwege plaatsgebrek en de rare positie lukt dat niet echt. Veel ruimte heb je niet in zon twingo. Het is ook niet zo dat er van die belachelijke drukknoppen op komen te staan, maar zal gestuurd worden door het tps signaal, dus aan de hand van de gasklep positie wordt de inspuiting geregeld.Steven schreef:Als je NOS gebruikt, dan zo idd.
Jouw 21 ook Josientje?
-
- Contacteer:
Volgens mij was er weleens iemand hier op het forum die dit had (tijdelijk)
-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
zie foto,
Was dat niet met automaxx? En puur voor de show met co2? Staat me iets van bij iig.

Was dat niet met automaxx? En puur voor de show met co2? Staat me iets van bij iig.

Project: GTT Blue Sport
-
lijkt me vetter om bij het stoplicht naast iemand te gaan staan, en rooie verf in je systeem te hebben.
Dán krijg je pas een wedstrijdje

-
bij die clio van je kun je dat ook met de ruitensproeiers doen hoor, die draai je zo om . beetje verdunde verf erin en klaar.canonballman schreef:lijkt me vetter om bij het stoplicht naast iemand te gaan staan, en rooie verf in je systeem te hebben.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
En Geurtjes (Vanille,Limoen,verbrande koppeling,verbrand rubber etc.)Arno17 schreef:Zeg maar een groot Need For Speed gehalte...en dan ook nog in diverse kleurtjes..

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Precies.. zo rijd ik ook al tijden rond met mijn Cliootjekool schreef:bij die clio van je kun je dat ook met de ruitensproeiers doen hoor, die draai je zo om . beetje verdunde verf erin en klaar.canonballman schreef:lijkt me vetter om bij het stoplicht naast iemand te gaan staan, en rooie verf in je systeem te hebben.