al eens doorgemeten op je accu als je de sleutel omdraait? En zit de kabel goed vast op de starter (de dikke plus danR(ay)Si schreef:draait ook niet rond nee, accu gaat zo weer aan de lader morgen ochtend weer proberen...

al eens doorgemeten op je accu als je de sleutel omdraait? En zit de kabel goed vast op de starter (de dikke plus danR(ay)Si schreef:draait ook niet rond nee, accu gaat zo weer aan de lader morgen ochtend weer proberen...
Hou krijg ik hem dan hoger stationair???Riël Notermans schreef:Nee, die kabel maakt niet uit zo. En hoger stationair door gaskabel strakker te zetten moet je niet doen. De computer registreert dan niet 'gas los' en gaat nog beroerder lopen.
Alleen van die sensor kan ik niet zeggen of die goed is ja of nee.Riël Notermans schreef:Elektronisch geregeld.
Die stappenmotor heb je al schoongemaakt?
Gasklephuis schoongemaakt?
Gaskleppositiesensor functioneert nog?
Geen valse lucht nergens?
Als je met remmenreiniger tijdens stationair om d emotor spuit, reageert ie daar niet op omdat ie het ergens aanzuigt?
Onder het hitteschild achter je uitlaatspruitstuk ? aan de kant van de versnellingsbakR(ay)Si schreef:Kan niemand mij vertellen waar ik die startmotor kan vinden???
Als ik wil starten hoor ik geeneens een klik, bij kapotte startmotor moet je gewoon een klik horen van het relais toch?