hee droppie, ga je me nog pmen voor die Ronals?-PAZ- schreef:Die velgen hierboven staan ook wel erg dik zeg![]()
![]()

hee droppie, ga je me nog pmen voor die Ronals?-PAZ- schreef:Die velgen hierboven staan ook wel erg dik zeg![]()
![]()
30 mm per kant achter (ET8)Tim_Coupe schreef:Dit was met vrij dikke spacers ertussen toch als ik me goed herinner?Maar staat wel heel erg mooi inderdaad, kost nieuw ook het nodige maarja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze altijd
Hahahajoeri_16V schreef:16'' idd.Priyantha schreef:Welke maat is dat ?
16 inch ?
Vind het wel mooi staan
was het nou 17'' geweest dan bleven ze zitten
wil er idd 17'' onder hebben.Priyantha schreef:Hahaha
Maar je wit er 17" onder hebben ?
In combinatie met welke bandenmaat dan ? Wordt het niet nogal krap ?
En hoe zit het dan met de tellerafwijking ?
vind 16'' te kleinTom schreef:nee man, lekker nog wat verlagen en 16" laten zitten. 17 is geen pan
Zelf gereden met 215/40/17,staat geweldig en geen problemen met aanlopen oid.joeri_16V schreef:wat voor banden erop zaten weet k zosnel ff niet, maar moet nog makkelijk passen.
tellerafwijking maak k me niet zo druk over, deed k bij de clio ook niet![]()
en hij zit er onderjoeri_16V schreef:gisteren mn espace lip opgehaald (met een mooie korting).
kunnen we die er binnenkort ook ff onder fietsen
op een paar kleine dingen na dandennisvr schreef:deze zou standaard worden toch?
'k heb nog wel een setje H&R veren liggen -40mm (isj njiet duur-PAZ- schreef:Staat netjes zo met die lip eronderEn beetje verlagen zou em echt beter staan, gewoon setje -30mm ofzo dan is ie ook nog normaal rijdbaar
PM!joeri_16V schreef:hmm, hoeveel moet dat kosten?