een vreemde eend in de bijt...

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
206 rc

hey hallo!! na al een hele tijd rondzwerven hier, toch maar even voorstellen (ook al rijd ik geen renault :wink: ) maarja ben hier eigenlijk terecht gekomen door ene luco. en die hoop met renaultjes die hier eerst op het pleintje rond zwerfde. was altijd wel wat te beleven hier. en zondags kwam nog eens af en toe zon zilver 5je aan janke met een hoop herrie erin. en meerdere van die 5jes kwamen er regelmatig.. maarja ik ben dus elibert van dalen. en kom uit andel ben momenteel al oud aan het worden (24)haha :wink: . en begin minder verstand te krijgen.. ik rijd al sinds ik me rijbewijs heb peugeot..(is toch famillie van renault he) 1ste was een 106 rallye 1,3 8v.. 2de een 106 gti 1.6 16v.. 3de ook een 106 gti 1.6 16v.. en nu cros ik rond in een 206 RC 2.0 16v.. en moet zeggen de laatst bevalt het beste. haha . heb eigenlijk ook een voorliefde voor renault vandaar dat ik hier regelmatig zit.. en heb ook voor ik de RC kocht op het punt gestaan een clio rs te kopen. maar vond het interieur toch een beetje minder dan van een rc.. dus koop ging niet door helaas.. orienteer me toch wel op het gebied van renault en sluit niet uit dat er over een paar jaar alsnog 1 komt. maar dan moet ie zoiezo sneller zijn dan m,n huidige rc tuurlijk.. dus mensen wat niet is kan nog komen... dit wast wel zon beetje.. en ga nu weer is verder kijken op de site!!!! http://www.vanhemert.nl/elibert/DSC02535.JPG
http://www.vanhemert.nl/elibert/DSC02555.JPG
de groete
Laatst gewijzigd door 206 rc op wo 3 okt 2007 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Naja, de RS is toch sneller ? (0)

Maareuh .. renault en peugeot zijn geen familie, nee :)

Welkom (Y)

hoop dat t nu stopt wel met die gasten uit andel :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
206 rc

rs sneller. scheelde toch helemaal niks pas.. maar moet er wel bij zeggen dat me asr en esp aan stond nog.. als ik die nog uitzit scheelt ook wel wat met optrekken..ging gelijk op eerst. en daarna ging ik voor :p . dus al met al ietskes sneller. maar dat boeit niet egt als je maar lol heb en een duimpie geeft toch.. (Y) gaat wel om het eerste type rs sport dan he... groetjes
ARNO16V
Contacteer:

Welkom! Heb toch laastst nog bij een RC m'n achterkant van de clio laten zien, kreeg daarna wel netjes een duimpie. :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Egon

Welkom
Jean-Paul-S
Über-Spammer

welkom :)

leuke auto zo'n rc. wat voor iets zou je leuk vinden? clio rs of oldskool gtt :p, of nog wat anders?
206 rc

denk dan eerder aan een megane rs trophy hierna,of een clio v6 maar dat duurt nog wel een jaar of 2 heb deze pas een jaartje nu dus... eerst maar weer is sparen hey haha heeft zat gekost.. maar een 5je zou wel leuk zijn voor erbij als ik op me eigen zit. nu nog even niet groete :p
Plaats reactie