Oude bekende...maar nog niet eens een eigen topic...nu wel !

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Priyantha
Contacteer:

Haaai allemaal lieve mensjes van RTC 8)

Ben nu al een eeuwigheid lid, en toch geen eigen topic :(
Vond ik voor me zelf maar zielig :lol: dus hierbij :D

Vanaf volgende week Zaterdag(22e) heb ik een eigen auto trouwens :worship: ik zal zodra ik hem heb, foto's plaatsen, zien jullie ook meteen wat voor broem broem het is :D
Priyantha
Contacteer:

Voor de geschiedschrijving :lol:

Hieronder quote ik het bericht wat ik in het orginele 'Wie is Wie' topic poste :)
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 08#1004408

Datum: 18 Jun 2001 22:06
Priyantha schreef:Hoi,

Ik ben Priyantha Bleeker. Ik ben denk ik 1 van de jongere hiero(nog erg minderjarig...15 jaartjes oud).Ik ben helemaaaal Renault gek ! Mijn ouders rijden al hun leven lang Renault(5'jes en een 11 een 21 en nu een Laguna(1e versie) en volgend jaar een Laguna GT 2.0) en ik ben toch wel een beetje erg aangestoken door het Renault virus:wink:

Ik volg ook de Formule 1, ik ben lid van de fanclub van Jos Verstappen(sinds begin 1999). Ik ben fan van Jos Verstappen,Jacques Villeneuve,Jean Alesi.

Ik heb dus (nog) geen auto:sad: Maar als ik 18 ben en het roze papiertje heb gehaald dan zal het niet lang duren voordat mijn 1e Renault voor de deur zal staan !!! Ik twijfel tussen een R21 Turbo(meteen maar erg snel>-) Of een ander Renaultje...
Budget is iets meer dan 20 Mile.

mmm nu nog wat meer persoonlijke informatie,

Ik ben dus Priyantha Bleeker, ik ben geboren in Sri Lanka en ben geadopteerd door Hollandse ouders op anderhalfjarige leeftijd. Ik ben toen meegenomen naar Nederland en ben toen meteen in Amsterdam gaan wonen. Mijn ouders reden toen ook al eeuwig Renault:grin:. Mijn 1e woordje Nederlands was OTOOO...en dan wees ik naar pa's auto:grin:...(Rode Renault 11 GTL Cheverny(nummberbord: TH-20-RX) was een puike wagen trouwens)die wij een lange tijd hielden...

De feiten op een rij:

Mijn naam: Bleeker
Mijn voornaam: Priyantha
Mijn leeftijd: 15
Mijn leeftijd van adoptie: anderhalf jaar
Mijn auto: is der nog niet...sad
Mijn geboorte land: Sri-Lanka
Mijn woonplaats/land: Amsterdam/Nederland
Mijn favo automerk: RENAULT(dUh).

zo...ik denk dat ik me zo genoeg heb voorgesteld:smile: Zo niet, dan hoor ik dat graag.

PS. Sorry voor de spelfouten...
-----------------
Met vriendelijke groet,

Priyantha Bleeker
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

:klop: "welkom" :lol: :lol: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Priyantha
Contacteer:

En toen even later nog een post :D

Datum: 19 Feb 2002 21:54
Priyantha schreef:Haaai allemaal lieve mensjes van RTC 8)
Zo ik heb nu al meerdere keren in een aantal topics geplaats dat ik wat problemen hem met lopen, met het lopen zelf heb ik geen problemen maar met de afstanden daarvan.

Ik zal het proberen uit te leggen, heb het al meerdere keren moeten typen op andere forums maar helaas zijn die posts verloren gegaan dus ik moet het opnieuw typen, maarja kan dan meteen de laatste nieuwjes mee pikken.

Ik ga maar eens beginnen:wink:

Ik heb vanaf mijn vierde(4 jaar oud) verschikkelijke last van mijn enkels soms mijn linker maar net zo vaak ook mijn rechter. Het zijn hele hevige pijnen die ook niet over gaan die zijn der dan heel lang. Ik ben al verscheidende keren naar het ziekenhuis gegaan(AMC,VU,Lucas). De doktoren kunnen niets vinden ik heb verschillende foto's moeten laten maken maar ze kunnen niets vinden.

Maar dat is helaas niet alles.
Sinds 2 jaar heb ik verschikkelijke last van mijn linker knie, dat is plotseling gekomen echt van de 1 op andere dag. Ik doe/deed sinds mijn 6e aan Judo(sinds 2 jaar niet meer) maar heb nooit een verkeerde beweging gemaakt met judo ofzo. Maar mijn knie deed plotseling verschikkelijke pijn zo erg dat ik er gewoon vrijwel niet op kon staan. Die pijn is nooit over gegaan en helaas is die pijn constant aanwezig ik sta er mee op en ga ermee naar bed. De pijn is s'ochtends iets minder hevig zodat ik tenminste nog gewoon naar school kan en de school kan doorlopen en dus gewoon de lessen volgens. Maar rond 3 uur s'middags(7 lesuur op school) dan heb ik al heel veel moeten lopen op school omdat je naar verschillende lokalen moet en dan is het ook nog eens vaak zo dat je bijvoorbeeld het 1e uur beneden ergens les hebt maar het 2e uur weer boven en dan het 3e beneden en het 4e boven zo steeds, en dat is niet echt fijn want dan moet je steeds trappen lopen en daardoor duurt het korter voordat ik verschikkelijke pijn heb aan mijn linker knie. Dat is zeer frustrerend uiteraard want ben nog jong en zit in de puberteit(tenminste tsja heb de leeftijd:lol: maar ik hecht er opzich niet al teveel waarde aan), en wil dus ook soms naar een disco of s'avonds laat naar de bioscoop ofzo of gewoon uit in A'dam, maar dat is er dus gewoon niet bij.
Soms neem ik gewoon pijnstillers maar die zijn gewoon te licht dus neem nu als ik echt hevige pijn heb zwaardere pijnstillers(mijn vader heeft die voor zich zelf, hij is een ongeveer 4 jaar geleden gevallen van een Stokke stoel op de betonnen vloer bij ons thuis en heeft daar nog altijd hevige hoofdpijn van) die breek ik dan doormidden en neem er dan een helfje van en dan wat later de andere helft. Maarja dat is natuurlijk geen oplossing.
Voor mijn knie ben ik ook verscheidende keren in het ziekenhuis geweest alleen bij het AMC, maar daar heb ik röntgefoto's laten maken en een botscan(eerst radioactief goedje in je lichaam laten spuiten en dan foto's maken). En ook nog een MRI scan. Maar uit die scans is niets uitgekomen, behalve dan dat ik geen enge ziektes zoals k####r enzo heb. Maar de doktoren wimpelen het nu af als groeipijn, maar dat vind ik weer zoiets da duurt geen 2 jaar denk ik. En aangezien ik ook al jaren last van mijn enkels heb die ook "groeipijn" is zoals ze zeggen geloof ik daar niet in.

Maarja dat betekend dus dat ik gewoon niet al teveel kan lopen.

Ik vertel dit niet om zielig te doen ofzo of om allemaal reacties los te peuteren maar het is als mededeling bedoeld zodat jullie weten hoe het zit enzo, en dat ik dus niet telkens moet uitleggen waarom dit waarom dat.

Met vriendelijke groeten,

Priyantha Bleeker
Priyantha
Contacteer:

Hessel schreef::klop: "welkom" :lol: :lol: :lol:
Dankje hé Hessel :P

Je moet me natuurlijk niet gaan uitlachen hé;)
Abel
Über-Spammer

in tussen ook al verhuisd zo te zien ;) en waar rij je in? of laat je je rijden om dat je vanwege die pijnen niet kunt rijden??
Priyantha
Contacteer:

Abel schreef:in tussen ook al verhuisd zo te zien ;) en waar rij je in? of laat je je rijden om dat je vanwege die pijnen niet kunt rijden??
Jups :)
Verhuisd naar Groningen, en ondertussen weer terug in Amsterdam :)

Heb een jaartje samen gewoond met mijn -ex vriend, maar dat is uiteindelijk uit gegaan.
Ben toen weer terug gegaan naar Amsterdam :)

En woon ondertussen niet meer bij mijn ouders, maar heb samen met een goede vriend van mij(niet als vriendje :P) in een mooi huis in Amsterdam Geuzeveld :)
-Ray-
Contacteer:

goeie achternaam voor iemand met zo'n zonnebank hoofd ;);)

welkom terug gast, ben benieuwd waar je in gaat rijden zometeen (Y)
Immer wieder die verdammte Holländer
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Priyantha schreef:
Hessel schreef::klop: "welkom" :lol: :lol: :lol:
Dankje hé Hessel :P

Je moet me natuurlijk niet gaan uitlachen hé;)
toelachen :) :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Steven
Car: M536

Dat ouwe wie-is-wie topic is trouwens leuk om te lezen :lol:

Hoe zit dat nu met die knie&enkels eigenlijk, isda alweer meer bekend over of heb je dat nog steeds?

Toch wel geinig om de ouwe 'rotten' weer terug te zien opduiken... ik word oud man :~
Priyantha
Contacteer:

-Ray- schreef:goeie achternaam voor iemand met zo'n zonnebank hoofd ;);)

welkom terug gast, ben benieuwd waar je in gaat rijden zometeen (Y)
Ja briljante achternaam ja :D Ben er ook wel blij mee ;) past er heel goed bij :lol:

Ja ik ben zelf ook wel benieuwd :smoke:
Steven schreef:Dat ouwe wie-is-wie topic is trouwens leuk om te lezen :lol:

Hoe zit dat nu met die knie&enkels eigenlijk, isda alweer meer bekend over of heb je dat nog steeds?

Toch wel geinig om de ouwe 'rotten' weer terug te zien opduiken... ik word oud man :~

Ja is erg leuk zelfs om te lezen :P Staan een heleboel oude bekende in :)

Mijn knieën en enkels hebben nog altijd de zelfde problemen, maarja ben ouder geworden enzo :) Pijngrens is omhoog gegaan, heb er mee leren leven, je moet wel hé :) Als het écht niet gaat dan heb ik altijd pijnstillers :)

Ja leuk hé :P Nouja oud oud oud :P Volgens mij ben je nog niet zo heeeel oud toch ? :P Jij was volgens mij net zo oud als ik nu ben toen :P
Egon

ha, welkom alsnog (Y) :)
Priyantha
Contacteer:

Me auto is er :D:D:D

Zie: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 18#1965918

Het is een Renault 19 Sedan 16v geworden (L)
Plaats reactie