Vraagje dakvleugel

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
Siberion24

Hey iedereen,

Heb net een dakspoilertje op de kop kunnen tikken, zo eentje met een derde stoplicht.

Het probleem is nu: de plaats voor een derde stoplicht is voorzien, maar het stoplicht zelf zit er niet bij.
Weet er iemand of dit ergens te verkrijgen is, of dat het originele derde stoplicht er in past? (kan dit niet testen aangezien ik er geen heb)

Tips of opmerkingen zijn welkom (ook in verband met plaatsen).

TIA

SiB
henny

Hoi Siberion 24,
In de spoiler die ik er op mijn achterklep gemonteerd heb, past alleen een smalle lampunit en niet de originele derde remlicht lampunit.
Ik heb mijn lampunit ook los bij de Renault dealer aangeschaft. Deze was van een megane en niet echt goedkoop.
Omdat deze lampunit niet van een Twingo is, moest er ook nog nog een afdekplaatje gemaakt worden.
Montage is dmv carosserie-kit vast plakken en/of (als jouw spoiler hiervoor geschikt is) ook nog met twee schroeven.
Dan moet je wel even in de achterklep op de juiste plek (door dubbel plaatwerk) twee gaten boren.
Succes en groeten,
Henny
Twingo_maarten

Ik heb met een beetje mazzel binnenkort ook zo'n spoiler en ook het zelfde probleem. Van welke megane kwam dat 3e stoplicht af?
henny

Helaas dat weet ik niet, De magazijn medewerker vertelde alleen dat het een lampunit van een Megane was!
Henny
Twingo_maarten

Oke bedankt,

Toevallig nog in het bezit van het onderdelen nummer?
henny

Hier wat gegevens; maat hart-hart 33cm lengte 35cm dikte 15 mm.
Fabrikant ;Hella Voorop de lamp-unit staan de volgende nummers/letters aan elkaar en grote en kleine font; S3E102198TH74SAEU394dot . achterop staat; 146334 (heb de nummers in Renault dialogis op gezocht en niets kunnen vinden) succes met verder zoeken.
[img]http://img70.imageshack.us/img70/3475/t ... 003an7.jpg[/img][img]http://img48.imageshack.us/img48/6 ... .jpg[/img]
Plaats reactie