als je van vibraties in de auto houdt moet je dat zeker doen-PAZ- schreef:Waarom niet gelijk setje sterkere "CUP" steunen erop ??? als je dan toch meot vervangen kan je beter upgraden

als je van vibraties in de auto houdt moet je dat zeker doen-PAZ- schreef:Waarom niet gelijk setje sterkere "CUP" steunen erop ??? als je dan toch meot vervangen kan je beter upgraden
-Ray- schreef:als je van vibraties in de auto houdt moet je dat zeker doen-PAZ- schreef:Waarom niet gelijk setje sterkere "CUP" steunen erop ??? als je dan toch meot vervangen kan je beter upgraden
Tis volgens mij voor de 5 hoorcanonballman schreef:en anders naar de sloop: elke 19 heeft die steun
nou ik vind het verschil duidelijk merkbaar-PAZ- schreef:-Ray- schreef:als je van vibraties in de auto houdt moet je dat zeker doen-PAZ- schreef:Waarom niet gelijk setje sterkere "CUP" steunen erop ??? als je dan toch meot vervangen kan je beter upgraden
Ik rijd op mijn gtt ook met CUP steunen en valt reuze mee hoor met trillingen![]()
Paul1916v schreef:slecht hè!
maar dit keer lijkt het goed te komennieuwe steun ligt om 12u voor me klaar bij de brezaap
oude steun (in 2 delen) er al tussenuit gefrot.. enig gepast geweld was noodzakelijk.. heerlijk die vastgekoekte zooi op het schroefdraad!
zo de nieuwe ertussen, ff alles controleren en knallen maar
Luco/Alpine-racer schreef:nou ik vind het verschil duidelijk merkbaar-PAZ- schreef:-Ray- schreef:als je van vibraties in de auto houdt moet je dat zeker doen-PAZ- schreef:Waarom niet gelijk setje sterkere "CUP" steunen erop ??? als je dan toch meot vervangen kan je beter upgraden
Ik rijd op mijn gtt ook met CUP steunen en valt reuze mee hoor met trillingen![]()
heb jij alles drie de steunen in cup uitvoering?
fantastisch tot 100, dan reppen dat je boven de 140 bent of je hebt gehoorschade-Ray- schreef:whehe ja die onderste zijn het, briljant met 110-120.
het was of 100 of 140, geen tussenweg
-Ray- schreef:wat zeg je?
Daar is zeker geen foto van....?canonballman schreef:(heb zelfs ooit naar de Ring gereden met van die oorkleppen op...)
-PAZ- schreef:Wat moet die oude lip nog kosten?? evt via pm