Mijn Clio 1.6 uit '98 verbruikt koelvloeistof, loopt als ie koud is wel eens op drie cilinders en geeft witte rook uit de uitlaat bij koude motor.
Net bij de onafhankelijke garage geweest voor APK en die man vermoedt dat de koppakking stuk is....
Zojuist de renault dealer gebeld om eens een prijs te horen en die vertelde dat het zo'n 800 euro kost incl Btw en vlakken van de kop.
Mijn vraag: is dit een schappelijke prijs en weet iemand anders misschien nog een goede beun in de buurt van Arnhem die dit klusje ook goed en voor minder kan klaren...?
Wat zijn evt. controlepunten om te zien of het idd. de koppakking is?
koppakking clio vervangen/prijs?
Tja, is dat incl. distributieriem? Die neem je dan ook meteen mee.
Voor n dealer geen gekke prijs, maar t kan goedkoper bij de beun. Het is in ieder geval totaal niet veel werk bij die auto.
Jammer dat ik niet in Arnhem woon.
Voor n dealer geen gekke prijs, maar t kan goedkoper bij de beun. Het is in ieder geval totaal niet veel werk bij die auto.
Jammer dat ik niet in Arnhem woon.
Met lopende motor in je koelvloeistofvaatje kijken, als dit borrelt (luchtbellen) dan is ie lek.
-
ik heb het van de week laten doen bij een autobedrijf wel bovag maar geen renault dealer. Kostte me 420 euro (excl. distributieriem, die was al vervangen). Clio 1.4RT 1991