Alarm was al verwijderd toen ik hem kocht, maar me collega heeft een Renault alarm... Hoezo?
Edit, jij bedoelt natuurlijk die originele renault alarmen via de plip sleutel, maar die van me collega is met extra kastje... En heb vanmiddag nog ff gevraagd, hij heeft gewoon de noodcode ingevoerd (dan is de startblok eraf) en daarna de batterijen uit de plip gehaald zodat deze niet meer bedient word, kan ie ook niet meer óp de startblokkering(per ongeluk)....
Probleem met kabelboom Clio 16V GrandPrix
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
wat is nou weer een plip sleutel? een handzender?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Jup! vakjargon hé hahaha 

-
Ja, ok, maar das aftermarket zooi (extra kastje).Jeroen Wigger schreef:Alarm was al verwijderd toen ik hem kocht, maar me collega heeft een Renault alarm... Hoezo?
Edit, jij bedoelt natuurlijk die originele renault alarmen via de plip sleutel, maar die van me collega is met extra kastje... En heb vanmiddag nog ff gevraagd, hij heeft gewoon de noodcode ingevoerd (dan is de startblok eraf) en daarna de batterijen uit de plip gehaald zodat deze niet meer bedient word, kan ie ook niet meer óp de startblokkering(per ongeluk)....
Een Cotech-er heeft mij eens wijs gemaakt dat de startblokkering van een modernere Reno ECU (vanaf pakweg 1994) gewoon niet te omzeilen is. Heb het dan over een ECU, die ervoor zorgt dat de auto niet meer te starten is als ie eventjes niet op contact heeft gestaan. En dat je dan weer opnieuw 2 keer moet plippen om de startonderbreking eraf te halen
En geloof dat Menno dat ook een keer wist te melden.
-
Het kan toch hoor.... dan zet je de inschakel tijd op oneindig....canonballman schreef:Ja, ok, maar das aftermarket zooi (extra kastje).Jeroen Wigger schreef:Alarm was al verwijderd toen ik hem kocht, maar me collega heeft een Renault alarm... Hoezo?
Een Cotech-er heeft mij eens wijs gemaakt dat de startblokkering van een modernere Reno ECU (vanaf pakweg 1994) gewoon niet te omzeilen is. Heb het dan over een ECU, die ervoor zorgt dat de auto niet meer te starten is als ie eventjes niet op contact heeft gestaan. En dat je dan weer opnieuw 2 keer moet plippen om de startonderbreking eraf te halen
En geloof dat Menno dat ook een keer wist te melden.
Ennuh m'n collega is ook Cotech... :-p
-
Mm, dan zal ik het wel mis hebben...Jeroen Wigger schreef: Het kan toch hoor.... dan zet je de inschakel tijd op oneindig....
Ennuh m'n collega is ook Cotech... :-p