Even voorstellen: Merijn

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Matijs
Contacteer:

Niels Takken schreef:Vind ik zo een gedoe, auto op de brug, wiel eraf as verstellen, wiel er weer op, weer van de brug, niet goed weer op de brug, wiel eraf, verstellen etc. etc. Nu kan je beetje rekenen hoeveel je hem wil laten zakken toch? :)
Brug? een krik of twee is voldoende hoor...

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=8780
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Chris schreef:Merijn, heb jij niet een Golf update?! :D
Het project is in volle gang! Hou dit topic in de gaten. :D
Merijn
Über-Spammer

Na bijna 3 jaar trouwe dienst en veel betrouwbare kilometers, ga ik afscheid nemen van de ZuperGolf! :( Ik maak teveel kilometers en moet noodgedwongen overstappen op een dieseltje.

Dus, als er iemand nog een niet roestende, altijd startende, goed onderhouden, originele, nieuwe APK-hebbende Golf zoekt, dan is dit je kans.

De auto heeft:
- nieuwe remblokken
- nieuwe wiellagers voor
- nieuwe carterventilatieslangen
- alle beurten gehad, boekjes + rekeningen aanwezig
- de komende 80k geen nieuwe distributie nodig
- een eigenaar die niet gekort heeft op onderhoud

Kortom, het is gewoon een supergoede wagen. Zoals ik al zei, ik zou 'm niet wegdoen als het niet echt nodig was, maar het is niet anders. Voor iemand die goedkoop op zijn werk moet komen en diep respect wil afdwingen op de nederlandse snelwegen ( ;) ), is dit het moment om de koop van je leven te doen. (Y) :D
Haas
Car: Megane RS

PIMP!

zonde man.... (U)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

en wat wordt de opvolger? Wieder deutsche gründlichkeit?
Merijn
Über-Spammer

Absoluut... Ik vind het ook echt zonde, want ik zou best nog een ton op dat klokkie willen zetten. Ding doet het ALTIJD! Dat kan ik van menig Renault niet zeggen.

Zuipt geen olie, is relatief zuinig, start altijd, alles werkt... Het is maar de vraag wat je ervoor terugkrijgt.

@Johan: Jup... Het blijft een duitsert. Een jaartje overbruggen, totdat ik een leasert mag uitzoeken.
Plaats reactie