want?Tom schreef:Ben toch bang dat je hond er het meest bij gebaad is als je stop met zoeken en lekker in dat bos gaat wandelen met dat beest
hond aangereden
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
inderdaad...
en wat ik me eigenlijk afvraag.. mag het wel wat je wouter vraagt? dat hij toevallig ergens werkt waar ie kentekens/personen na kan trekken betekent volgens mij niet dat ie het zomaar voor iedereen en elke gebeurtenis mag doen, toch?
en wat ik me eigenlijk afvraag.. mag het wel wat je wouter vraagt? dat hij toevallig ergens werkt waar ie kentekens/personen na kan trekken betekent volgens mij niet dat ie het zomaar voor iedereen en elke gebeurtenis mag doen, toch?
Mag doorrijden dan welPaul1916v schreef:inderdaad...

Niemand hoeft natuurlijk te weten hoe ik eraan kom, ik was erna op zoek en zag die auto toevallig staan.
Voordat mensen het verkeerd begrijpen: Ik ben niet op zoek naar wraak, voor hetzelfde geld (wat onwaarschijnlijk is, maar toch) heeft die gene het niet eens gemerkt. Ik wil gewoon verhaal halen, en afhankelijk van de reactie van die persoon beslis ik of ik nog verdere acties onderneem. d.w.z. aangifte doen o.i.d. Als die gene meteen zegt dat ik die stomme kuthond maar vast had moeten houden ofzo kan hij een keer op maandagochtend met 4 lekke banden staan natuurlijk

Tja toch he, ik heb ooit es een kat doodgereden snachts, beest zat achter de vluchtheuvel en dook zo onder m'n GT. Omdat ik een stel gillende meiden in de auto had ben ik terug gereden.
Toevallig kwam uiteraard politie voorbij en heeft vanalles bij me opgenomen waar ik me toch niet zo happy bij voelde. Mijn eerste intentie was ook gewoon doorrijden.
Kep uiteraard wel mijn excuses aangeboden voor de eigenaar bij de plisie, terwijl ik er echt nix aan kon doen.
En dat ik liever doorrijd of geen gegevens wil afgeven is juist om de reden die jij net opnoemt. Dat 'verhaal halen'...
Maar het spijt me echt als ik je reactie lees over banden leksteken omdat iemand misschien geen hondenliefhebber is en baalt van zijn schade omdat jouw hond misschien ff iets te enthousiast was. Dan zou ik jou het leven ook zuurmaken op de juiste manier.
Ik ben overigens geen dierenhater, zou zelfs ook best een hond willen hebben. Maar geen tijd en ruimte voor, dus voorlopig niet. En ik snap ook wel dat je ergens boos bent, maar tel ff tot 10 voor je dit soort dingen roept.
Dit is net zoiets als dat gegier over dat biertje drinken van laatst...
Toevallig kwam uiteraard politie voorbij en heeft vanalles bij me opgenomen waar ik me toch niet zo happy bij voelde. Mijn eerste intentie was ook gewoon doorrijden.
Kep uiteraard wel mijn excuses aangeboden voor de eigenaar bij de plisie, terwijl ik er echt nix aan kon doen.
En dat ik liever doorrijd of geen gegevens wil afgeven is juist om de reden die jij net opnoemt. Dat 'verhaal halen'...
Maar het spijt me echt als ik je reactie lees over banden leksteken omdat iemand misschien geen hondenliefhebber is en baalt van zijn schade omdat jouw hond misschien ff iets te enthousiast was. Dan zou ik jou het leven ook zuurmaken op de juiste manier.

Ik ben overigens geen dierenhater, zou zelfs ook best een hond willen hebben. Maar geen tijd en ruimte voor, dus voorlopig niet. En ik snap ook wel dat je ergens boos bent, maar tel ff tot 10 voor je dit soort dingen roept.
Dit is net zoiets als dat gegier over dat biertje drinken van laatst...
-
- Contacteer:
Allereerst ik vind het erg kl**te voor je, ik hoop dat het snel goed komt.
Het zou makkelijk kunnen dat hij de hond niet gezien heeft en dat zijn muziek aan stond, dan hoor je dat echt niet.
Volgens mij is het zelfs zo dat je als eigenaar van de hond geen schade vergoeding kunt krijgen omdat de hond aan de lijn moet.
Ik geloof zelfs dat de eigenaar van de auto de schade op jou kan verhalen.
Dat heb ik een keer ergens gelezen.
Maar dat zal waarschijnlijk iemand anders die bij de verzekering werkt wel weten.
Heel veel sterkte met het arme beest.
Het zou makkelijk kunnen dat hij de hond niet gezien heeft en dat zijn muziek aan stond, dan hoor je dat echt niet.
Volgens mij is het zelfs zo dat je als eigenaar van de hond geen schade vergoeding kunt krijgen omdat de hond aan de lijn moet.
Ik geloof zelfs dat de eigenaar van de auto de schade op jou kan verhalen.
Dat heb ik een keer ergens gelezen.
Maar dat zal waarschijnlijk iemand anders die bij de verzekering werkt wel weten.
Heel veel sterkte met het arme beest.
-
- Moderator
- Car: MB
De hond de dupe is in dit verhaal en jij de hond het meest plezier doet door iets met hem te doen ipv de gene achtervolgen die per ongeluk jullie hond geraakt heeftDennisT schreef:want?Tom schreef:Ben toch bang dat je hond er het meest bij gebaad is als je stop met zoeken en lekker in dat bos gaat wandelen met dat beest
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
dit verzand weer in een discussie zonder eind........ 

Idd, iedereen gaat nu allerlei dingen roepen wat niks te maken heeft met mijn vraag.Haas schreef:dit verzand weer in een discussie zonder eind........
@ Steven: Kennelijk hebben we hier een heel andere mening over. Er zit trouwens wel een verschil tussen kat en hond, daarmee bedoel ik dat bij een loslopende hond bijna altijd een baasje in de buurt is en je en kat overal tegen kunt komen. Maar alsnog zou ik stoppen om te kijken of het beestje nog te redden is als je een beetje lef in je donder zou hebben...
edit: Hoorde van Wouter net dat het ook strafbaar is om door te rijden nadat je een hond hebt aangereden.
Tja je weet gewoon niet wat er gebeurt is van zijn kant, ik ben het ook met Tom eens dat je beter je energie/aandacht aan je hond kan besteden dan je kwaad maken en die eigenaar zoeken.
Maargoed Haas heeft gelijk, ik zeg maar nix meer
Maargoed Haas heeft gelijk, ik zeg maar nix meer