Hallo,
Ik ben al tijden op zoek naar een spaghetti spruitstuk voor mijn megane coupe 2,0 8v.
Maar waarom kan ik alleen de 16v vinden?
Zijn ze niet gemaakt voor de 8 klepper?
Of kan iemand van jullie mij helpen met sites, heb ook al de search hier gebruikt, en op RBcartuning gekeken.
Maar zelfs die hebben hem niet voor mijn motor type?
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!!!!!
Spaghetti spruitstuk megane coupe 2,0 8v
-
Laguna met F3R (2.0 8v) heeft standaard al een spagetti. Megane niet?
Als de Megane dat al heeft, denk ik dat je weinig zult bereiken met een aftermarket spagettischotel, behalve bling bling.
Als de Megane dat al heeft, denk ik dat je weinig zult bereiken met een aftermarket spagettischotel, behalve bling bling.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
supersprint heeft er 1 voor de 1.6 8v en 2.0 8v
LET WEL!!!
ik wilde een compleet systeem bestellen bij supersprint,maar er is niks meer leverbaar,alle ph1 model uitlaten uit de collectie gehaalt( op de 2.0 16v na) dus ik weet niet zeker of ze nog leverbaar zijn bij supersprint.
mocht dat niet lukken,mischien devil,maar dat weet ik niet zeker.reichhard-motorsport.de heeft er mischien nog 1.
het wordt voor de non 16v rijders moeilijker denk ik om onderdelen te krijgen.
LET WEL!!!
ik wilde een compleet systeem bestellen bij supersprint,maar er is niks meer leverbaar,alle ph1 model uitlaten uit de collectie gehaalt( op de 2.0 16v na) dus ik weet niet zeker of ze nog leverbaar zijn bij supersprint.
mocht dat niet lukken,mischien devil,maar dat weet ik niet zeker.reichhard-motorsport.de heeft er mischien nog 1.
het wordt voor de non 16v rijders moeilijker denk ik om onderdelen te krijgen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
Je zult toch wel iemand kennen met een lasapparaat?superfunk schreef:Ja hij is lek, dus dacht doe het gelijk goed, hmzzz toch bedankt voor de reactie's
Is gewoon Pb-staal, dus met elk lasapparaat te lassen
-
gewoon luisteren waar ie lek is, ding eraf halen, inspecteren op scheuren, scheuren lassen, nieuwe pakkingen, en gáán met die megaan!
-
ow, das inderdaad wel lastiger....
Heb het ooit gedaan met mn mig apparaat; heeft de auto overleeft.
Stook m wel goed warm voordat je gaat lassen; kan alleen maar helpen
Heb het ooit gedaan met mn mig apparaat; heeft de auto overleeft.
Stook m wel goed warm voordat je gaat lassen; kan alleen maar helpen
Tja zolang er geen turbo achterzit kun je het wel proberen.
En dat er zo weinig is voor een 8v is wel logisch toch? Zijn nou niet echt enorm sportieve motoren. Tis meer een lekker koppelmotortje voor dagelijks verkeer.
Ja en dat je zo'n ding in een 11 hangt....
Misschien dat een snellere nokkenas nog wel wat uithaalt
En dat er zo weinig is voor een 8v is wel logisch toch? Zijn nou niet echt enorm sportieve motoren. Tis meer een lekker koppelmotortje voor dagelijks verkeer.
Ja en dat je zo'n ding in een 11 hangt....

Misschien dat een snellere nokkenas nog wel wat uithaalt
-
Eikels blijf je natuurlijk altijd houden Stevie