probleempjes

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Sjoerd B

Ik zou even een andere pookknop in m'n clio RSi zetten, maar ik kon die originele niet los krijgen; iemand er ervaring mee? vast gelijmd ofzo?

Verder zou ik nog pedaaltjes monteren, maar als ik ze er op heb kan ik de koppeling niet meer helemaal in drukken + dat ik het pedaaltje voor het gas niet goed kan bevestigen. Het zijn pedaaltjes van carpoint en ik heb ze wel vaker in een clio gezien. Hoe hebben jullie dit.

Dan nog mijn laatste probleem; m'n linker deur die hangt een beetje door. Er zit wat roest bij het onderste scharniertje. Kun je hier iets aan doen?

Het gaat om een renault clio RSi;

Nou wie helpt me uit de brand,

groeten Sjoerd
pierre

deuren bij een clio schroef je de bout eruit en als het goed is zitten er twee tonnetjes onder en boven in het scharnier, vervang deze door nieuwe en draai de bout er weer in.
speling is dan weg.

pookknop zit gelijmd
Paramike

Even een heel oud topic omhoog schoppen,

Klopt dit? Ik heb ook last van een te ruim scharnier (linksonder) en de renault garage hier zei dat er geen bussen/tonnetjes in het scharnier zitten, dus als je veel speling hebt, heb je gewoon pech. Overigens heb ik de schroef er nog niet uitgekregen ... de kop is door de vorige eigenaar goed vernacheld :(

Groeten,

Michiel
Paramike

:up: Niemand last gehad van zakkende deuren bij een clio?
Plaats reactie