wie heeft er een foto/afbeelding van een popnagel waaar je je skirt mee vastzet? heb hier nog een doosje gevonden op de zaak die er naar mijn idee erg op lijken... Misschien iemand wat algemene maten? kan ik er eventueel iemand een plezier mee doen....
Haas schreef:wie heeft er een foto/afbeelding van een popnagel waaar je je skirt mee vastzet? heb hier nog een doosje gevonden op de zaak die er naar mijn idee erg op lijken... Misschien iemand wat algemene maten? kan ik er eventueel iemand een plezier mee doen....
kom ze maar brengen
kan je gelijk kijken of ze goed zijn
alles is eraf bij mij nu
Die skirtdingen zitten niet gepopnageld, dat zijn een soort ingelaste spijkerkoppen.
Uiteraard valt dat ook te poppen, alleen is dat weer zo'n roestgevoelig plekkie. Ik was van plan gewoon spijkerkoppen met een puntlasapparaat erop te zetten.
Ze zijn niet gepopnageld, maar wanneer je nieuwe dorpels koopt, zitten de gelaste dingen er niet op. Ze leveren daarvoor wél popnagels die ik thuis heb liggen.
De lasser had er een puntlas-apparaat voor, waarmee je die dingen er simpelweg op kan zetten. Geen gaten boren, minder roestkans en het ziet er gewoon netter uit, aangezien ik er netjes overheen heb laten spuiten.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Bosch : F 000ZS0 115 : 54 euro ex.BTW
Valeo 245054 : 35 euro ex. BTW
Maar denk dat niet klopt... Foto's volgens tecDoc zijn wel de juiste, maar prijzen vind ik een beetje laag.
Dit zou het originele nummer moeten zijn volgens Bosch : 77 01 031 135
En dit vlgns Valeo : 7701031135 of 7701030273
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"