Ardennenrit 2007; NA-chat & foto's vanaf pag 8
*control freak*
Immer wieder die verdammte Holländer
Ja gaat wel
fakking hell..hoe dichterbij t komt, hoe meer ik baal.
kennen we t niet verzetten?

kennen we t niet verzetten?

weet niet of dat een cadeau is 
sja....ziekmelden gaat niet echt meer, iedereen weet waar ik ook heenwil

sja....ziekmelden gaat niet echt meer, iedereen weet waar ik ook heenwil

BIG MFHaas schreef:fakking hell..hoe dichterbij t komt, hoe meer ik baal.
kennen we t niet verzetten?![]()

Haas schreef:fakking hell..hoe dichterbij t komt, hoe meer ik baal.
kennen we t niet verzetten?![]()

R5GTT. Drive it like you stole it
Beste Mensen!
Bij deze de gegevens voor de Ardennenrit op 8 en 9 september a.s.
We verwachten jullie tussen 10 en 11 uur bij de Mac Donalds, bij de Geusselt in Maastricht.
Je vind de Geusselt in Maastricht makkelijk: rij de A2 af. Voor Maastricht neem je de eerste stoplichten die je op de snelweg tegenkomt LINKSAF, en op de rotonde weer LINKS. Je ziet de Mac Donalds liggen.
Van daaruit starten jullie de 'Toeristische Route' vanuit Maastricht naar La Roche. Jullie hóeven deze route niet ze totaal exact te rijden, want het landschap is leuk zat, bedoeling is wel dat jullie omstreeks 14u zeker in La Roche zijn (sommigen wellicht eerder).
Rond 14u lunchen we dan met zijn allen in La Roche, wat rusten, daarna hebben we een toertocht door de omgeving zelf. Deze is ca. 140km lang, en laat jullie genieten van de Ardennen 'an sich'.
Terug van deze rit wacht jullie een lekkere BBQ, koud bier (en fris) en wel zeer waarschijnlijk een gezellige avond! De volgende morgen fris uit de tent en nog wat koffie/thee en ontbijt en dan kunnen jullie weer richting huis vertrekken, of wat in La Roche verblijven als t mooi weer is, t is immers zondag dan
De Kosten:
De deelnemers maken 25 p.p. over voor dit weekend. De hotelgasten ontvangen een PM van mij. Je kan dit overmaken op de clubrekening. (Zie RTC Contact). En let op: Gabri houdt het goed bij
Bij deze de gegevens voor de Ardennenrit op 8 en 9 september a.s.
We verwachten jullie tussen 10 en 11 uur bij de Mac Donalds, bij de Geusselt in Maastricht.
Je vind de Geusselt in Maastricht makkelijk: rij de A2 af. Voor Maastricht neem je de eerste stoplichten die je op de snelweg tegenkomt LINKSAF, en op de rotonde weer LINKS. Je ziet de Mac Donalds liggen.
Van daaruit starten jullie de 'Toeristische Route' vanuit Maastricht naar La Roche. Jullie hóeven deze route niet ze totaal exact te rijden, want het landschap is leuk zat, bedoeling is wel dat jullie omstreeks 14u zeker in La Roche zijn (sommigen wellicht eerder).
Rond 14u lunchen we dan met zijn allen in La Roche, wat rusten, daarna hebben we een toertocht door de omgeving zelf. Deze is ca. 140km lang, en laat jullie genieten van de Ardennen 'an sich'.
Terug van deze rit wacht jullie een lekkere BBQ, koud bier (en fris) en wel zeer waarschijnlijk een gezellige avond! De volgende morgen fris uit de tent en nog wat koffie/thee en ontbijt en dan kunnen jullie weer richting huis vertrekken, of wat in La Roche verblijven als t mooi weer is, t is immers zondag dan

De Kosten:
De deelnemers maken 25 p.p. over voor dit weekend. De hotelgasten ontvangen een PM van mij. Je kan dit overmaken op de clubrekening. (Zie RTC Contact). En let op: Gabri houdt het goed bij

Je zou me in Nederland eens moeten zien rijden zo af en toeSteven schreef:Pfff stelletje bonnenvrezers, dat noemt zich dan Velocity?

Nee maar in het buitenland ben ik er gewoon niet gek op, dat gezeik met politie... Krijg er vrees ik ook nog 1 uit Oostenrijk van de afgelopen vakantie, geld raakt een beetje hard op dus m'n leven maar even beteren

Of niet

Jupiler?Riël Notermans schreef:
...
Terug van deze rit wacht jullie een lekkere BBQ, koud bier (en fris) en wel zeer waarschijnlijk een gezellige avond!
...

Tim_Coupe schreef:Je zou me in Nederland eens moeten zien rijden zo af en toeSteven schreef:Pfff stelletje bonnenvrezers, dat noemt zich dan Velocity?
Nee maar in het buitenland ben ik er gewoon niet gek op, dat gezeik met politie... Krijg er vrees ik ook nog 1 uit Oostenrijk van de afgelopen vakantie, geld raakt een beetje hard op dus m'n leven maar even beteren
Of Niet...
Hehe, ik hou er ook niet van, dat gezeik met buitenlandse politie enzo. ochja, het zijn Belgen, gaan we toch een frietje met ze eten

UIteraard-Ray- schreef:Jupiler?Riël Notermans schreef:
...
Terug van deze rit wacht jullie een lekkere BBQ, koud bier (en fris) en wel zeer waarschijnlijk een gezellige avond!
...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Riël!
nog geen PM gezien over hotelkosten?
Heb ook nog geen berichtPaul1916v schreef:Riël!

Komt er aan hoor

Maar hou gewoon rekening met de kosten die ik eerder aangaf, dus totaal pakje voor zo'n 57,50 of wat zei ik? Dan kom je zeker uit. Ik geloof dat de kamer 79 euro kost.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer: