Chris: Nieuw Renaultje zoeken... (Pug verkocht)
Chris , heb je toevallig een foto waar je recht achter de wagen staat en de koffer open staat ? Het gaat me om het koffer gedeeldte (eigenlijk de ruimte vanaf de voorstoelen tot de achterkant.
-
- Contacteer:
my rtc ---> phonebookRonnie schreef:pm me ff je 06-nummer chris, dan sms ik je wel als ik daar ergens ben.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Ik zal eens even kijken.-jo- schreef:Chris , heb je toevallig een foto waar je recht achter de wagen staat en de koffer open staat ? Het gaat me om het koffer gedeeldte (eigenlijk de ruimte vanaf de voorstoelen tot de achterkant.
Ronnie je hebt PM

kunnen die kabels niet onderlangs?
Immer wieder die verdammte Holländer
Vandaag terug gekomen uit Bulgarije. Ik heb daar een t-shirt laten airbrushen aan de hand van mijn Twingo met als resultaat...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... MG1705.jpg[/img]
Alles klopt en niks heeft ie vergeten. Vandaag gelijk even een mooie lijst kopen en dan gaat ie aan de muur

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... MG1705.jpg[/img]
Alles klopt en niks heeft ie vergeten. Vandaag gelijk even een mooie lijst kopen en dan gaat ie aan de muur

-
- Contacteer:
Erg Gaaf
moet ik ook maar een sna vakantie toe gaan denk 
had je je auto bij of heeft hij het van foto's gemaakt?

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Zo heb ik tijdens mijn vakantie in Egypte een 1 of andere Arabier mijn 19 16V laten schilderen vanaf de afbeelding van mijn Postbank pinpas
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img15/1187709689-51.jpg[/img]
Doet ie zo even

[img]http://www.plaatjesupload.nl/img15/1187709689-51.jpg[/img]
Doet ie zo even

ik heb afgelopen sinterklaas een aquarell van me williams gekregen, zal eens een foto opzoeken.
Ik had een foto van het internet gemaakt met mijn cam en heb die aan hem laten zien. Hij upload die zo even op zijn laptop en binnen een paar dagen was het klaarAd schreef:Erg Gaafmoet ik ook maar een sna vakantie toe gaan denk

Vandaag had ik een dure Xenonset gekocht in H1. De maat die ik voor mijn Angeleyes moet hebben. Om het kort te houden komt het er op neer dat de lampen van de xenon veel langer waren, maar ook te dik. Die krengen pasten niet eens door het gat van het lampje. 
De verpakking, het lampje, alles zei dat het een H1 lamp was. De leverancier had er nog nooit van gehoord. Ik heb alles terug gebracht en mijn geld terug gekregen. Maar hebben meer dit? Of hebben mensn het wél voor elkaar? :?
Het ging om een setje van HECO. Zag er goed en degelijk uit.

De verpakking, het lampje, alles zei dat het een H1 lamp was. De leverancier had er nog nooit van gehoord. Ik heb alles terug gebracht en mijn geld terug gekregen. Maar hebben meer dit? Of hebben mensn het wél voor elkaar? :?
Het ging om een setje van HECO. Zag er goed en degelijk uit.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Laguna II heeft H7, Laguna I heeft H1Chris@R5 schreef:niemand een idee? ik weet dat de laguna II ook h1 heeft.. misschien mensen die daar problemen mee hadden?

Ja en toch waren ze een milimeter of 1/ 1,5 te dik. H7 heb ik zo niet kunnen vergelijken.Robke schreef:Het lijkt me sterk dat het niet past, weet je zeker dat er H1 in zit en geen H7?
Het zou natuurlijk ook nog altijd zo kunnen zijn dat er toch de verkeerde lampen in de set zaten.
(edit: was zeker H1, stond op de lamp en de voet was H1 met zo'n vlakke kant. H7 is iets anders met een pootje dacht ik.
-
- Contacteer:
H7 is een lamp met twee pootjes en H1 heeft er maar één
Renault 19 1.8 16V Cabrio
ook vandaag gevraagd op een meeting bij een standje die xenon verkocht.. die man kwam vaker tegen dat de voet wel eens verschilde maar dat het lampje niet past niet. ik mail rb cartuning wel of zij bij angeleyes icm xenon het wel eens tegen zijn gekomen.
ik ben zelf nog geen angeleyes tegengekomen waar de h1 xenon wel zomaar in past
tot nu toe heb ik ze allemaal nog moeten aanpassen, dus het gat groter maken
tot nu toe heb ik ze allemaal nog moeten aanpassen, dus het gat groter maken

Heb wel eens vaker gehoord dat Xenon niet helemaal lekker past in Angeleyes. Ik zal er binnekort wel achter komen want ik wil ook nog steeds een keer Xenon hebben
Als je een setje hebt gevonden wat past laat dan ff weten welk merk het is aub 

-
- Car: R19.R
Laguna I heeft ook H7!Ronald1916V schreef:Laguna II heeft H7, Laguna I heeft H1Chris@R5 schreef:niemand een idee? ik weet dat de laguna II ook h1 heeft.. misschien mensen die daar problemen mee hadden?
Goed nieuws m.b.t. Xenon. Ik heb een setje Philips gekocht, H1 8000k.
De lampjes passen in een Angel eye niet vanzelf. Daarvoor moest ik het gat toch vergroten met een dremel en een freesje. Daarna werkt het perfect. De ballast/starter kwijt raken ging ook makkelijk. Foto's komen later
De lampjes passen in een Angel eye niet vanzelf. Daarvoor moest ik het gat toch vergroten met een dremel en een freesje. Daarna werkt het perfect. De ballast/starter kwijt raken ging ook makkelijk. Foto's komen later

-
- Contacteer:
Nou ziet er
uit hoor!!!

Renault 19 1.8 16V Cabrio