Ben momenteel diep aan het nadenken wat ik met mijn 2de auto ga doen.
Ik heb momenteel een prima motorblok 1.4 Turbo motorblok in mijn R5 zitten.
Echter is er 1 probleem de koppeling is aan zijn einde met een km-stand van 115.000km.
Om dit te vervangen moet het blok er uit en nu zit ik er aan te twijfelen om er een 1.7 T van volvo 440 er in te hangen. Heb er genoeg tijd voor omdat ik momenteel in R5 GTX rond rij.
Echter is mijn vraag wat er allemaal bij komt kijken heb al het 1 en ander gezocht maar kan niks vinden, en is het aan te raden of absoluut niet.
Iemand ervaring hiermee projecten ?
1.7 Turbo volvo in R5
-
- Contacteer:
Kijk eens in dit topci van Danny:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 52#1954752
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 52#1954752
-
urosr schreef:aber mit chip und grossere turbo uber 180PS un mehr als 260NM.Abel schreef:ehh volvo is 120 pk gt is 120 pk..
ik zou je geld in de pocket houden en gewoon een goede koppeling monteren.
man..topics zat hier over 

-
Ik doorzoek deze site altijd met googlemick GTT schreef:Deze site valt niet op te zoeken! in dat opzicht een slecht forum script
En idd dat volvo blokje blijft echt niet orgineel! kunt er veel meer pk's uithalen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sit ... eken&meta=
Als je niet wil, lukt niks.mick GTT schreef:Deze site valt niet op te zoeken! in dat opzicht een slecht forum script
En idd dat volvo blokje blijft echt niet orgineel! kunt er veel meer pk's uithalen.
T is net als met auto rijden, je moet t eerst leren, en willen leren.
Ik vind nog altijd alles via deze search. Gebruik de AND en NOT's dan fatsoendelijk, hoe wil je anders zoeken? Bovendein moet je niet op de topictitel drukken maar op de topictitel in kleiner schrift, rechtboven het searchresultaat om precies daar in een topic te springen.
Dat google doet exact hetzelfde.
en vooral niet verwachten dat je binnen 5 sec precies vind, dat wat je zoekt 

Ik wil er alleen mee zeggen dat ik wel is een beter forum script heb meegemaakt... Maar via google werkt het wel goed dus maakt verder ook niks uit!
Ik heb al een mooie site gevonden waar een duitser zo'n 1.7t project heeft staan, en het topic stond op deze site dus helemaal goed.
Ik heb al een mooie site gevonden waar een duitser zo'n 1.7t project heeft staan, en het topic stond op deze site dus helemaal goed.
-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
Wat is er mis met de search ?mick GTT schreef:Ik wil er alleen mee zeggen dat ik wel is een beter forum script heb meegemaakt... Maar via google werkt het wel goed dus maakt verder ook niks uit!

Werkt bij mij prima....

I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Omdat als je iets zoekt er allemaal topics komen te staan die er niks mee te maken hebben.
Maar heb geen zin om hier over te zeuren dat komt omdat ik zelf scripts voor forums maak vandaar, en krijg het idee dat jullie je een beetje aangevallen voelen.
Dus laten we het maar weer gewoon over auto's hebben is beter.
Maar heb geen zin om hier over te zeuren dat komt omdat ik zelf scripts voor forums maak vandaar, en krijg het idee dat jullie je een beetje aangevallen voelen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Voor tips trucs e.d. neem even contact op met martijn van leeuwenmick GTT schreef:Omdat als je iets zoekt er allemaal topics komen te staan die er niks mee te maken hebben.
Project: GTT Blue Sport
-
Gebruik geen AND functie??mick GTT schreef:Omdat als je iets zoekt er allemaal topics komen te staan die er niks mee te maken hebben.
-
of zever ik nu te veel door over de search functie?