hey mensen ik ben nog steeds aan het twijfelen over de aanschaf van een Clio of een R19 maar wil eerst wat Informatie. dus hierbij de eerste Vraag
ik ben 1.95 Lang en wil graag weten of iemand ervaring heeft met Dit Probleem Ik heb al meerdere autos getest en Heb in verschillende al problemen gehad dat ik niet goed Zat in een auto dus hierbij de vraag of je in een Clio of een 19 wel Confortabel zit als je lang bent.
ik kan er uiteraard een testen maar die tijd heb ik momenteel niet.
Oudere modellen 1991 - 1994
Vraagje (Clio-R19) Zithouding Ivm Lichaamslengte
-
Laatst gewijzigd door RenaultPowerNL op ma 20 aug 2007 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi, ikzelf ben maar 1.90 maar zit in een clio prima! Heb zelf een RSi uit 94 (te koop tevens
)
Heb vrij lange benen, maar rijd vaak nog wel een standje naar voren ipv op de achterste stand met de stoel...

Heb vrij lange benen, maar rijd vaak nog wel een standje naar voren ipv op de achterste stand met de stoel...
Alleen nog maar VW!
-
Ik ben 1.92 en zit prinsheerlijk in me Clio 16V.
Stoelen zijn ook zeer goed instelbaar moet ik zeggen (Grand Prix overigens)
Stoelen zijn ook zeer goed instelbaar moet ik zeggen (Grand Prix overigens)
-
ok alvast bedankt voor de Reacties hehe tja tis ook wat als je 100 Km gaat rijden om naar een auto te gaan kijken en er dan niet goed in zit
maar nu kan ik dus met een Gerust hart De autos gaan Checken en Mss koop ik er Een.

ben 1.98m en kan prima zitten in de 19...