De Onbekende Renault.. II
owja, zou t bijna vergeten. Zag gister nog een alpine 110 rijden op de waalbrug Nijmegen. Wat een vette dingen zijn dat toch!
ook nog op de annastraat in nijmegen een Clio16V/willi look-a-like? Ding rijdt hier altijd rond in de buurt, maar beetje ene sjakenkar heb ik t idee. Wel williewielen met gepolijst randje, maar er word redelijk mee geragd...
ook nog op de annastraat in nijmegen een Clio16V/willi look-a-like? Ding rijdt hier altijd rond in de buurt, maar beetje ene sjakenkar heb ik t idee. Wel williewielen met gepolijst randje, maar er word redelijk mee geragd...
-
Die SedanHaas schreef: die Chamade die ernaast staat...

Gisteren in Assen vlakbij het circuit, een clio 3 rs f1 gespot
Oja, en nog een hele lage twingo met brede wieltjes

Oja, en nog een hele lage twingo met brede wieltjes

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
was goedkoper geweest om die spoiler er gewon af te schroeven hoor 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ronnie gok ik zo 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag 20-08-07 rotterdam in de buurt van VKV
Een blauwe TURBO,zou een ook een TURBO II kunnen zijn( stond op het dak en had me GOGOGADET EYES niet bij me ) bruut geluid onmiskenbaar..... 2 uurtjes later kwam ie weer voorbij
Ps dit was in rotterdam op de hoogte van de metaalstraat
Een blauwe TURBO,zou een ook een TURBO II kunnen zijn( stond op het dak en had me GOGOGADET EYES niet bij me ) bruut geluid onmiskenbaar..... 2 uurtjes later kwam ie weer voorbij

Ps dit was in rotterdam op de hoogte van de metaalstraat
-
- Car: GTT
donderdag in oss een blauwe 19 16 V phase te oss molenstraat. in redelijke staat.
gisteren in grave een gele lelijke uitgebouwde megane coupe
en een zeer nette donkerrode metalice clio 16v in grave
gisteren in grave een gele lelijke uitgebouwde megane coupe
en een zeer nette donkerrode metalice clio 16v in grave
Hallo dames en heren.
Ik kwam afgelopen zondag een Clio Williams tegen met het kenteken LT-RR-22
Van wie is deze Clio?
Zit de eigenaar hier op het forum?
Alvast bedankt!
Groeten,
Stefan van Elst (de bestuurder van de rode MR2)
Van wie is deze Clio?
Alvast bedankt!
Groeten,
Haas schreef:rond kwart voor zes in oss een blauwe 1916v ph I geheel origineel en volgens mij geen rtc kenmerken...
toeval?Danny van Duren schreef:donderdag in oss een blauwe 19 16 V phase te oss molenstraat. in redelijke staat.

zegt mij 123 niets...MR2 20V schreef:Hallo dames en heren.
Van wie is deze Clio?
Alvast bedankt!
Groeten,
Stond je MR2 ook in Oss bij de Franse autodag? Die van Dennis stond er wel zag ik (zwarte 2l turbo)
-
hij staat wel in het williams kentekenregisterMR2 20V schreef:Hallo dames en heren.
Van wie is deze Clio?
Alvast bedankt!
Groeten,
-
vanochtend rijdend richting Ter Aar een blauwe 19 Cabrio.
was rond een uur of 7:45
was rond een uur of 7:45
Ik heb zo'n sterk vermoeden dat Stefan een AW11 met een silver- of blacktop heeftHaas schreef:zegt mij 123 niets...MR2 20V schreef:Hallo dames en heren.
Van wie is deze Clio?
Alvast bedankt!
Groeten,
Stond je MR2 ook in Oss bij de Franse autodag? Die van Dennis stond er wel zag ik (zwarte 2l turbo)

Toyota takin' over op RTC jongens

Heb je toevallig ook een blauwe Renault 5 GT Turbo gezien in Oss, want ik krijg ernstig het vermoeden dat ik je gezien heb. Je was aardig aan het trappen in je rode MR2 (oud type). Kan dat kloppen?MR2 20V schreef:Hallo dames en heren.
Van wie is deze Clio?
Alvast bedankt!
Groeten,
Nee.Haas schreef:Stond je MR2 ook in Oss bij de Franse autodag? Die van Dennis stond er wel zag ik (zwarte 2l turbo)
Dennis is de jongen van die bestickerde SW20 Turbo?
Die zie ik ook wel eens rijden hier in Oss.
Dat had ik gezien ja.GeniustheGzA schreef:hij staat wel in het williams kentekenregister
Alleen de Clio is nadat het topic gemaakt was pas op naam gezet van de huidige eigenaar, dus Miko is de eigenaar niet meer.
Een blacktop met open kelken en een 6-bakSteven schreef: Ik heb zo'n sterk vermoeden dat Stefan een AW11 met een silver- of blacktop heeft
Toyota takin' over op RTC jongens

Correct.Merijn schreef:Heb je toevallig ook een blauwe Renault 5 GT Turbo gezien in Oss, want ik krijg ernstig het vermoeden dat ik je gezien heb.
Je was aardig aan het trappen in je rode MR2 (oud type).
Kan dat kloppen?
Ik had gehoopt dat je op dat stukje ook ff het gas open zou gooien, maar helaas.
Strakke GTT btw!!
Naais, ook met LSD ofnie? Wij hebben ook zo'n zwartkopje in de garage staan, alleen zal die plaatsnemen in een Starslet of de AE86 van een vriend van me. Zijn wel ubergeile motortjes, vooral met open kelkenMR2 20V schreef:Een blacktop met open kelken en een 6-bakSteven schreef: Ik heb zo'n sterk vermoeden dat Stefan een AW11 met een silver- of blacktop heeft
Toyota takin' over op RTC jongens![]()

Vrees dat je die GTT bij lange na niet gaat bijhouden, enig idee wat jij doet van 0-100? Ik vrees dat je niet heel ver onder de 7 sec zit, wel?MR2 20V schreef:Correct.Merijn schreef:Heb je toevallig ook een blauwe Renault 5 GT Turbo gezien in Oss, want ik krijg ernstig het vermoeden dat ik je gezien heb.
Je was aardig aan het trappen in je rode MR2 (oud type).
Kan dat kloppen?
Ik had gehoopt dat je op dat stukje ook ff het gas open zou gooien, maar helaas.
Strakke GTT btw!!
Helaas niet mijn eigen GTT, maar je trok wel de aandacht toen je effe inhaalde om door rood de afslag bij de Tango te pakken.
Ik reed in de Golf 2 die voor de GT reed. 
Als het goed is zie je me aan het eind van de zomer nog wel een keer rijden in mijn eigen GT. Die is nu nog in opbouw.
Ik sein wel een keer als ik je tegen kom ergens. Dus niet denken dat ik wil scheuren als ik sein, want met die Golf van mij is daar geen eer aan te behalen.

Als het goed is zie je me aan het eind van de zomer nog wel een keer rijden in mijn eigen GT. Die is nu nog in opbouw.
Ik sein wel een keer als ik je tegen kom ergens. Dus niet denken dat ik wil scheuren als ik sein, want met die Golf van mij is daar geen eer aan te behalen.

-
- Contacteer:
Ik zou zweren dat ik gistermiddag rond half 5 een nieuwe Twingo heb zien rijden op de provinciale weg (N283 ?) tussen Veen en Andel.
Helaas geen kenteken...
Helaas geen kenteken...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Contacteer:
Okay dan, ze worden dus al uitgeleverd. Ik dacht pas vanaf september.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
Die Clio 3 RS F1 is van de oom van Dick. Ik heb nog even met hem gesproken en de rs bewonderd, wat een autoFoeke schreef:Hier regelmatig in de straat een nieuwe Clio 3 RS F1. Gekocht bij VKV met Ivo als verkoper geloof ikEn nee hij is niet van mij.

-
- Moderator
- Contacteer:
Foto?Marco (ClioII) schreef:Die Clio 3 RS F1 is van de oom van Dick. Ik heb nog even met hem gesproken en de rs bewonderd, wat een autoFoeke schreef:Hier regelmatig in de straat een nieuwe Clio 3 RS F1. Gekocht bij VKV met Ivo als verkoper geloof ikEn nee hij is niet van mij.
![]()
![]()

-
een oude renault 25
in heeze

[img]http://i18.tinypic.com/4pknhon.jpg[/img]Steven schreef:Doe eens een piccie van je wagen (met motorruim) Stefan?
[img]http://i12.tinypic.com/4paevpd.jpg[/img]
Nice, jammer van de kleur rood, hoewel deze nognie roze is 
Mooi ingebouwd iig en met standaard pijp hehe, kun je wel meer genieten van de open kelken.
Toch die vriend van me eens aansporen voor zo'n blok inbouwen

Mooi ingebouwd iig en met standaard pijp hehe, kun je wel meer genieten van de open kelken.

Toch die vriend van me eens aansporen voor zo'n blok inbouwen

Ja klopt Marco hij heeft de Megane RS ingeruild. Heb ook al ff met hem gesproken. Als hij hier weer staat zal ik wel ff een foto'tje proberen te makenAnthonyR schreef:Foto?Marco (ClioII) schreef:Die Clio 3 RS F1 is van de oom van Dick. Ik heb nog even met hem gesproken en de rs bewonderd, wat een autoFoeke schreef:Hier regelmatig in de straat een nieuwe Clio 3 RS F1. Gekocht bij VKV met Ivo als verkoper geloof ikEn nee hij is niet van mij.
![]()
![]()
<-------So you know don't mess with a Reno------->