Zo ik ben er ook weer, en met een nieuwe update.
Ik ben weer terug bij mijn vertrouwde 2.0 16V namelijk de Clio Sport hij is zwart van kleur dus ik voldoe weer voor een deel aan mijn nickname, na het uitstapje naar Audi.
Ik heb lang zitten wikken en wegen of ik weer voor een Subaru of voor Renault zou gaan, het is dus de Renault geworden.
Eigenlijk ging ik voor de Renault Megane Sport maar is voor mij nu nog net te jong dat komt nog wel. Waarom dan toch weer de Clio Sport? Omdat ik het toch een erg leuk autootje vindt en hij is toch redelijk snel, voordelig in de verzekering en wegen belasting en een normaal benzine verbruik bij sportief rijden.
Maar boven al een auto met een erg hoog fun gehalte en dat heb ik twee jaar erg gemist bij de Audi A4 hij was wel redelijk snel maar dat was het dan ook, wel veel luxe en comfort maar geen fun. Wat ik al zij de volgende stap wordt een Megane Sport en omdat de Clio een stuk goed koper is dan de Audi (in alles) is de Megane weer wat sneller in zicht. Ik zie dit als een soort tussen oplossing een mooie mix tussen sportief en luxe waar de Megane zo meteen nog beter in dat plaatje past natuurlijk want de Clio is wel weer erg klein als je uit een Audi A4 Avant komt maar goed. Tot zover even mijn update meer foto's komen later nog wel van dit zwarte bommetje.
Alfast een plaatje
![Afbeelding]()