Whehehehe, ik had laatst een klant die zei vervang ze maar gewoon. Tegen een collega van mij. Toen ik het gesprek onderbrak en vertelde wat zoiets kosste...zei ie laat maar even. Doe eerst maar een beurt en APK
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Roy schreef:Ik heb op het Megane forum weleens gelezen dat er teveel vet inzit. En als er dan maar iets van vuil bijkomt lopen ze al vast. Schoonmaken dus.
Roy schreef:Ik heb op het Megane forum weleens gelezen dat er teveel vet inzit. En als er dan maar iets van vuil bijkomt lopen ze al vast. Schoonmaken dus.
Dat dedoel ik dus
Edit: Mail naar je profieladres gestuurd.
Wil je mij die mail ook even sturen Hier hetzelfde probleem
bij mijn coupe had ik er geen last van maar bij die van een maatje van me wel. Zijbekleding losgehaald, stond gewoon prik op de draadjes, stekker er weer op en klaar, deedtie t weer. Volgens mij is het vaker vuil en een kwestie van schoonmaken dan vervangen....
Ja dat van het ''vet'' verhaal vant meganeforum was hier al bekend maar daar werd ook weer gezegt dat het met een paar maande weer het zelfde probleem is... maar kan er altijd een zaterdagmiddag aan wagen natuurlijk
Ik heb het zelfde probleem gehad.
Ik heb de behuizing losgemaakt, het motortje had geeneens contact met de draden.
Beetje bijgebogen en hij deed het weer.
(het viel mij wel tegen wat een werk het was voordat je erbij kon!)
Waarschijnlijk heb ik 2 motortjes op de kop kunnen tikken voor electrische achterraampjes.
Zijn er mensen die er intresse in hebben (ik heb er zelf 1 nodig) PM dan even.
Ze zijn best prijzig. Ik bedoel dus dat diegene ze niet goedkoop weg doet, maar beter iets meer neertellen en dan een werkende.
Doe een goed bod.
Dirk
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
puddinkie schreef:waarom niet uit een 1.6 uit 98 een gewoon raampje halen
waarom electrisch raampje als toch niemand achter in past
als ik een 2.0 heb ga ik die niet ombouwen naar een 1.6 (dan koop ik die wel)
enne het gaat niet over dat er eerst iemand achterin moet zitten om dan pas je ramen open te zetten, tis best lekker om met 30+graden de twee achterste raampies open te hebben...tocht het lekker door
Jeroen Wigger schreef:Bij een maat van me werkten ze ook nie zo lekker meer en heb ik de schakelaars schoongemaakt want daar zat allemaal stof in, Dit al geprobeerd?
@ Puddinkie; Naar de Cote 'd Azur geweest met een coupe met 3 pers. goed te doen hoor.. beetje afwisselen dat wel haha...
Ja ik moet gewoon even de motortjes schoonmaken maar heb er nig niet veel tijd voor gehad
Dat dedoel ik dus
Edit: Mail naar je profieladres gestuurd.
zou je deze mail ook naar mij kunnen sturen? ik zit zelf ook met dat probleem dat mijn motoren achteraan niet werken...
Jeroen Wigger schreef:Bij een maat van me werkten ze ook nie zo lekker meer en heb ik de schakelaars schoongemaakt want daar zat allemaal stof in, Dit al geprobeerd?
@ Puddinkie; Naar de Cote 'd Azur geweest met een coupe met 3 pers. goed te doen hoor.. beetje afwisselen dat wel haha...
3 man wil nog net dan moet die 3e achterin gaan liggen
als ik mn stoel op de juiste stand zet heeft iemand achterin een been ruimte van net 10cm :P niet echt bepaalt comfortabel om dan verweg te gaan
op http://www.meganeclub.nl staat een faq hoe je de motortjes kunt herstellen! vaak zijn ze geeneens kapot maar vast gelopen, heb deze handeling afgelopen zaterdag zelf gedaan met resultaat! de motortjes lopen weer als een zonnetje!
ColdFusion schreef:op http://www.meganeclub.nl staat een faq hoe je de motortjes kunt herstellen! vaak zijn ze geeneens kapot maar vast gelopen, heb deze handeling afgelopen zaterdag zelf gedaan met resultaat! de motortjes lopen weer als een zonnetje!
Dat is dezelfde handleiding als er op de mail verstrekt kan worden Soms is het toch handig om bij meerdere clubs aanwezig te zijn.
ColdFusion schreef:op http://www.meganeclub.nl staat een faq hoe je de motortjes kunt herstellen! vaak zijn ze geeneens kapot maar vast gelopen, heb deze handeling afgelopen zaterdag zelf gedaan met resultaat! de motortjes lopen weer als een zonnetje!
Dat is dezelfde handleiding als er op de mail verstrekt kan worden Soms is het toch handig om bij meerdere clubs aanwezig te zijn.