hallo allemaal,
ik heb sinds vandaag het probleem dat mn motor koelwater lekt.
ik heb dan ook ong 5 ltr koelvloeistof in gegooid en nog komt er witte rook onder de motorkap vandaan.
nu ben ik erachter gekomen dat de koppakking lek is en mn vraag is dan ook wat de beste en goedkoopste manier om dit op te lossen?
koppakkig kost ong 37 ex maar is het eventuweel aan te raden om een garage in te schakelen?
ben zelf niet zo technisch dat ik het zelf kan.
alle suggesties zijn welkom.
rook
welke auto en wat voor motor?
Maar hou je even van die 37 euro af, want je krijgt ook misschien kop laten persen/vlakken, kopbouten, distributieset, nieuwe olie/koelvloeistoffen, en het ellendige werk. Afhankelijk van de auto gaat dit altijd in de enkele honderden lopen.
Maar hou je even van die 37 euro af, want je krijgt ook misschien kop laten persen/vlakken, kopbouten, distributieset, nieuwe olie/koelvloeistoffen, en het ellendige werk. Afhankelijk van de auto gaat dit altijd in de enkele honderden lopen.
Laatst gewijzigd door Riël op wo 15 aug 2007 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
waarschijnlijk gaat dit over een 5gtx
hmm
dan is een en ander wel wat eenvoudiger, is goed te doen voor de iewat ervaren sleutelaar.
Ik zou iemand in de buurt zoeken. waar kom je vandaan?
dan is een en ander wel wat eenvoudiger, is goed te doen voor de iewat ervaren sleutelaar.
Ik zou iemand in de buurt zoeken. waar kom je vandaan?
-
Ik weet wel iemand die dit wil maken.
Die persoon woont ook in Drachten.
Die persoon woont ook in Drachten.
sorry, t was gister laat vandaar dat ik niet verder heb gepost.
nou het gaat om een renault 5 gtx 1700i
als diegene in drachten zit dan zou ik t graag willen weten aangezien garages belachelijk veel ervoor vragen, alhoewel het is ook veel werk.
nou het gaat om een renault 5 gtx 1700i
als diegene in drachten zit dan zou ik t graag willen weten aangezien garages belachelijk veel ervoor vragen, alhoewel het is ook veel werk.