ACT: ICT en (web) Design.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
kan aan mij liggen, maar ik geloof er eigenlijk niks van dat ME er iets mee te maken heeft
heb het boven zelfs draadloos werkend onder ME (op dezelfde pc ook 2000, XP en Vista geinstalleerd
)
wat het dan wel is, ik denk brakke netwerkkaart ofzo. met een knoppix (of andere linux live-cd) zou je misschien kunnen uitsluiten dat het aan windows ligt, maar daar heb je nu niet zoveel aan nu je al in het hotel zit

heb het boven zelfs draadloos werkend onder ME (op dezelfde pc ook 2000, XP en Vista geinstalleerd

wat het dan wel is, ik denk brakke netwerkkaart ofzo. met een knoppix (of andere linux live-cd) zou je misschien kunnen uitsluiten dat het aan windows ligt, maar daar heb je nu niet zoveel aan nu je al in het hotel zit

-
- Moderator
- Contacteer:
Even een vraagje voor de techneuten..
Naar alle waarschijnlijkheid is mijn Speakerset overleden, ik denk dat er een breuk zit in me voedingkabel die ook naar de bass gaat. alleen hoe kan ik zoiets testen of het daadwerkelijk me speakers zijn en niet iets anders van me computer , misschien wel iets van de hardware...
Alvast bedankt
Naar alle waarschijnlijkheid is mijn Speakerset overleden, ik denk dat er een breuk zit in me voedingkabel die ook naar de bass gaat. alleen hoe kan ik zoiets testen of het daadwerkelijk me speakers zijn en niet iets anders van me computer , misschien wel iets van de hardware...
Alvast bedankt

Kan iemand me misschien wat tips geven...
Ik heb een HP Pavilion DV9085ea notebook. Nu heb ik 'm met veel moeite geinstalleerd (verse XP Pro SP2), maar nu ziet hij maar 256 MB Ram terwijl er 2GB in zit.
Heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Alvast bedankt!
Ik heb een HP Pavilion DV9085ea notebook. Nu heb ik 'm met veel moeite geinstalleerd (verse XP Pro SP2), maar nu ziet hij maar 256 MB Ram terwijl er 2GB in zit.
Heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Alvast bedankt!

De machine heeft gewerkt met XP MCE erop en toen zat er wel 2GB in.
Ik heb de bios net geupdate, maar voordat ik dat heb gedaan was er ook maar 256 beschikbaar. Ik zal de instellingen effe nalopen...
Meer ideeen zijn meer dan welkom!

Meer ideeen zijn meer dan welkom!
en kun je daarmee dan ook een dvd maken die makkelijk terug te zetten is als het hele zaakje vastloopt? ik heb namelijk geem dvd van vista erbijMarcel B. schreef:Volgens mij zit er in vista een backup tool...
Meestal heeft zo'n acer laptop een aparte (verborgen) partitie waar de acer-install van vista op staat, dus als je die recovery cd erin knalt zal ie mbv die partitie de boel weer installeren. Als je data gebackupped wil hebben moet je denk gewoon mappen aangeven welke je wilt houden. Gewoon ff rondneuzen in dat backuptooltje van windows, volgens mij kan er best veel mee.
Ik heb een vraag over Outlook 2003... Misschien dat iemand me kan helpen.
Wanneer ik een signature ingesteld heb, komt deze netjes onder mijn mailtjes terecht. Wanneer ik deze per ongeluk verwijder, wil ik deze het liefst met een sneltoets of een knop terug krijgen. Hoe doe ik dat?? Ik kan de gegevens natuurlijk gewoon kopieren/plakken vanuit mijn signature-opties, maar volgens mij zou het handiger moeten kunnen. Helaas tot op heden nog niet gelukt... Wie helpt?
Wanneer ik een signature ingesteld heb, komt deze netjes onder mijn mailtjes terecht. Wanneer ik deze per ongeluk verwijder, wil ik deze het liefst met een sneltoets of een knop terug krijgen. Hoe doe ik dat?? Ik kan de gegevens natuurlijk gewoon kopieren/plakken vanuit mijn signature-opties, maar volgens mij zou het handiger moeten kunnen. Helaas tot op heden nog niet gelukt... Wie helpt?

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ctrl +"Z" vlgns mij. Herstelt ook in Word o.a het laatste wat je hebt verwijderd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
eerst was ik nog wel blij met dat Kl@#%te Windows Vista maar inmiddels kan ik die laptop wel het raam uit smijten
microsoft moet zich schamen.
Netwerk zuigt
Systeem is langzaam
Het is onoverzichtelijk
er zitten veel bugs in
.... enz, enz, enz
ik ga mijn laptop inleveren en in plaats daarvan een systeem vragen met XP erop.
Of zijn er mogelijkheden om al deze rommel in orde te krijgen. Ik word er iig compleet gek van

Netwerk zuigt
Systeem is langzaam
Het is onoverzichtelijk
er zitten veel bugs in
.... enz, enz, enz
ik ga mijn laptop inleveren en in plaats daarvan een systeem vragen met XP erop.
Of zijn er mogelijkheden om al deze rommel in orde te krijgen. Ik word er iig compleet gek van

-
Nee Vista is voor een beetje gevorderde gebruiker echt een drama.
Ik werk zakelijk met 2 laptops, 1 met xp en 1 met vista en dat vista ding is echt een drama.
Denk dat ik er een XP licentie bij ga halen...
Ik werk zakelijk met 2 laptops, 1 met xp en 1 met vista en dat vista ding is echt een drama.
Denk dat ik er een XP licentie bij ga halen...
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
ja maar ik zit wel lekker met een vista machine, leuk even een licentie bijhalen voor xp voor een hoop geld.
Ik vind het het een verkapte vorm van diefstal.
iets verkopen wat niet goed functioneerd en dan heb je zelf natuurlijk de mogelijkheid om een ouder os aan te schaffen. nou, ik ga mijn gram halen bij microsoft
Ik vind het het een verkapte vorm van diefstal.