Hoi allen
Ik ben een trotse eigenaar van een grand espace phIV 3.0 V6 24V Initiale uit 2001 en ben op zoek naar een full bodykit. Hier in België is er niet zoveel te vinden voor de grand espace, enkel voor de gewone. De voorbumper is hetzelfde, maar de side-skirts en de achterbumper passen niet op de grand espace. Heb me rot gegoogled en vraag me af of jullie een goed adres of site hebben waar ik men schatje kan laten verbouwen.
Zelfs verlagingsveren zijn moeilijk te vinden aangezien we in België met een rot autokeuring zitten en moet alles met een attest geleverd worden.
Ik hoop dat iemend van jullie mij kan helpen. Alvast bedankt, dJ uit Antwerpen.
PS: Klein foutje van me, de ene zegt dat ik een phIII heb, de andere zegt dat het een phIV is. Het is dus een phIV type JEOG SORRY
Espace tuning
prima sport
Kustomorphose -> hebben een complete kit voor de espace
scorpion tuning
Mb carperformance
Ataf st-niklaas gaat je ook kunnen helpen (renault freak en sponsor van RCB)
Reken op niet teveel attesten, de meeste hebben dat niet. Maar met een beetje goeie kennissen en ali illegali is er wel aan attestjes te komen.
Als je niks vind van skirts en dergelijke dan maak je die toch gewoon zelf ?
Kustomorphose -> hebben een complete kit voor de espace
scorpion tuning
Mb carperformance
Ataf st-niklaas gaat je ook kunnen helpen (renault freak en sponsor van RCB)
Reken op niet teveel attesten, de meeste hebben dat niet. Maar met een beetje goeie kennissen en ali illegali is er wel aan attestjes te komen.
Als je niks vind van skirts en dergelijke dan maak je die toch gewoon zelf ?
Volgens mij heb je toch een phase III, zie http://dinsen.net/espace/modeller.html.html
Heb ik nl ook, alleen dan een 2.0 16V uit 2002.
Phase IV is pas van halverwege 2002 en is het laatse model (niet zo mooi als phase III natuurlijk
.
groet,
Martin
Heb ik nl ook, alleen dan een 2.0 16V uit 2002.
Phase IV is pas van halverwege 2002 en is het laatse model (niet zo mooi als phase III natuurlijk

groet,
Martin