ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Naaah... We zien wel. Dan is het weer mooi als ie afgemaakt wordt door Alonso of Raikkonen. :D
MikeVV
Contacteer:

Lees net op rtlGP dat Ferrari Hamilton wil overnemen voor 35 Miljoen en dat Alonso heeft gezegd Hij eruit, of ik eruit.
Manager Alonso bezig om hem weer terug te krijgen bij Renault.... :)
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-PAZ-
Über-Spammer

En dan massa eruit bij ferrari??, lijkt me dat ze raikonnen nog houden die doet het toch net effe beter op het moment
R5GTT. Drive it like you stole it
Merijn
Über-Spammer

Naaah, dat gaat zomaar niet gebeuren. Ik denk eerder dat Alonso weggaat bij McLaren dan Hamilton.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

mooi alonso terug naar renault
want die fisi en kovailinen kunnen niet brengen wat alonso bracht :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-PAZ-
Über-Spammer

Dat zou ook wel eens waar kunnen zijn, aangezien hamilton al veel langer in opleiding is bij Mclaren. Ben wel benieuwd wie dan evt de vervanger van Alonso zou zijn mocht ie uberhaupt vertrekken
R5GTT. Drive it like you stole it
Merijn
Über-Spammer

Ik vrees dat ook Alonso Renault niet aan de top had gekregen dit jaar...

Tot op heden ga ik er gewoon vanuit dat het de media is die de boel op loopt te blazen, as usual.
KimRS

Merijn schreef:Ik vrees dat ook Alonso Renault niet aan de top had gekregen dit jaar...

Tot op heden ga ik er gewoon vanuit dat het de media is die de boel op loopt te blazen, as usual.
Ben ik met je eens, de renaults zuigen gewoon dit jaar!
tuurlijk spreid de media geruchten rond, silly season is weer begonnen!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

de rest van het zeizoen wordt echt leuk
ben benieuwd wat ze nu gaan doen bij mclaren
alonso zal als kampioen willen vertrekken maar mclaren wil nu natuurlijk dat hamilton kampioen wordt
de soap wordt steeds leuker

'McLaren ontslaat Alonso'
Uitgegeven: 7 augustus 2007 14:33
Laatst gewijzigd: 7 augustus 2007 16:45

AMSTERDAM - Fernando Alonso verlaat aan het eind van de seizoen het McLaren-team. Volgens de Britse krant The Times heeft de Spaanse wereldkampioen van McLaren-teambaas Ron Dennis te horen gekregen dat hij mag opstappen.

“Voor zover ik weet heeft Fernando te horen gekrogen dat hij aan het eind van dit seizoen moet opstappen. McLaren heeft het helemaal gehad met hem. Ron (Dennis) is het geruzie tussen Alonso en Hamilton zat", citeert de Britse krant een anonieme bron uit de directe omgeving van het team.

McLaren geeft voorlopig geen commentaar. Teambaas Ron Dennis gaf eerder al aan te twijfelen aan de relatie met Alonso, maar liet maandag nog weten "het contract met de Spanjaard te willen respecteren".

Hamilton of ik

De plotse ommezwaai van McLaren zou te wijten zijn aan een ultimatum dat Alonso het team stelde. De Spaanse krant Marca beweert dat de wereldkampioen het team zelf voor de keuze stelde: "Hamilton weg, of ik ga!".

Hoewel het verhaal nog nergens officieel bevestigd werd, lijkt de strijd binnen McLaren dus gestreden. Na maanden vol spanningen tussen de beide rijders zou Alonso dus aan het kortste eind trekken. Maar daar zal de Spanjaard niet wakker van liggen.

Ferrari en BMW in beeld

Naast de interesse van Renault zouden nu ook Ferrari en BMW-Sauber om de gunsten van de Spanjaard vechten. Bij Ferrari kan Alonso de plaats van Felipe Massa innemen. Die is volgens het Italiaanse Tuttosport na een woede-uitbarsting in Hongarije namelijk in ongenade gevallen bij teambaas Jean Todt. Het Italiaanse team ontkent voorlopig echter alle interesse in de Spaanse wereldkampioen.

Dat doet ook BMW-Sauber. Teambaas Mario Theissen beweert dat een samenwerking met Alonso niet aan de orde is, maar toch brengen een aantal insiders de Spanjaard nadrukkelijk in verband met het zitje van Nick Heidfeld.
Riël
Über-Spammer

Heidfeld???
Dat ze die nog lekker een jaartje in die BWM laten sturen? Dit zit op rozen daar toch?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer

Ik vind het echt een kontverhaal... Zolang er nog geen woord over gerept wordt op de gerenomeerde F1-sites moet ik het nog maar zien.
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Mol weg bij Spyker F1

(14/8/2007) Zojuist (17.30 uur) bereikt ons via een betrouwbare bron het bericht dat Michiel Mol geen baas meer is bij Spyker F1. Nadere details ontbreken nog maar we houden u op de hoogte.

Bron: http://www.verstappen.nl

Wat nu weer!??? |:

Groeten,
Rik
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

een zinkend schip verlaten, ben ik bang..
Merijn
Über-Spammer

Spyker wordt verkocht... Ze hebben al meerdere overname-voorstellen gehad, heb ik begrepen.

Ze hebben het nog geen jaar volgehouden! :lol:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

komt pro-drive dus toch met een team :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

ze verkopen de F1-tak nu om uit de rode cijfers te komen.. en volgend jaar? wat is er dan nog te verkopen? Le Mans-team? of is dat al opgeheven? ze zitten in een negatieve spiraal, en ik zie ze er niet snel uitkomen.. zonde
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

mol heeft geld genoeg en gaat bieden op het F1 team
Merijn
Über-Spammer

Dat denk ik niet... Zoveel geld heeft hij nu ook weer niet!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

lees de berichten maar
hij is ook opgestapt bij spyker cars om geen twee petten op te hebben
hij zegt zelf te gaan bieden (Y)

hierzo

Zojuist (17.30 uur) bereikt ons via een betrouwbare bron het bericht dat Michiel Mol geen baas meer is bij Spyker F1. Nadere details ontbreken nog maar we houden u op de hoogte.

Een uur later (18.30 uur) blijkt intussen dat er meer bekend is. Spyker F1 maakte zojuist in een persbericht bekend dat het uit de Formule 1 stapt. Spyker heeft de afgelopen maanden al enkele aanbiedingen gekregen om de racelicentie over te nemen en gaat deze biedingen nu naast elkaar leggen. Michiel Mol moet vertrekken 'om conflicterende belangen te voorkomen' aldus Spyker. Mol zou namelijk hebben laten weten een bod te willen uitbrengen op Spyker F1 dat een paar weken geleden nog de Nederlandse coureur Christijan Albers de laan uitstuurde.

De Nederlandse autofabrikant kocht nog geen jaar geleden het team van Midland voor 84 miljoen euro, met Mol van Lost Boys als initiator.
Merijn
Über-Spammer

Het zal mij benieuwen... :S
Tom
Moderator
Car: MB

nog nieuws hierover? Ik zie het overigens wel gebeuren dat spyker weer vertrekt. Ze hebben een paar jaar geleden eenmalig een auto gebouwd waar veel mensen op geilen (ik niet iig) en verder nooit meer iets klaar gespeeld........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

laatste stuiptrekking
volgend jaar is spyker cars ter ziele
whehe commentaar van mol

[15-08] Het nieuws rondom Spyker blijft maar komen. De ene week wat meer dan de andere. Maar eigenlijk altijd met vraagtekens. Nu gaat Michiel Mol weer weg bij Spyker Cars en legt hij tijdelijk zijn functie als directeur van het raceteam neer.

Er zijn daar nu opeens wél financiën nodig, terwijl drie weken geleden alles nog categorisch ontkend werd. Als reden geeft men op dat Mol geen belangenverstrengeling wil. Hij denkt erover het raceteam te kopen. Maar dat heeft hij toch al gedaan?

In mijn gesprek met hem op de Nürburgring heeft hij tot drie keer toe aan mij, en de tv-kijkers, bevestigd dat hij de baas is bij SpykerF1. Hij en niemand anders. Waarom zou een baas van team een job bij de moedermaatschappij opzeggen om baas te worden bij het team, waarvan hij zelf zegt dat hij al de baas is? Ik snap het niet, maar dat heb ik wel vaker.

Colin Kolles was volgens Michiel ook niet de waakhond van Alex Shnaider. Maar Kolles neemt nu wel alles waar bij SpykerF1. Waarom daar dan niet een interim-manager neergezet? Het meest bizarre vind ik nog dat deels de schuld bij de negatieve berichtgeving in de pers wordt gelegd. Dat zoiets invloed heeft op de waarde van de aandelen snap ik wel. Maar volgens mij heb je daar geen last van als je financieel de boel op de rit hebt. Als je gewoon doet wat je moet doen; auto's bouwen en afleveren.

Het lijkt steeds meer op spijkers zoeken op laag water, troebel water dan wel, want van enige transparantie is eigenlijk geen sprake. Albers moest niet weg omdat er geld nodig was, zei men. Yamamoto rijdt, alleen omdat hij het benodigde geld binnen een dag op de rekening van SpykerF1 had staan. En dan de pers proberen te overtuigen dat Yamamoto toch echt een groot talent is.... Ja, en ik kom uit een ei!!

groeten, Ollie
antoine
Car: Renault Clio III RS

Luco/Alpine-racer schreef: Ja, en ik kom uit een ei!!

groeten, Ollie
Zulke grote eieren zijn er niet. :worship: :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

antoine schreef:
Luco/Alpine-racer schreef: Ja, en ik kom uit een ei!!

groeten, Ollie
Zulke grote eieren zijn er niet. :worship: :D
:lol: :lol: :lol:

echt de laatste stuiptrekkingen van spyker
F1 team wordt verkocht om midland te betalen en evt schulden af te lossen van het verlies draaiende spyker cars

en volgend jaar is spyker cars faiiliet
of er moet weer een rijke mongool te vinden zijn die er weer miljoenen in wil pompen
tot nu toe heeft het alleen maar klauwen vol met geld gekost

vind het overigens wel jammer hoor
Tom
Moderator
Car: MB

Tja. Het is jammer dat een dergelijk Nederlands bedrijf naar de knoppen drijgt te gaan. Het is ook jammer dat ze geen mooie auto maken :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Formule1.nl schreef:Doornbos in gesprek met Williams, Toyota
'Spyker hoeft niet te bellen'

[18-08] Dankzij zijn goede resultaten in de Champ Car mag Robert Doornbos zich verheugen op belangstelling uit de Formule 1. Zijn manager is in gesprek met Williams en Toyota, Spyker is geen optie.

Mogelijk heeft Doornbos in 2008 weer een Formule 1-stuur in handen.Uiteraard is de Rotterdammer blij met de interesse, maar het is niet zo dat hij Amerika en Minardi Team USA koste wat kost de rug wil toekeren. ,,Ik wil geen veldvulling zijn, Spyker hoeft niet te bellen”, vertrouwde hij FORMULE 1 RaceReport toe. Michiel Mol, onlangs afgetreden als CEO bij Spyker, weet van Doornbos' afwijzing.

Met de aandacht van Williams en Toyota, teams die naar boven kunnen kijken, is hij een stuk blijer. De line-up bij beide teams voor volgend seizoen is nog niet rond, vandaar dat de twee renstallen andere opties bekijken. Manager Christian Geistdorfer praat met beide teams. ,,In september willen we de knoop doorhakken”, aldus Doornbos.

Met name de toekomst van Alexander Wurz en Ralf Schumacher is nog onzeker, wat veel geruchten oplevert. Zo zou ook Nelson Piquet junior in beeld zijn bij de renstal van Frank Williams, terwijl Nico Rosberg wordt aangemerkt als dark horse in de geruchtenmolen, beter bekend onder de noemer silly season.
:worship:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

arrogante bal
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Laat hem lekker het stoeltje van Ralf overnemen...

Ik mag hem wel, daarbij, hij presteert nu en dan kun je je zulke uitspraken wel veroorloven. Denk ik :wink:
Haas
Car: Megane RS

precies, dit is de tijd om te brallen ;)

Wat blijft die Sjimmy Bruijninckx lekker zeg (Y)
laat ze die maar de F1 presenteren ipv die hork van een Froukje kapot en marcel maaier... ;)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

dat je die naam goed kan intypen, valt me echt mee zo op de zondagavond :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Haas

collega op mijn oude stage heette ook zo :P
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ik had Froukje nog wel even verwacht. Nelsinho is nog nooit zo dichtbij geweest...
Haas

ze zal van hitsigheid met haar natte flamous van de stoel gevallen zijn, met t koppie op de tafel en buitenwesten hebben gelegen......
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Haas schreef:ze zal van hitsigheid met haar natte flamous van de stoel gevallen zijn, met t koppie op de tafel en buitenwesten hebben gelegen......
Misschien had ze haar handen vol...

Effe wachten op Luco
Pollo
Contacteer:

Is er niemand naar Rotterdam geweest gister?

Daar gaf Renault bij het bavaria city racing een aantal demo's. Kovalainen en Piquet jr.

Zeer cool!! :worship:

Bijna geen foto's van te maken, zo snel..

[img]http://www.rellecom.nl/album/Bavaria%20 ... C02555.JPG[/img]

Wel veel filmpjes gemaakt. Moet ik ff compilatie van maken, komt later op internet..
Gesloten