ja kort is overdreven maar hij heeft schade jaAlex Los schreef:Idd, ziet er heel goed uit zo met die vloerbedekking.
Luc, zag ik het nou goed. Heeft Rooieplus zijn GTT kort gereden op Zandvoort
Werd zeker opgeduwt door een race 5je?Luco/Alpine-racer schreef:ja kort is overdreven maar hij heeft schade jaAlex Los schreef:Idd, ziet er heel goed uit zo met die vloerbedekking.
hij is ook stukken stiller ineens![]()
![]()
hij is erafgegaan in de knik bovenaan vlak voor het scheivlak
geen lekkere plek om er af te gaan
Das een mooi stukje voor lift-off oversteer idd, kep daar ook menig vehicel rechts tegen de vangrail zien gaan. Beetje zelfde verhaal als de Gerlach.Luco/Alpine-racer schreef:ja kort is overdreven maar hij heeft schade jaAlex Los schreef:Idd, ziet er heel goed uit zo met die vloerbedekking.
hij is ook stukken stiller ineens![]()
![]()
hij is erafgegaan in de knik bovenaan vlak voor het scheivlak
geen lekkere plek om er af te gaan
watjeAlex Los schreef:op naar de volgende Time Attack![]()
Daarom doe ik ook niet mee aan de clubspecials en zo. Je weet gewoon dat zoiets fout gaat
wanneer is die 19 van je af dan ?-PAZ- schreef:Ja das makelijk praten voor jouw, jij hebt die racer![]()
.
Ik zou het toch ook niet doen hoor met me gtt op circuit rijden, zit net iets te veel werk in
is verkochtAlex Los schreef:Heb je die GTX nog??? Me buurman is zijn 19 nu echt zat?
bij mij in de loods staat nog een nederlandse, blauwe 16v, ook te koop. Probleempje met het brandstofrelais. Mag weg voor een 1000Alex Los schreef:Nee, daar zit weer werk aan na een aantal jaar.
Eigenlijk zoekt ie gewoon een Clio 16v voor 500,= met ene lekke waterslang en net iets meer dan een ton op de teller
ow was jij dat die die hele vracht oprijplaten van een bouwplaats geripyt heeftLuco/Alpine-racer schreef:weet iemand de oud ijzerprijs van dit moment?