mijn katalisator rammelt van binnen denk wat schotten los ofzo
is het makkelijk om een katvervanger zelf te maken ???
al vast bedankt
katvervanger makkelijk zelf te maken ???
oke
dan kunnen we ff aan de slag
:D
bij automat haal ik niet zo snel wat onderdelen weg
meestal goed koop en snel roestend spul
kan ik t zelf beter eerst is proberen
:D
maar geeft het ook nog een extra boost voor je auto als zo'n kat er tussen weg is ? of in dit geval leeg is ??

bij automat haal ik niet zo snel wat onderdelen weg
meestal goed koop en snel roestend spul
kan ik t zelf beter eerst is proberen

maar geeft het ook nog een extra boost voor je auto als zo'n kat er tussen weg is ? of in dit geval leeg is ??
Zeker niet met een leeg, luchtstroomtechnisch hopeloos stuk blik tussen je uitlaat 
Dan gewoon de flensen er vanaf, en een stuk pijp tussen de flensen lassen, en dit er weer tussen schroeven.
Of een katvervanger kopen (60 euro ofzo).
Maar hou je er rekening mee dat t apk-afkeur is, als je uberhaupt zonder of met lege kat rijdt (het tweede geval willen ze nog wel es over het hoofd zien, maar:
Sowieso gaat je CO niet goedkomen zonder kat.

Dan gewoon de flensen er vanaf, en een stuk pijp tussen de flensen lassen, en dit er weer tussen schroeven.
Of een katvervanger kopen (60 euro ofzo).
Maar hou je er rekening mee dat t apk-afkeur is, als je uberhaupt zonder of met lege kat rijdt (het tweede geval willen ze nog wel es over het hoofd zien, maar:
Sowieso gaat je CO niet goedkomen zonder kat.
en kat open slijpen en daar pijp in lassen en dan kat weer dicht lassen ???
lijkt net of ie nog orgineel is en ik hou me voor de domme
maar ga denk apk keuren bij een bedrijf waar ze me wel aardig goed kennen
die laat t m wel goed keuren

lijkt net of ie nog orgineel is en ik hou me voor de domme

maar ga denk apk keuren bij een bedrijf waar ze me wel aardig goed kennen

die laat t m wel goed keuren

-
- Contacteer:
lekker bedrijf is dat dan....een auto goedkeuren terwijl de CO afkeur ispuddinkie schreef:en kat open slijpen en daar pijp in lassen en dan kat weer dicht lassen ???
lijkt net of ie nog orgineel is en ik hou me voor de domme![]()
![]()
maar ga denk apk keuren bij een bedrijf waar ze me wel aardig goed kennen![]()
die laat t m wel goed keuren![]()

Renault 19 1.8 16V Cabrio
Zonder 4-gastest kun je er doorkomen,afhankelijk van de rest van je uitlaatsysteem.Riël Notermans schreef:Sowieso gaat je CO niet goedkomen zonder kat.
Ik kwam met alleen een einddemper niet door de 4-gas,CO gaf geen probleem.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Contacteer:
die auto die hier wordt beschreven moet bij de apk een viergasmeting verricht worden en met een lege kat komt ie er echt niet door!!Alpine schreef:Zonder 4-gastest kun je er doorkomen,afhankelijk van de rest van je uitlaatsysteem.Riël Notermans schreef:Sowieso gaat je CO niet goedkomen zonder kat.
Ik kwam met alleen een einddemper niet door de 4-gas,CO gaf geen probleem.
Renault 19 1.8 16V Cabrio
idd.. met een miezerig gaatje kan je co net ff te hoog zijn... dus kan je nagaan wat die doet zonder een kat.
HEt verrekt niet veel maar dan laat je kat heel voor die apk doeleinden en fix je een fatsoendelijke pijp of koop er een die past.
Ik heb een tijd met een lege kat in de saf gereden (omdat die gewoon versleten was
) en dat klinkt echt 3x nergens naar.
Ik heb een tijd met een lege kat in de saf gereden (omdat die gewoon versleten was

-
Als de co waarde te hoog is zou je voor de apk tijdelijk een bougie los kunnen draaien.
Ik heb eens een honda civic gehad, daar was de kat van kapot geroest. Kwam dus niet door de apk. Op dat moment had ik eigenlijk geen geld voor duure reparaties. Mijn "chief engeneer" zei dat hij dan een bougie los zou draaien. Hij was met glans door de apk gekomen.
Ik heb eens een honda civic gehad, daar was de kat van kapot geroest. Kwam dus niet door de apk. Op dat moment had ik eigenlijk geen geld voor duure reparaties. Mijn "chief engeneer" zei dat hij dan een bougie los zou draaien. Hij was met glans door de apk gekomen.