Even voorstellen: Marco (ClioII)
-
He?Siempie schreef:man, dat liekt wel grunnings wa ie doar typn

Siempie schreef:dit is ook nog geen diepfries. das een stuk moeilijker om te ontcijferen
Duupke (Ronald) schreef:Mooi grilleke Marco.
Wat is dat toch met die RS-grilletjes...![]()
@Egon: Laat die Frieze mar, wij pakke hullie wel trug mee oons eige Topic

Wel een mooie grill trouwens

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Netjes Marco
Ik denk dat het weer eens tijd wordt voor een Fryslân meeting 

-
Ik wil eerst even wachten met xenon verlichting. Mijn auto moet binnenkort een nieuwe distributie riem hebben dus ik ben bang dat ze de kabel boel van de xenon set dan ook beschadigen.Siempie schreef:yep, maar weer even ontopic
je had het op de openings meeting in breda over xenon. daar nog mee bezig geweest?
Dat denk ik al 2 maandenWillem-Jan schreef:Netjes MarcoIk denk dat het weer eens tijd wordt voor een Fryslân meeting

-
Foeke schreef:Staat 'm goedHoef je die van mij er niet meer stiekum af te schroeven

-
Heb dus vorige week woensdag een setje xenon verlichting gekocht van het merk Pilot. Ik ben 2 dagen bezig geweest om die xenon pit te monteren in mijn koplamp maar dat op een 1 of andere manier niet paste. De Clio heeft een beugeltje waar de lamp op rust. Dat beugeltje moest ik op mijn xenon set monteren. Nadat dit gelukt was paste die beugel met xenon pit niet meer in mijn koplamp. De fitting van de xenon lamp was iets dikker dan de standaard lamp. Dus de schroefjes die in de koplamp zitten moesten losser gedraaid worden om dat beugeltje weer vast te krijgen. Dus de bumper moet er voor weg en de koplamp gedemonteerd worden, (omdat er zo weinig ruimte onder de motorkap is kon ik de schroefjes niet losser draaien). Is er nog een andere set Xenon wat wel zonder problemen past? In de tussen tijd heb ik maar een setje Philips blue vision light gehaald (ook groot licht).Siempie schreef:yep, maar weer even ontopic
je had het op de openings meeting in breda over xenon. daar nog mee bezig geweest?

-
Hier ff een fotootje van de Flexwipers
[img]http://members.chello.nl/r.hoekstra11/i ... xwiper.JPG[/img]

[img]http://members.chello.nl/r.hoekstra11/i ... xwiper.JPG[/img]
-
- Über-Spammer
verrek er zijn 2 letters van je kentekenplaat gevallen 

-

Dan moet ik ze maar ff zoeken

-
- Contacteer:
Zal ik maar zeker doen....anders krijg je er zo'n vies 1tje bij opMarco (ClioII) schreef:![]()
![]()
Dan moet ik ze maar ff zoeken

Renault 19 1.8 16V Cabrio
hey we gaan niet schelden heSiempie schreef:man, dat liekt wel grunnings wa ie doar typn