verwijst naar de bekleding in t interieur.Cleaned_Clio_16v schreef:Waar staat het tekentje eigenlijk voor op het "raamstyle"? dat geel blauw achtig dingetje.
Is waarschijnlijk verzonnen door iemand, nadat ie 3 flessen wijn gezopen had.

verwijst naar de bekleding in t interieur.Cleaned_Clio_16v schreef:Waar staat het tekentje eigenlijk voor op het "raamstyle"? dat geel blauw achtig dingetje.
ronald clio schreef:verwijst naar de bekleding in t interieur.Cleaned_Clio_16v schreef:Waar staat het tekentje eigenlijk voor op het "raamstyle"? dat geel blauw achtig dingetje.
75w80Bimo schreef:Hallo eens een vraagje julli zijn hier over de versnelings bak, bezig wat voor dikte olie moet er op de bak van een 16v.
maw iso stekkersCleaned_Clio_16v schreef:hahahagaat het wel proberen dan vauw ik me meisje maar ff op
Weet iemand hoeveel het kost om zoon stekker voor de radio om van oude bedrading naar nieuw te gaan is voor mun cd/mp3/mp4/dvd speler
ik zou zeggen, te dik?Bimo schreef:Johan_16v schreef: 75w80
Ik heb er nu 75W95 inzitten, en voor de verversing kraakte hij niet en nu wel.
Hoe komt dit dan ???
het is tenslotte FRANS he, wat verwacht jeronald clio schreef:verwijst naar de bekleding in t interieur.Cleaned_Clio_16v schreef:Waar staat het tekentje eigenlijk voor op het "raamstyle"? dat geel blauw achtig dingetje.
Man man-Ray- schreef:Riel!!!!!!!!!
handgeschakelde fan op een 16V, wil jij voor deze consumerende-niet-zelf-eerst-uitzoekende-maar-luie-16V-rijder een schemaatje maken?
ja baasRiël Notermans schreef: dus moet jij dat ook doen
kabels zijn vervangen zal wel even nieuwe verdelerkap kopen. gekke is alleen dat ik er in de winter geen last van had.-PAZ- schreef:Hoe is de staat van de kables en verdeelkap??? Indien deze niet in super staat zijn zou ik beginnen om deze te vervangen en dan de boel goed inspuiten met vocht afstotende spray
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=24970Cleaned_Clio_16v schreef:Weet iemand die site waar je voor 110 euro een 1 armige ruitenwisser had voor de clio?