Mixtape_DJ_Paul_-_Live___Hellraiser_Religion_03-09-94_side_B

Zitten veel goeie mixen bijMerijn schreef:http://www.megaupload.com/?d=SBWGBE67
500 MB aan Border Community releases!(o.a. James Holden, Petter, Nathan Fake, Fairmont...
)
Lekker simpel, in mijn 2 weken op Chersonissos al aardig grijsgedraaid, net als Rise Up en Sjohnny Kroketjiggy schreef:lekker zomer nummer.
-yves larock - rise up
en een lekker electro nummer.
-Johnny Crockett - E For Electro
Kwam het origineel ook regelmatig tegen op Kreta, maar nu ik deze hoor komt ie ook wel bekend voor.Merijn schreef:Julian Jeweil - Air Conditionne (Sebastien Leger Short Mix)
Gruwelijk!
Steven schreef:Op kreta hoorde ik ook de hele tijd een nummer met een gitaarsolo en een lichte electrobeat erachter, erg relaxt nummer.
Kan em alleen niet terugvinden, iemand stomtoevallig een idee wat ik bedoel?
jah idd is wel een strak nummerSteven schreef:Lekker simpel, in mijn 2 weken op Chersonissos al aardig grijsgedraaid, net als Rise Up en Sjohnny Kroketjiggy schreef:lekker zomer nummer.
-yves larock - rise up
en een lekker electro nummer.
-Johnny Crockett - E For Electro
Bobby burns - From Holland (Sidney Samson & Tony Cha Cha Remix)
Best lekkâh
Lijkt er vaag wel op, alleen het nummer wat ik bedoel is de gitaarsolo veel meer aanwezig en de beat wat meer naar de achtergrond.Marcel B. schreef:Sunlounger - White Sand misschien?
heb het eindelijk maar toch gevonden. het was cerf.mitiska&jaren - light the skiesjiggy schreef:ik ben trouwens opzoek naar een rustig dance nummer wat wel op slam&538 wordt gedraait met een vrouwen stem. de tekst is iets in de vorm van and if you only knew, just......... to help you reallays, you will be surprised. kan het alleen nergens vinden.
Post van 7 Juni, Jiggymans, als je nou es niet zo naar de klote gaat in het weekendjiggy schreef:zegt me zo niets zal ff downloaden. jah is idd een goed nummerSteven schreef:Tis dat je wel goeie muzieksmaak hebt, ik vergeef het je
Moet je als trouwe slamfm luisteraar deze ook wel kennen, ooknie onaardig vind ik:
Cerf Mitiska and Jaren - Light The Skies (Retrobyte Classic Electrobounce Mix)electrobeats zijn altijd vet.
oooow dat meen je nietSteven schreef:Post van 7 Juni, Jiggymans, als je nou es niet zo naar de k*%$e gaat in het weekendjiggy schreef:zegt me zo niets zal ff downloaden. jah is idd een goed nummerSteven schreef:Tis dat je wel goeie muzieksmaak hebt, ik vergeef het je
Moet je als trouwe slamfm luisteraar deze ook wel kennen, ooknie onaardig vind ik:
Cerf Mitiska and Jaren - Light The Skies (Retrobyte Classic Electrobounce Mix)electrobeats zijn altijd vet.
Dat is de radio version, het origineel klinkt echt heel anders en is ook veel ouder.jiggy schreef:oooow dat meen je nietSteven schreef:Post van 7 Juni, Jiggymans, als je nou es niet zo naar de k*%$e gaat in het weekendjiggy schreef:zegt me zo niets zal ff downloaden. jah is idd een goed nummerSteven schreef:Tis dat je wel goeie muzieksmaak hebt, ik vergeef het je
het wordt wel erg met me
zal nog even die versie luisteren of die wel overeenkomt met de radio edition. anders heb ik nog enig excus
ik zit in diepe schaamteSteven schreef:Dat is de radio version, het origineel klinkt echt heel anders en is ook veel ouder.jiggy schreef:oooow dat meen je nietSteven schreef:Post van 7 Juni, Jiggymans, als je nou es niet zo naar de k*%$e gaat in het weekendjiggy schreef:zegt me zo niets zal ff downloaden. jah is idd een goed nummerSteven schreef:Tis dat je wel goeie muzieksmaak hebt, ik vergeef het je
het wordt wel erg met me
zal nog even die versie luisteren of die wel overeenkomt met de radio edition. anders heb ik nog enig excus
Beetje bij de les blijven hoor