Ik ben sinds kort lid hier van het forum en wil volgend jaar beginnen aan het opleuken van mijn standaard twingo.
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden en of dit weleens mogelijk is onder mijn twingo.
http://www.onlinecarshop.nl/product_inf ... -ET35.html
kan dit onder een renault twingo 1.2 quickshift uit 2003?
ja hoor
-
moet passen hoor, maatje groter zelfs ook wel, wel is deze velg heel smal(5,5 J)
als ik jou was zou ik minimaal voor 6 of zelfs 7j gaan indien te krijgen, dan mooi 185 brede bandjes en vrij platte banden erop en gaan
als ik jou was zou ik minimaal voor 6 of zelfs 7j gaan indien te krijgen, dan mooi 185 brede bandjes en vrij platte banden erop en gaan

och een gt had ook 5,5 J en 195 bandjes 
Groter dan 14" wordt lastiger op de twingo!

Groter dan 14" wordt lastiger op de twingo!
weet niet of breder gaat passen met spaakvelgen zonder verbreders dan ivm et-waarde. Altijd goed opletten iig
als je breder wil gaan, moet je best een lagere ET zoeken, in verband met aanlopen...
-
ik zeg niet dat het niet kan, maar of het super rijd....
de band staat veel te bol omdat hij eigelijk te breed is voor de velg 195 hoort op 7j velgen.
ik had ook 185 breed op mn 5,5 J 14 inchers maar dat reed toch niet echt super.
ik wil alleen maar zeggen dat het het beste is om een band te pakken die bestemd is voor de wielen.
verder weet ik niet wat er wel en niet past (Kwa ET waardes en bandenmaten) maar heb wel eens 15 inch gezien dus moet passe
de band staat veel te bol omdat hij eigelijk te breed is voor de velg 195 hoort op 7j velgen.
ik had ook 185 breed op mn 5,5 J 14 inchers maar dat reed toch niet echt super.
ik wil alleen maar zeggen dat het het beste is om een band te pakken die bestemd is voor de wielen.
verder weet ik niet wat er wel en niet past (Kwa ET waardes en bandenmaten) maar heb wel eens 15 inch gezien dus moet passe

-
hahah;)
nou dan gaat die toch lekker voor 14 inchers met 185/55/14 bandjes op een 6 j velg als dat wel past.
nou dan gaat die toch lekker voor 14 inchers met 185/55/14 bandjes op een 6 j velg als dat wel past.
of 195/45/14 op een 14x6.5Hardcore RS schreef:hahah;)

rijdt super, en je hebt ineens minder last van het gebrek van abs

ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van ET en R waardes enzo, zouden jullie wat plaatjes kunnen posten van leuke (liefst meerspaaks velgen) voor onder een twingo?
Plattere banden hebben wel mijn voorkeur qua uiterlijk. De auto wil ik ook gaan verlagen. Ong. 4cm. Het liefst zie ik velgen met band waarbij ik niks hoef te dremelen of wat dan ook...
edit: dit vind ik ook zeker wel mooi:
http://www.onlinecarshop.nl/product_inf ... -ET38.html
zou dat kunnen met de 185 bandjes?
Plattere banden hebben wel mijn voorkeur qua uiterlijk. De auto wil ik ook gaan verlagen. Ong. 4cm. Het liefst zie ik velgen met band waarbij ik niks hoef te dremelen of wat dan ook...
edit: dit vind ik ook zeker wel mooi:
http://www.onlinecarshop.nl/product_inf ... -ET38.html
zou dat kunnen met de 185 bandjes?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
naar binnen is op te lossen met een spacer, als ie dan de buitenkant niet raakt natuurlijk