motorsteun rechtsvoor vervangen?

Post hier al je vragen over de Renault 19
Plaats reactie
Jacco

hallo,

Heb een beetje last van bewegende motor zo te horen, wanneer ik te hard op de motor rem. Lijkt op eerste gezicht vooral aan motorsteun rechtsvoor te liggen. Ik hoop dat het vooral daardoor komt, want die is makkelijk te vervangen.

Heb al op twee sloperijen gekeken, maar die steun blijkt bij andere 15 jaar oude wagens over het algemeen ook niet fris meer. Van de regen in de drup enzo... (scheurtjes, uitgezakt. Mede doordat het een vrij smal stuk rubber is wordt het dan gammel.)

Iemand suggesties? Kan je dat rubber ook nog nieuw krijgen bijv? Eerlijke Aziatische namaak bijv, net als bij de knipperlichten mogelijk blijkt? :-)

Alternatief is vastbouten die zooi en lekker meetrillen... :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik mag toch aannemen dat ze die bij de dealert nog gewoon kunnen leveren...
Jacco

fair enough, maar naar de dealert gaan voor nieuwe originele onderdelen voor mijn ouwe bak vind ik wel ver gaan... :-)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heb je al geinformeerd bij de universele automaterialenboer?
Maarten-Jan
Car: R19.R

Jacco schreef:fair enough, maar naar de dealert gaan voor nieuwe originele onderdelen voor mijn ouwe bak vind ik wel ver gaan... :-)
andere ouwe bak kopen :wink:
Bad Mastard

steun kost 4 tientjes bij de Brezan.
Jacco

ah, fenks.

Ik zat ook al met de gedachte te spelen om voor de gein een andere oude steun, vd renault 5 bijv, om te klussen, aangezien de r 19 rechtsvoor toch een vrij smalle en daarmee niet erg duurzame steun heeft....

Afgelopen week nog een testritje gedaan van 4000 km, maar een en ander maakt toch wat geluid.... :D
Plaats reactie