Friday Nightmeeting Oss I
zeker, maar wel de enige goede volgordeFerdy schreef:was zeker uber, Haas
lekker lopen raggen en pushen met die kart...
elke keer onder de finish door jouw naam weer op de eerste plaats en ik op twee...
frustrerend

t ging heerlijk! Ik heb vaak niet zo'n goed gevoel over de ANAC. Gaat voor geen meter enz, maar nu wist ik gewoon dat ik hard ging en dat bleek ook wel.
dat gevechtje van ons onderling was echt geweldig, elke ronde werd ik weer pissed dat ik jouw naam bovenaan zag staan.. "oke, nog later remmen en daar nog harder doorheen"....

dat gevechtje van ons onderling was echt geweldig, elke ronde werd ik weer pissed dat ik jouw naam bovenaan zag staan.. "oke, nog later remmen en daar nog harder doorheen"....

vorige keer had ik ook een klotekart, ging voor geen meter !Haas schreef:t ging heerlijk! Ik heb vaak niet zo'n goed gevoel over de ANAC. Gaat voor geen meter enz, maar nu wist ik gewoon dat ik hard ging en dat bleek ook wel.
dat gevechtje van ons onderling was echt geweldig, elke ronde werd ik weer pissed dat ik jouw naam bovenaan zag staan.. "oke, nog later remmen en daar nog harder doorheen"....![]()
![]()
deze keer wel
had elke ronde precies hetzelfde als jou..
"oh nu ga ik hard...lekker snelle ronde...he, wat ? Haas is nog sneller....
WWWWRRRHHAAAAAAA !!!!! Ok, dan moet die bocht maar wat harder !!!! "
botte shit

Gezellig was het zeker
Die tweede run had niet gehoeven, die kart viel na iedere bocht stil
Maar de eerste run ging gelukkig lekker
Ron, thanx voor de gastvrijheid
Pieter, bedankt voor het halen van de hapjes

Die tweede run had niet gehoeven, die kart viel na iedere bocht stil

Maar de eerste run ging gelukkig lekker

Ron, thanx voor de gastvrijheid
Pieter, bedankt voor het halen van de hapjes

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
owja natuurlijk!
laat maar weten wat t kost

kan die weer op vakantie !GJ schreef:Ik heb er ook nog 5 euro bij moeten leggen.
Als de rest 5 euro overmaakt naar Ronnie moet het goed zijn lijkt me.
Oh, en allemaal een doos met snackjes kopen voor Pieter !
dat was nadat ik weg wat neem ik aan?
oke, mooi, dan hoef ik niet te schokken 

A hundred bucks says I make you my bitch...Merijn schreef:De volgende keer ga ik mee, gasten... Ik moet me echt nodig een keer afreageren en hoe kun je dat beter doen dan Haas en Ferdy de degraderen...![]()

bring it on !

zou koel zijn man, als je mee gaat de volgende keer !

-
- Contacteer:
Hoe was je feestje met de 50 gewillige dames eigenlijk?
Een kistje bier wil ik er wel opzetten... Maar alleen als ik 'm mee leeg mag drinken.Ferdy schreef:A hundred bucks says I make you my bitch...Merijn schreef:De volgende keer ga ik mee, gasten... Ik moet me echt nodig een keer afreageren en hoe kun je dat beter doen dan Haas en Ferdy de degraderen...![]()
bring it on !
zou koel zijn man, als je mee gaat de volgende keer !

@Paul: Feestje was goed, maar de wijn wat minder. Gelukkig heb ik de plaatselijke hond blij kunnen maken met mijn maaginhoud.

ain't no party, like an alcoholic party....

pf...prusterMerijn schreef:De volgende keer ga ik mee, gasten... Ik moet me echt nodig een keer afreageren en hoe kun je dat beter doen dan Haas en Ferdy de degraderen...![]()

-
- Contacteer:
zaterdag weer? 

ik had achteraf ook wel mee gekend, was toch in de buurtMerijn schreef:Wanneer gaan we weer dan??Ik ben wel benieuwd hoe mijn shape is. De laatste paar keer ging het wel lekker, maar ja... Geen idee hoe dat is tegen jullie. Daarom: BATTLE!

Immer wieder die verdammte Holländer
ik hoorde al zoiets van het haasje-Ray- schreef:ik had achteraf ook wel mee gekend, was toch in de buurtMerijn schreef:Wanneer gaan we weer dan??Ik ben wel benieuwd hoe mijn shape is. De laatste paar keer ging het wel lekker, maar ja... Geen idee hoe dat is tegen jullie. Daarom: BATTLE!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Eerst dacht ik dat ik erover gedroomd had, maar heb ze toch echt gezien bij ons op de camping.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... border.jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... border.jpg[/img]
shit steven we zijn gesnapt 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ron moet de volgende keer gewoon bier in huis hebben!