[R21 16v] Project Gabri
jezus wat zaten die bouten van het subframe vast zeg, laatste er maar helemaal vanaf geflext en gebeukt
maar hij is d'r onder uit
mooie nieuwe zwarte ligt al klaar, bekrachtigd stuurhuis kan er weer op (als die binnen is), nieuwe draagarmpies, fuseekogels, stuurkogels, stabistangrubbers + klemmen.. en alles met bijbehorende bouten en moeren en ringen maar nieuw want wat erop zat/zit is echt niks meer

mooie nieuwe zwarte ligt al klaar, bekrachtigd stuurhuis kan er weer op (als die binnen is), nieuwe draagarmpies, fuseekogels, stuurkogels, stabistangrubbers + klemmen.. en alles met bijbehorende bouten en moeren en ringen maar nieuw want wat erop zat/zit is echt niks meer

Trust me. I know what I'm doing.
-
- Über-Spammer
iig nog bedankt voor je hulp, anders had dat ding er waarschijnlijk nog onder gezeten
En morgen maar eens horen bij de dealer wat daar de levertijd is van aandrijfasjes, hoop niet dat het daar ook 8 weken is
En morgen maar eens horen bij de dealer wat daar de levertijd is van aandrijfasjes, hoop niet dat het daar ook 8 weken is

sjonge man die koop je ook gewoon bij de universele automaterialen boer op de hoek hoor.(spidan of zo)
ongever 125 euries per kant en levertijd waarschijnlijk 1 dag.
http://mg.dev.autotaal.com/hbase/artike ... 2&k=TY06PF
ongever 125 euries per kant en levertijd waarschijnlijk 1 dag.
http://mg.dev.autotaal.com/hbase/artike ... 2&k=TY06PF
-
- Über-Spammer
denk je dat ik dat niet gedaan had, bij asd (die ken je wel), kerel had bij 4 leveranciers geprobeerd en bij 2 geen meer op voorraad en bij de andere 2 konden ze dus op bestelling gemaakt worden.
Maar kan ze morgen al bij de dealer vandaan halen, dus dat is ook opgelost
Maar kan ze morgen al bij de dealer vandaan halen, dus dat is ook opgelost

Aandrijfassen vind je ook wel op elke straathoek 
Gabri, beetje tempo he, dat lanterfanten
Weet je al wat je nog nodig hebt, anders weet ik het goed gemaakt en krijg je van mij een kist met R 19 16v motorblok-aanschroefelementen want ze gaan me in de weg liggen 

Gabri, beetje tempo he, dat lanterfanten

-
- Über-Spammer
ja is goed, breng maar langs 
fotos?
-
- Über-Spammer
heeft er ook iemand een mooie duidelijke foto van de aansluitingen op de stuurbekrachtigingspomp en stuurhuis van een 1916v
overzicht in dialogys mag ook, want dat werkt hier momenteel even niet.
overzicht in dialogys mag ook, want dat werkt hier momenteel even niet.
-
Om daar duidelijke foto's van te maken valt niet mee,maar ik wil wel even bij je langs rijden.Dan kan je het wel even bekijken bij de mijne.
-
- Über-Spammer
dat is misschien wel een idee ja, alleen zal ik vanmiddag wel weer in veenwouden aan het klussen zijn. kan je daar natuurlijk wel even bellen 

-
Staat je auto in veenwouden?
Kijk maar eens,ik heb vanmiddag toch geen plannen.
Dan bel je het adres maar even door!
Kijk maar eens,ik heb vanmiddag toch geen plannen.
Dan bel je het adres maar even door!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Is die nou nog niet af????

-
- Über-Spammer
Wilde dus vanmiddag even het stuurhuis monteren zodat het subframe begin volgende week eronder kan, en wat blijkt, het stuurhuis met bekrachtiging past niet
Nou dat word dus weer bellen met de sloop want volgens mij heb ik een stuurhuis gekregen wat niet voor een 21 met 1.7 blok is.
En foto's?? euhmm ongeveer dezelfde als de vorige maar dan met wat meer zwart dus niet echt interresant om te posten.
@Eelco:, zag je bericht pas laat in middag/vroege avond. gaat lastig een telefoon horen met oorkleppen op en de flex aan
@Paul; je mag volgende week best langskomen om wat te beunen, distributie moet er nog omheen

Nou dat word dus weer bellen met de sloop want volgens mij heb ik een stuurhuis gekregen wat niet voor een 21 met 1.7 blok is.
En foto's?? euhmm ongeveer dezelfde als de vorige maar dan met wat meer zwart dus niet echt interresant om te posten.
@Eelco:, zag je bericht pas laat in middag/vroege avond. gaat lastig een telefoon horen met oorkleppen op en de flex aan

@Paul; je mag volgende week best langskomen om wat te beunen, distributie moet er nog omheen

-
- Über-Spammer
waar moet ik even opletten als ik het blok even wil afspuiten met de hogedrukreiniger.
en mocht iemand zin hebben om de distributiespullen even te vervangen mag die zich melden, anders moet ik me erzelf ook nog in gaan verdiepen
en mocht iemand zin hebben om de distributiespullen even te vervangen mag die zich melden, anders moet ik me erzelf ook nog in gaan verdiepen

-
- Über-Spammer
euh ja dat lijkt me duidelijkantoine schreef:Dat je er niet naast spuit.Gabri van der Veen schreef:waar moet ik even opletten als ik het blok even wil afspuiten met de hogedrukreiniger.

-
- Contacteer:
dat riempie knal je er toch zo effe op man.....of moet ik zaterdag maar effe komenGabri van der Veen schreef:waar moet ik even opletten als ik het blok even wil afspuiten met de hogedrukreiniger.

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
hoop dat zaterdag het blok er al inhangt
, dus denk dat ik zelf maar even het gereedschap erbij moet pakken 

man met de motor er uit ben je in een uurtje klaar
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Heb je hier wat aan? http://www.meganeclub.nl/tundes2/faq/mo ... index.htmlGabri van der Veen schreef:waar moet ik even opletten als ik het blok even wil afspuiten met de hogedrukreiniger.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
werkt iid superFlorus schreef:Niet met de hogedrukreiniger met water gaan klooien![]()
Paar bussen remmenreiniger ertegenaan,bokkepootje d'r bij,en 't spul is zo schoon![]()

bedankt voor de tip
En? Hoe staat het ermee? Al foto's? 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ligt dat ding er nu NOG niet in?

-
- Über-Spammer
duurt soms wat lang als onderdelen uit frankrijk moeten komen 
hop hop in die scenic en zelf gaan halen dan
Onderweg nog een stokbroodje wegduwen op een terras en blondines bekijken... Duurt even lang, maar meer schik 

-
- Über-Spammer
maak wel wat foto's van de omgeving, de 21 is niet zo boeiendARNO16V schreef:En? Hoe staat het ermee? Al foto's?
hmmmm, wel een idee voor de volgende keerHaas schreef:hop hop in die scenic en zelf gaan halen danOnderweg nog een stokbroodje wegduwen op een terras en blondines bekijken... Duurt even lang, maar meer schik

ja, ben je meteen je brie kwijt 

-
- Contacteer:
Hoezo, off-topic.
Man, man wat een praat.

Man, man wat een praat.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
ach ja iets zinvollers is er ook niet te melden
.